•❅──────✧❅✦❅✧──────❅•
Adınız: Yasu
Soyadınız: Akira
Yaşınız: 15
Mesleğiniz: Kahraman
Kahraman adınız: Blood (ᴋᴀɴ ᴅᴇᴍᴇᴋ)
Sınıfınız: 1-A Kahramanlık Sınıfı
Görünüşünüz;
Bir ikiziniz var. Adı Satoshi Akira. O da bir vampir. Onun özgünlüğü zihin okuma ve zamanı kontrol etme.
İkizinizin görünüşü;
Kahraman kostümünüz;
Özgünlüğünüz: Vampir
Özgünlüğünüzün sağladığı yetenekler;
➤ Ölümsüzsünüz.
➤ Uçabilirsiniz.
➤ Çok yükseğe sıçrayabilirsiniz.
➤ Yarasaya veya kediye dönüşebilirsiniz.
➤ Oldukça güçlü ve kuvvetlisiniz.
➤ Karanlıkta kaldığınızda görünmez olabiliyorsunuz.
➤ Gözleriniz, kulaklarınız ve burnunuz bir insanınkine kıyasla kat kat daha gelişmiş.
➤ Hipnoz yeteneğiniz var.
➤ Çok hızlı koşabilirsiniz.
Özgünlüğünüzün dezavantajları;
➤ Güneş'in altında çok uzun süre kalamazsınız.
➤ Aynaya baktığınızda kendinizi göremezsiniz.
➤ Sarımsak yemeniz ölümsüz olmanıza rağmen sizi öldürebilir.
➤ Çok fazla ışığın teninize değmesi sizi yakar ve bayılmanıza neden olur.
Not: Kana ve kan kokusuna karşı zaafınız var.
Kişiliğiniz: İki farklı kişiliğiniz var. Bir tarafınız duygusuz, cansız ve umursamaz. Diğer tarafınız ise enerjik, ayarsız ve neşeli.
Sevdiğiniz şeyler: Kan, müzik, gece, örümcek, lacivert, kırmızı ve Bakugou Katsuki...
Sevmediğiniz şeyler: Güneş, ışık, AB rh+ kan grubu, villainler...
Anne ve babanız;
Anneniz: Michiru Akira
Babanız: Haru Akira
İkisi de yaşıyor ve vampirler. Ancak sizinle hiç ilgilenmezler ve umursamazlar. Sabah vakti hep uyurlar ve gece olduğunda dışarı çıkarlar. Onların dışarıda neler yaptığı devlet sırrı gibi gizlidir.
Eviniz: Zenginsiniz. Bir malikâneniz var. Çoğunlukla siyah ve kırmızı renklerle döşenmiş.
U.A'nın yurdunda kalmıyorsunuz ve kitap animeyle eş zamanlı gitmeyecek.
❀•°•═════ஓ๑♡๑ஓ═════•°•❀
Tanıtım bu kadardı.
Bir sorunuz varsa yorumlarda belirtin. Yeni bölümleri yazmak için sabırsızlanıyorum!
Sizin tek yapmanız gereken oy ve yorum atmanız. Kısaca hayalet okuyucu olmamanız ☻
Tamam o halde, sonraki bölümde görüşmek üzere.
ᰔᩚ
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐁𝐚𝐤𝐮𝐠𝐨𝐮 𝐱 𝐑𝐞𝐚𝐝𝐞𝐫 | 𝑩𝒏𝒉𝒂 𝒙 𝑹𝒆𝒂𝒅𝒆𝒓 |
Fanfiction"Aşk mı? Aile mi? Sorusunun hayatımı bu kadar etkileyebileceğini nereden bilebilirdim...?" ❀•°•═════ஓ๑🥀๑ஓ═════•°•❀ Kişilik bozukluğu olan bir vampir... Yasu Akira, U.A Kahramanlık Sınıfı 1-A'nın yakışıklı kahramanlarından biri olan Bakugou Katsuki'...