𝟹𝟹-) 𝚂𝚙𝚎𝚊𝚔 𝙰 𝙻𝚒𝚝𝚝𝚕𝚎 𝙿𝚘𝚕𝚒𝚝𝚎𝚕𝚢

224 21 58
                                    

•❅──────✧❅✦❅✧──────❅•

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

•❅──────✧❅✦❅✧──────❅•

YASU'NUN AĞZINDAN;

1 Hafta Önce...

[ Yasu'nun, Zero'yu yakanırken gördüğü an... ]

"Beni özledin mi, Yasu?" diye sormuştu...

Shinsou'nun uyandığına inanamıyordum. Onu; o bembeyaz duvarların arasında, hasta yatağının üzerinde yatarken görmeye o kadar alışmıştım ki artık şu anda karşımda olmasını garipsiyordum.

Ayaklarım kontrolüm dahilinde olmadan beni Shinsou'nun yanına yürüttü ve Zero'yu tuttuğu elini tutarak onu bırakmasını sağladım.

Zero, elleri ve ayakları kelepçeli bir şekilde kenara çöktü. Sessizce yeri izliyordu.

Shinsou'ya sarıldığımda, hissedilir bir şekilde gerildi ve şaşırdı.

"Hey, bu-"

"Sus, Shinsou. Çok endişelendim."

Onun özlemini ve pişmanlığını çektiğim günlerin acısını çıkartırcasına sarıldım ona. Sarılmayı sevmesem bile ihtiyaç duymuştum...

En sonunda ellerini kaldırıp belime koyduğunda kulağıma fısıldadı.

"Tamam, geçti artık kedicik~ Ben iyiyim."

Ben ağzımı açıp ona bir şey söyleyemiyordum ancak ona dokunuşum, soluk alıp verişim ve bakışlarım onu nasıl özlediğimi belli ediyordu.

Belki de ona sarılarak sadece bunca zaman ona yaptığım haksızlıkların üzerini örtmeye çalışıyordum...

"Öhm öhm! Duygu gösteriniz bittiyse artık beni kaldırabilir misiniz? Hava soğuk ve yer çarpacak."

Shinsou'dan ayrılarak Zero'ya baktım. İkinci kişiliğim kontrolü ele aldığı için kıkırdadım.

"Başın çok büyük belada, Zero. Hücreye girmeden önce dışarıdaki son anlarının tadını çıkarmalısın."

"Aynen öyle. Bakalım kaç müebbet yiyeceksin?" diye mırıldanan Shinsou, Zero'yu kaldırıp karanlık sokakta yürütmeye başladı.

Onların arkasından gitmeden önce yerimde durdum. Zero, başını çevirip bana baktığında ise ona anlamlı bir gülüş atıp göz kırptım.

Ah, hayır hayır... Hapiste ömür boyu kalmasına izin vermeyeceğim.

•.:°❀×═════════×❀°:.•

2 Gün Sonra...

"Hey, sivri dişli! Baksana bi!"

Elimde tuttuğum A rh+ kan torbasını kenara koyarak ayağa kalktım ve Bakugou'nun yanına oturdum.

"Ne oldu?"

𝐁𝐚𝐤𝐮𝐠𝐨𝐮 𝐱 𝐑𝐞𝐚𝐝𝐞𝐫 | 𝑩𝒏𝒉𝒂 𝒙 𝑹𝒆𝒂𝒅𝒆𝒓 |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin