•❅──────✧❅✦❅✧──────❅•
"Beni yalnış anlamayın... Sürprizleri gerçekten severim. Ancak, bahsedilen sürpriz Aizawa Sensei'den geliyorsa..."
Gözlerimi kırpıştırıp Aizawa Sensei'nin az önce söylediği şeyi tekrar edişine kulak kabarttım. Az önce doğru mu duydum emin değildim.
"Gençler, Shinsou ve Hawks'ın başlarına gelen olayları biliyorsunuz... Bu olayların sizin başınıza da gelmeyeceğini garanti edemeyiz. O yüzden bu tip durumlarda ne yapmanız gerektiğini öğrenmek amacıyla bir sınava gireceksiniz."
Sınav mı?!
Nereden çıktı bu ya... Gitmek istemiyorum.
Ben hiçbir şey dememiştim ancak sınıfta herkesten itiraz sesleri yükseliyordu.
Başımı sırama koyup sınıftaki fısıldaşmaları dinlemeye başladım. Kim bilir? Belki de küçük bir ihtimal bile olsa Aizawa Sensei bize acıyıp sınavı iptal ederdi...
Hemen yan sıramdan Kirishima, arkasında oturan Denki'yi dürttü.
"Adamım, ne yapacağız lan?"
"Ne demek ne yapacağız?" dedi Denki. Ardından bana dönüp, "Akira yavrum, verirsin bir kopya artık."
Başımı sıradan kaldırıp ona yüzümü buruşturarak baktım. "Siz iki dahi... Sınavın test olacağını nereden çıkardınız? Ya uygulama sınavıysa?"
Kirishima kocaman sırıttı ve kollarını başının arkasına koyarak sırada yayıldı. "Bak öyle olursa paçayı kurtarırız işte!"
Aizawa Sensei'nin bize bakışlarını fark ettiğimizde önümüze döndük. İlk dersten azar yemek iyi olmazdı.
Aizawa Sensei, kürsünün arkasından çıktı ve tam karşımızda durdu. "Siz çocuklar, zil çaldığında kıyafetlerinizi alarak arka bahçede bekleyin. Serbestsiniz. Sorusu olan?"
Midoriya hemen parmağını kaldırdı. Şaşırmaya gerek yoktu.
"Evet, Midoriya."
"Sensei! Ne tür bir sınava gireceğiz? İşleyiş nasıl olacak? Sınav nerede yapılacak? Shinsou ve Hawks'ın durumu nasıl?"
Üst üste sorduğu sorular karşısında Aizawa Sensei şakaklarını sıktı ve hepsini bir bir cevaplamaya koyuldu.
"Uygulama sınavı olacak. İşleyişi gittiğimiz yerde öğreneceksiniz. Kontrollü açık bir alana gideceğiz. Diğer öğretmenler de orada olacak. Shinsou ve Hawks'ın durumuna gelirsek..."
Herkes pür dikkat Sensei'nin ağzından çıkacak sözcüklere odaklanmıştı. Bende aynı şekilde...
"Shinsou birkaç güne uyanır diyorlar. Doktorlar, sağ kolunda sürtünmeye bağlı olarak kesikler var dediler ancak geçiciymiş. Hawks'ın durumu net değil. Yakın zamanda iyileşecek gibi durmuyor."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐁𝐚𝐤𝐮𝐠𝐨𝐮 𝐱 𝐑𝐞𝐚𝐝𝐞𝐫 | 𝑩𝒏𝒉𝒂 𝒙 𝑹𝒆𝒂𝒅𝒆𝒓 |
Фанфик"Aşk mı? Aile mi? Sorusunun hayatımı bu kadar etkileyebileceğini nereden bilebilirdim...?" ❀•°•═════ஓ๑🥀๑ஓ═════•°•❀ Kişilik bozukluğu olan bir vampir... Yasu Akira, U.A Kahramanlık Sınıfı 1-A'nın yakışıklı kahramanlarından biri olan Bakugou Katsuki'...