BAŞ BELASI

22.6K 606 57
                                    

YALÇIN TAŞKIRAN'DAN,

Üzerimdeydi. Bacaklarımın biraz üstünde, erkekliğimin tepesinde. Kalçasını yeniden bu kadar yakından hissediyor olmak heyecan vericiydi. Ellerimi doğruca kalçasına götürmüştüm. Parmaklarımı etine geçirircesine tenini avuçladığımda dudaklarının arasından kaçan nefesi boynuma çarpmıştı. Başımı geriye olabildiğince bastırdım. "Hadi güzelim hareket et."

Bunu söylememi bekliyormuş gibi dizlerini yatağa yasladı ve kendini erkekliğime sürterek hareket ettirdi. Kalçası ellerimin arasında kayıyor gibiydi. Onu yönlendirmeye çalışıyordum. Erkekliğimin üzerine bastırıp kadınlığının sıcaklığını hissetmeye çalıştıkça hareket ettirdiği kalçası bana yalnızca sürtmekle yetiniyordu. Oysa ben içinde olmak istiyordum. Hemen şimdi, ön sevişmeye gerek dahi duymadan. Günlerdir onu bekliyordum.

"Yalçın." dedi pürüzlü bir sesle. Dudakları konuştuğu için boynuma değmişti. Boynumu öptü. Yeniden inledi. "Ah, Yalçın." Kalçasını aynı şekilde hareket ettiriyorken üzerimde yavaşça doğruluyordu. Dudakları da onu takip ederek göğsüme doğru kaymıştı. Islak bir yol çiziyordu sanki. Ellerini karnıma yaslayarak dilini kaslarıma sürttüğünde boğazımın dolduğunu hissediyordum. İnlememek için kendimi zor tutuyordum.

"Ada, o dilin yüzünden başın gerçekten büyük belada."

Doğruldu. Gülümsüyordu. Dudaklarını yaladı. "Ne yapabilirsin ki?"

"Neler yapabileceğimi bir bilsen böyle rahat konuşamazdın."

Ellerini karnıma götürdü. "Her şekilde rahat olmaya devam edebileceğime eminim."

Üzerindeki ince yazlık elbiseyi bacaklarından yukarıya doğru sıyırdı. Kumaş parçaşını karnında toplayıp kollarından yukarıya çekerek üzerinden çıkardığında karşımdaki çıplak bedenini ilk defa görüyormuş gibi uzunca baktım. İç çamaşırları yoktu. Yanıma geleceği için mi çıkarmıştı? Öyleyse verdiği en doğru karar olabilirdi.

Kadınlığının çoktan ıslandığına emindim. Göğüsleri ise hiç olmadığı kadar dokunulası duruyorlardı. Göğüs uçları çoktan sertleşmişti. Uzanıp birini avcumun içine aldığımda gözlerini yumdu. Hafifçe sıktım. Okşadım. Bacaklarıma doğru eğildi, hatta neredeyse uzanacak kadar etkilenmiş görünüyordu.

"Yalçın, lütfen."

Dişlerini dudaklarına geçirmişti.

"Lütfen ne?"

Elimin altında olan göğsünü sıktım. Onu belinden yakalayıp kolayca altıma aldığımda gözleri parlamıştı. Bacaklarını aralayarak beni kadınlığına adeta davet etti. "Hadi artık delirmek üzereyim."

Sen mi ben mi?

"Önce bana benden ne istediğini açık açık söylemeni istiyorum güzelim, bir dahakine yine seni istemiyorum saçmalıklarıyla karşıma gelme diye."

Dudağını dişledi. Başını hevesle sallamıştı. "Senden hemen şimdi, burada, içime gi-.."

"Ulan oğlum kalksana! Uçağa geç kalacağız diyorum! Kime diyorum!?"

Hasssiktir!

Gözlerimi araladım. Başımda dikilen Yavuz uyandığımı görmemişti. Beni kaldırmak için bacaklarımı dürtüp dururken uzanıp üzerimdeki ince örtüyü çekip aldığında her ne kadar ondan önce tutmak istesem de bunu yapamamıştım ve o çoktan görmemesi gerekeni görmüştü. İkinci bir siktir!

Başımı yastığa koyarak ona baktım. O ise altımdaki şortu dahi kaldıran erkekliğime kısa bir bakış atmıştı. "Yanlış zamanda mı geldim ben?"

Yüzümü ovuşturdum. Hay sikeyim, kızdan rüyamda bile seni istiyorum lafını duyamıyordum.

"Yok kardeşim tam yerinde geldin." diye homurdandım. Bana ters ters bakıyordu.

"Lan oğlum sen rüyanda ne görüyorsun da bu böyle... Tövbe! Kalk git duşunu al, normal seviyesine getir şunu."

Doğruldum. Oturur pozisyona gelip gözlerimi ovuştururken tekrar konuşmaya başlamıştı.

"Geç kalma, biz lobide bekliyoruz seni. Ne yap ne et indir önündekini de. Ada var oğlum yanımızda! Farkında mısın?! Kardeşimizin arkadaşı ve şirketimizde çalışan stajyerden bahsediyorum hani. Rica ediyorum biraz normal ol."

Yüksek sesi yüzünden rahatsız oluyordum artık.

"Tamam Yavuz çık git artık." Bütün bunların sebebi zaten o anlattığın, masum görünen kızdı.
Başıma bela almıştım. Büyük beladaydım hemde. Hayatıma girmiş diğer kadınların yüzünü dahi hatırlamazken bu kız rüyalarıma giriyordu! Bundan kurtulmanın acilen bir yolunu bulmam gerekiyordu.

Takipte kalın,
lasasella
instagram,
@yasamayankar

YERLE GÖK ARASINDAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin