BUNYI deruman kereta Anaqi membuatkan Aralyn yang duduk di bilik bacaan terus keluar dan bergegas turun ke tingkat bawah untuk menyambut kepulangan suaminya itu, hampir seminggu ditinggalkan tanpa sebarang panggilan atau pesanan buat Aralyn rasa sunyi bila dia seorang diri rumah besar itu.
Aralyn tidak keluar dari rumah, dia hanya menjengah di balik tirai kerana dia hanya memakai kemeja suaminya yang sudah menutup seluar pendek paras peha yang dia pakai.
Dia lihat Anaqi sedang berbual dengan Irvan dan Tengku Qidran di luar.
"Kau tu jangan selalu sangat tinggal bini, kesian bini kau tu rindu kau." Ujar Tengku Qidran.
"Rindu aku?"
"Yalah, rindu laki dialah. Takkan rindu aku pula? Tak ke haru hidup aku kalau bini kau rindukan aku yang cute dan hensem ni?" Anaqi jeling kemudian dia beri isyarat mata pada Irvan.
Irvan yang faham dengan isyarat itu, tidak cakap apa terus angkat laju tangan kanan dia lalu dihayun dan menghasilkan bunyi...
Pak!
"Sakit!" Kan dah kena sedas dengan Irvan, melalut aje kerja anak Denzel ni. Bertabahlah siapa jadi bini kau nanti dapat laki macam gini.
"Dia tak keluar rumah langsung, dia rindu kau tu. Masuklah cepat, I bet she's waiting for her husband to come home." Irvan tepuk bahu Anaqi beberapa kali.
Anaqi senyum nipis, sempat dia bersalaman dengan dua sahabatnya itu sebelum menghantar mereka pergi dari ekor mata hingga hilang dari pandangan.
Dia pusing tubuh, terus dia berlari anak untuk masuk. Tidak sempat dia buka pintu, ada seseorang dah buka terlebih dahulu kemudian menarik dia masuk lalu tubuhnya ditolak bersandar pada pintu.
Mata biru laut Anaqi turun memandang mata hitam isterinya. Liur ditelan kesat bila tengok baju kemeja dia yang besar itu berada pada tubuh Aralyn kecil, nampak seksi dan menggoda keimanan dia sekarang ni.
Baru balik mat!
"So...friends over your wife, sayang?" Soalnya Aralyn dengan nada menggoda sambil jari telunjuknya bermain di leher dan halkum Anaqi.
Oh shit! But wait...
Sayang!?
"Kau panggil aku apa?"
Aralyn senyum menggoda membuatkan Anaqi ketar lutut dengan senyuman isterinya itu, lain macam pula isteri sambut dia balik.
"Aku..." Aralyn bersuara.
"Panggil..." Jarinya bermain di dahi Anaqi kemudian turun ke pipi.
"Kau..." Aralyn jinjit kakinya kerana dia pendek untuk merapat pada telinga kanan Anaqi sambil jarinya menyentuh jawline tajam milik suaminya.
Anaqi sudah makin tergugat.
Bini aku ke ni?
"Sayang." Satu tiupan terkena pada telinga Anaqi membuatkan lelaki itu menggeliat kegelian sebelum dia pandang isterinya dengan mata terkedip-kedip.
She's calling me sayang!
Damn this sexy lady!
Aralyn senyum lucu melihat wajah suaminya tapi dia memang mahu panggil suaminya itu dengan panggilan sayang sebaik sahaja balik dari operasi, dah sampai masa jadi lembut sikit untuk suami yang dicintai.
"So...welcome home, sayang." Tangan Aralyn melingkar di leher suaminya kemudian dia kucup pipi lelaki itu.
Anaqi pun memeluk pinggang ramping isterinya sambil menghadiahkan satu ciuman khas pada dahi isteri tercinta.
"I'm home early as I promised, young lady." Ucapnya lembut bersama smirk.
Aralyn angguk kemudian dia terus melompat lalu kedua belah kakinya melingkar di pinggang Anaqi, nasib baik suaminya itu sambut...kalau tidak memang terhempas punggung gadis itu atas lantai.
"Claim your present."
"Huh?" Anaqi bingung bila Aralyn kata begitu.
"Claim your responsibility as a husband before I'm the one who take over." Kata Aralyn menggoda membuatkan Anaqi faham apa yang disampaikan oleh isterinya itu, terus dia kucup bibir Aralyn sekilas sebelum naik ke bilik.
"OI sayang!" Anaqi terus lepaskan tangan dari membuat latihan pull ups kemudian dia menoleh ke arah Aralyn yang hanya memakai t-shirt oversized bersama legging.
Sebelah kening terangkat.
"Kau oi kan aku, young lady?"
"Memang, sampai hati sayang tak kejut ajak pergi gym sekali." Cebik Aralyn sambil berpeluk tubuh, bangun dari tidur dah suami sendiri hilang dari pandangan.
Anaqi senyum lucu, dia mengorak langkah ke arah isterinya kemudian pinggang ramping wanita itu ditarik untuk merapat dengannya.
"Kau lena sangat, young lady. Sebab tu aku tak kejut kau sebab aku tahu kau penat." Kata Anaqi lembut buat Aralyn senyum, dia tumbuk lembut dada suaminya itu.
"Sayang pun penat juga, kenapa tak tidur sekali dengan aku?" Soal Aralyn, dalam masa yang sama tengah tahan ketawa kerana boleh lihat banyak betul tanda dia buat pada tubuh sasa suaminya itu.
Perasan dengan riak wajah isterinya, dia tunduk juga memandang tubuhnya yang hanya berseluar pendek itu.
Patutlah...
"Jangan usyar sangat, young lady. Kau dengan aku sama banyak tanda." Selamba saja Anaqi berkata membuatkan Aralyn tidak dapat tahan diri daripada melepaskan tawa.
Baguslah tu sama-sama perangai buas.
"Aku nak sambung exercise, kau nak join?"
"Sure, why not? Boleh tambah stamina untuk 'workout' lain." Tak bertapis langsung ayat yang Aralyn bagi sampai Anaqi sendiri terkedu dengan isterinya ini.
Takpelah, bini sendiri juga.
"Kau takde pickup line untuk aku ke, yang?" Soal Aralyn.
Anaqi tersentak, dia pandang isteri dia atas bawah. Seksi tu dah memang seksi dah tapi yang minta pickup line tu sangat unexpected.
"Did you just ask me for a pickup line, young lady?"
Aralyn angguk dengan senyuman dimple dia, dagu dia direhatkan pada dada Anaqi bersama mata bundar yang terkedip-kedip ke arah suaminya.
Dah macam kucing pula Anaqi lihat isterinya tapi ini kucing brutal ni.
"Cepatlah bagi pickup line, yang..." Rengek Aralyn.
"Kau nak aku bagi pickup line apa lagi, young lady? Cukup kau tahu yang aku ni sayang kau, kalau tak takdenya aku hadiahkan diri aku sendiri pada kau." Sempat dia cium dahi isterinya bila melihat Aralyn itu sudah tersenyum lebar, ayat dia takdelah macam pickup line tapi bolehlah...
"Fine, nasib baik boleh buat aku senyum. Kalau tak...siap kau." Aralyn jegil manja ke arah Anaqi.
"Dah dah, Kata nak exercise. Kalau macam gini je bila nak mula?" Anaqi nak sambung bersenam tapi isteri dia pula daripada tadi menempel.
Aralyn sengih comel.
"Yalah...jom." Ajak Aralyn.
"Okay, pull ups."
Anaqi membawa Aralyn ke arah arm bar kemudian dia memegang besi yang melintang itu, Aralyn pula sudah kepit pinggang suaminya dengan kedua belah kaki seraya tangan turut memegang besi tersebut bersebelahan dengan genggaman suaminya.
"Ready, young lady?"
"Ready, sayang!"
Dan bermulalah sesi exercise Anaqi dan Aralyn walaupun mereka semalam sudah 'bersenam' sampai pukul 4 pagi.
YOU ARE READING
RAID ANAQI
RomanceUnder 𝓜𝓲𝓷𝓮 𝓢𝓮𝓻𝓲𝓮𝓼: 3 RAID ANAQI | ARALYN ZUHAYRA Bila lelaki beruniform jatuh hati pada pembunuh, ia satu perkara yang agak tidak terjangka kerana itulah yang terjadi pada Anaqi dan Aralyn. Kali pertama mereka bertemu kerana insiden di Jal...