Bu geçiş bölümü yani gerçekten finalimiz geldi çattı.Bundan sonraki bölüm final ve istediğiniz doğrultusunda hareket edeceğimi belirtmek istiyorum.Labirent benim için çok özel ve önemli bir hikayeydi.Bu son değil.Yani en azından benim için.Eğer sizde devamını bilmek istiyorsanız ikinci kitabı koymaya başlarım.Ama karakterlere boğulmak istemiyorsanız sizleri kocaman öpüyorum çünkü bir sonraki görüşmemizde perde arasına giriyoruz sevgili katillerim.Şans sizden yana olsun!
Odanın kapısını kapatıp yavaşça merdivenlerden salona süzüldüm.Arka bahçeye çıkan kapıdan geçip havuz başına gittim.Ağır adımlarla ağaçların arasında dolanırken nefesimin fazla geldiğini hissetmeye başlamıştım.Bahçenin en kuytu köşesine geçip yüzümü gökyüzüne çevirdim ve karanlık geceye gözlerimi sımsıkı kapatarak karşılık verdim.Gözlerimi kapattığımda oluşmasını beklediğim karanlığın yerine az önce yaşanan olay geldi.Minik hikayem.
James'in gözleri gözlerimdeyken hikayenin her bir kelimesindeki tepkisini incelemiştim.O kadar soğukkanlıydı ki beni korkutmuştu.Onun büyümesini istemiyordum ama büyüyordu.Beklediğimden de hızlı beklediğimden de sert bir hamleyle.Eleanor henüz hikayenin başındayken James'in koluna sarılıp uyuyakalmıştı.O yüzden pek bir şey bildiği yoktu.
''Sonra ne oldu?''James nefes almak için durulması gerekenden daha fazla sessiz kaldığımı fark edince düz bir tonda sorduğunda duvara yasladığım başımı ritmik bir şekilde vurmaya başladım.
''Sonra ne oldu?Sonra ne oldu?Sonra ne oldu?''beynimde yankılanan James'in yumuşak sesine karşılık içimden yükselen Abella'nın aksi sesini bastıramıyordum.
''Anlat ona Black.Sonra ne oldu anlat.''
''Çok küçük.Bu kadarı yeterli.''içimdeki Abella'yla olan atışmamızı dışarı belli etmemeye çalışıyordum.
''Hikayedeki kızın sen olduğunu anladığının farkındasın.Senden korkacak,kaçacak.Bunu bildiğin için anla..-''derken iç sesimi yarıda kesip buz gibi bir sesle konuştum.
''Sence ne oldu yakışıklı?''
''Mutlu oldu.''dediğinde başımı duvara vurmayı kesip ona baktım.
''Ne?''
''Bence minik kız mutlu oldu.Bütün hikayelerin sonu mutludur.İyiler kazanır.Bu kızda iyi biriydi ve mutlu oldu.''
''Ya iyi biri değilse?Ya canı yandığı için kararmışsa?''kırgın sözcükler dudaklarımdan sıyrılırken sesim bir fısıltıdan farksızdı.James yatağından kayıp yanıma geldi.Minik ellerini soğuk ellerimin üzerine koyduktan sonra sıkıca tutup minik bir öpücük kondurdu.Gözlerimin içine bakarken gülümsedi.
''Temizleriz Abbs.Birlikte temizleriz.''
''Sen karanlığı sevmezsin.''dedim yumuşak bir sesle.Ellerindeki elimi yavaşça başına götürüp yumuşak saçlarını okşadım.
''Sen yeryüzündeki aydınlıksın.Geceye karışamazsın.''parlayan gözleri eşliğinde beni hipnotize olmuş gibi dinliyordu.
''Abbs..Aydınlığımı seninle paylaşacağım.Sende benimle karanlığı paylaşırsın.Birlikte bir gün oluruz.''
''Uyu artık yakışıklı.''
''Hikaye bitmedi?''
''Hikaye senin dediğin versiyonuyla kalsın.''dedim gülümseyerek.
''Gerçekte ne olduğunu hiç anlatmayacak mısın?''
Derin bir nefes verip ona baktım.Bakışımla birlikte yatağına geçti.Örtüyü düzeltirken gözü bendeydi.Eleanor yavaşça koluna sarıldığında onlara son kez bakıp kapıyı kapattım.Çünkü sonunu şimdi öğrenirse bütün hikayeyi bozardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LABIRENT
Mystery / ThrillerHer hayat başka bir kitaptır.Onca yıl,ay,gün aslında çok kısadır.İnsan hayatı ne kadar sürer biliyor musunuz? Öyle sayfalarca yazılan,ömrü dolduran bakışlar toplam iki saniye bir şeydir.Çekilen acılar,atılan kahkahalar toplam üç saniyedir.Düştüğümü...