𝟷𝟹-) 𝙲𝚑𝚊𝚜𝚎

460 41 26
                                    

•❅──────✧❅✦❅✧──────❅•

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

•❅──────✧❅✦❅✧──────❅•

"Bu akşam yapacağım şeyin sağlıklı bir tarafı yoktu..."

Bugün ailem evden ayrıldıktan sonra onların peşi sıra evden çıkacaktım, ardından yeteneğimi kullanarak karanlıkta görünmez olacaktım ve onları izleyerek nereye gittiklerini öğrenecektim.

Bu çok zorlu bir plandı ancak onların bu kadar zamandır her akşam nereye gittiklerini ve kimlerle buluştuklarını öğrenmenin tek yolu buydu.

Kafamda olan bu düşünceler ne yazık ki şu anda kırmızı gözlü Tanrı ile yan yana eve yürüdüğümüz gerçeğini örtemiyordu.

Onunla her okul çıkışında böyle yan yana yürüme fırsatım olacaksa artık okula koşa koşa gelirdim, hatta uçarak gelirdim.

Kendisinin benim için ne kadar değerli olduğunu bilmiyordu.

Gülümseyerek ona kaçamak bir bakış attım. Bakugou yine kimseyi umursamadan elleri ceplerinde umursamaz bir yüz ifadesiyle yürüyordu.

Başımı iki yana salladım ve gözlerimi başka yöne çevirdim. İçime bir şüphe oturmuştu.

Son zamanlarda ondan hoşlandığımı çok mu belli ediyordum?

Gerizekalı, ona evlenme teklif ettin!

Ah, bu doğruydu. Kesinlikle şu an beni saplantılı bir sürtük olarak görüyordu.

Derin bir iç çektim ve içinde Bakugou olmayan şeyler düşünmeye çalıştım. Akşam olmadan kafamı dağıtmaya ihtiyacım vardı.

"Şu Mor Kafa'yla görüşüyor musun hâla?"

Shinsou'yu ne yapacaktı ki?

Yutkunarak gözlerimi ona çevirdim. Kaldırımda durmuştu ve kırmızı gözleri benden bir cevap beklercesine hafifçe kısılmıştı.

Aklıma gelen ilk şeyi dudaklarıma döktüm. "Onu hayatımdan çıkardım."

Shinsou ile içinde bulunduğum durumu özetleyen en iyi cümle buydu.

Bakugou uzun süre konuşmayınca istemsizce kollarımı göğsümün altında bağladım. "Neden sordun?

"Hiç." diye omuz silkti.

Kaşlarımı çattım. "Normalde umurunda olmadığı için benim özel hayatımla ilgili şeyler sormazsın. Ne oldu?"

Gözlerimi kaçırmadan ve kekelemeden adam gibi bir cümle kurmayı başarmıştım. Kendimi tebrik etmeliydim.

Bakugou ilk önce kaşlarını çattı, ardından gözlerini kaçırarak dediğim şeyleri düşündü.

"Evet, umurumda değil."

𝐁𝐚𝐤𝐮𝐠𝐨𝐮 𝐱 𝐑𝐞𝐚𝐝𝐞𝐫 | 𝑩𝒏𝒉𝒂 𝒙 𝑹𝒆𝒂𝒅𝒆𝒓 |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin