-‘Demek zor kızı oynuyorsun.’Sesin sahibi bir erkekti.Gür ve kadifemsi bir sesti.Sesindeki keyifli tını insanı hafiften heyecanlandırıyordu ve ister istemez salakça sırıtmanı sağlıyordu.
-‘Demek minik katili oynuyorsun.’dedim soğuk bir şekilde.Onun aksine son derece sert ve asiydim.
-‘Minik? Hadi ama ‘güzelim’.’sesi bu sefer alınganmış gibi çıkmak istese de heyecanlı çıkmıştı.Güzelim kelimesi üzerindeki vurgusu yüzünden sinirlenmiştim.
-‘Gördün demek beni.’dediğimde gür bir kahkaha telefonun öteki ucundan duyulduğunda bakışlarımı yere indirdim ve ayağımın önündeki minik taşı hafifçe iteleyince metrelerce ileri fırladı.
-‘Senin her hareketini ezbere biliyorum.’diyen az önce kahkahalarla gülen adam değilmiş gibiydi.Sesi son derece ciddi ve acı doluydu.
-‘Demek katilinde ötesinde,bir sapıksın.’dediğimde hafif bir kıkırtı duyuldu.
-‘Sen bunca zamandır neredeydin?’
-‘Bu soruyu da bildiğini varsayıyorum.’
-‘Fazla zekisin,beni korkutuyorsun.’
-‘Yanlış kızla uğraşıyorsun.’
-‘Aksine,sonunda doğru kızı buldum.’
-‘Tam olarak istediğin şey ne?’
-‘İşte bu soruya bayılıyorum ve bunu ağlamadan söyleyen ilk kızsın.Diğerleri nasıl desem..Korkmuştu.’
-‘Diğerleri de anlaman için iki kere söylemek zorunda kalıyor muydu?’
-‘Pekala sinirlenme güzellik,ne istediğim basit.Seni ve o küçük Legolarınla oynamayı istiyorum.’
-‘Demek benim oyunumu oynamak istiyorsun?’
-‘Daha da fazlası.Ben seni ve senin oyununu istiyorum.Komple.’
-‘Canın acır.’dediğimde gülümsediğini hissetmiştim.
-‘O kısım beni ilgilendirir.’
-‘Aslına bakarsan ben acıtacağım,o yüzden beni ilgilendirir.’
-‘Zamanını almam.’
-‘O belli zaten.’dediğimde yüzündeki gülümsemenin donduğunu hissetmiştim.
-‘Kabalaşma lütfen.’sesi yine ciddileşmiş ve sertleşmişti.
-‘Kibar bir katil!Çok hoş.’dediğimde ayağımın ucundaki taşa bir daha vurdum.
-‘Benden hoşlanmaman tuhaf olurdu.’
-‘Beni tanıdığına emin misin?’
-‘Neden ki?’dediğinde hafifçe somurttuğuna emindim.
-‘Tipim değilsin.’
-‘Beni görmediğin ne kadar belli.Ben herkesin tipiyimdir.’
-‘Neden yanıma gelmiyorsun?Buna o zaman karar verebilirim.’
-‘Zaten geliyorum ama sen uyumuş oluyorsun.’dediğinde aniden durdum.Başımı yerden kaldırıp yamuk bir gülüşle güldüm.
-‘Ne kadar ayıp.Bir sonraki sefere uyandır lütfen.’
-‘Kıyamıyorum ki.’dediğinde hafifçe güldüm.
-‘Pekala duygusal,kibar,sapık katil.Dün gece?Dün gece neredeydin?’dediğimde birkaç dakika sinirli nefes alış verişlerini duydum.Sonunda birkaç sözcük dudaklarından dökülebilmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LABIRENT
Mystery / ThrillerHer hayat başka bir kitaptır.Onca yıl,ay,gün aslında çok kısadır.İnsan hayatı ne kadar sürer biliyor musunuz? Öyle sayfalarca yazılan,ömrü dolduran bakışlar toplam iki saniye bir şeydir.Çekilen acılar,atılan kahkahalar toplam üç saniyedir.Düştüğümü...