Başlangıç 28. 07.2023
21.30
İnstagram: yazar.grbzHer ayrılık, her engel ve her berzah, ne kadar uzaklaştırdıysa bizi,
Bir o kadar yakınlaştırdı bize birbirimizi...
Çünkü bilesin ki ey Yar, ben gördüğüm gibi değil
kördüğüm gibi sevdim seni...
Kördüğüm gibi...
Mehmet Özden BiçerMoire Mcleod, o gün en güzel günaydın ile gözlerini açtı ki gün onun için babasının gülen gözlerini görerek başlardı, en güzel yemekten yedi ki onu lezzetli yapan babasının elleriydi, en güzel şarkıları dinledi ki herkesin karga diye tabir ettiği o ses yine babasınınkiydi ve en güzel uykuya daldığını düşünmüştü küçük kalbi... Ta ki gemileri parçalanıp gömüldükleri suyun altında uyanana dek... En mutlu olduğu yerde, hiç peşini bırakmadığı babasının kollarında uyanmış lakin o sabah ve beraberinde gelen diğerlerinde bir daha ne günü aymış, ne yemeği tatlanmış ne de söyleyeni bülbül olsa bile güzel şarkılar işitmişti... Okyanusun kara girdapları hayatında güzel olan ne varsa içine çekmiş alamadıklarını ise bir umutsuzluğun içinde çevirip durmuştu. Moire güçlüydü. Bir eş ve evladın kaybı ardından hayata küsen, oradan oraya savrulan annesi ve ağabeyini çekip çevirmek için önce kendini ardından sevdiklerini çıkarmıştı girdaptan. Lakin hiçbir vakit inanmamıştı sevdiklerinin bir kazaya kurban gittiğine... Ona göre facia değil, tesadüf değil planlı bir kurtuluştu. Tüm sorumlusu ise McNeildi ve Moire McLeod babasının namı ile denizde dehşeti saçarken on iki yaşındaki küçük kızı içine gömmüş, ettiği intikam yeminleri ile bu güne gelmişti. McNeilin kökünü kurutmaya kararlıydı. Yeryüzünde o adamın soyunu devam ettirecek kimseyi barındırmamak ise tek hedefiydi... Yaşayan tek McNeilin sevgili nişanlısı olmak için ayağına gelmiş olması ise tanrının genç kıza sunduğu lutuftu...
Caelan McNeilin tek suçu karşısına çıkan güzel kadına tutulmaktı şüphesiz... O kadın ki, gözlerine baktığı ilk anda bir kördüğüm gibi birbirlerine dolandıklarını farketmişti.
İntikam ile, gözyaşı ile, hasret ile, tutku ile ve en önemlisi Aşk ile 2. Serinin 4. Hikayesi ile gelin birlikte çözelim bu kördüğümü...
KARAKTERLER
Moire McLeod
Caelan McNeil
Vee müziğimiz olmadan olmaz...
-----
Hobaaa geldik işte buradayız... İkinci serinin dördüncü tüm serinin on birinci kitabı... Amma çok olmuş be! Ama bu bir yıllık serüveni 12 kitap ile noktalayacağımdan bir tane daha var sonra bitiriyorum...
Gelelim kitaba... Bir kurgu olacak evet ama Ölüm Meleğinde olduğu gibi açık bir kurgu olacak. Yani baştan bileceğiz ne okuyacağımızı. Açık kurguların sevdiğim yanı olaylar çözülürken karakterlerin aşkına odaklı gitmek. Planım şu artık sona geldiğimiz için ve Laianın kitabı bir bonus niteliğinde olacağı için uç noktalarda bir kitap olması. Becerebilirsem şayet kavgaysa delice bir kavga, gözyaşıysa, yazarken hıçkırarak ve okurken sizi de ağlatmak amacıyla yazılmış sahneler aşksa delice bir aşk... Umarım olur...
Hayatı uç noktalarda yaşayan, delilik sınırında, gözü kara iki karakteri ele alacağız. Bu kitapta ortaçağ değerleri çok fazla olmayacak serseri bir kitap olacak yani yazarken yine leydi moduna girmezsem...
Çok tutkulu bir kitap olacak salıyorum gitsin edepsiz olabilir uyarayım hatta başlığa direkt +18 eklemek istedim ama sanki -18ler çok takıyor hatta öyle yazınca daha da çekmiş oluyoruz kendilerini... Aşırıya kaçtığım olmadı diğer hikayelerde lakin burada kızımız da oğlumuzda edepsiz karakterler olduğundan yapçek birşey yok anacım. Tabii yazarken vazgeçersem bilemem. Ne yapacağım belli olmaz.
Geçmiş günümüz karışık ilerleyecek hikaye bu da farklı bir yazım tarzını deneyimleme olsun benim için...
Tek başına okunduğunda anlaşılabilir mi "cık" en azından ikinci seriyi baştan okumanız gerekir. Tavsiyem en baştan başlamanız :D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÖRDÜĞÜM
Historical Fiction.Moire Mcleod, o gün en güzel günaydın ile gözlerini açtı ki gün onun için babasının gülen gözlerini görerek başlardı, en güzel yemekten yedi ki onu lezzetli yapan babasının elleriydi, en güzel şarkıları dinledi ki herkesin karga diye tabir ettiği o...