𝟹𝟽-) 𝙳𝚒𝚍 𝚈𝚘𝚞 𝙳𝚘?

202 18 49
                                    

•❅──────✧❅✦❅✧──────❅•

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

•❅──────✧❅✦❅✧──────❅•

"Cinayetler arttıkça artıyor... Ve her ölüm benim kalbimde yepyeni bir yara açıyor."

Yaşadığımız o olaydan sonra her şey sonu olmayan bir uçuruma yuvarlanmaya başladı.

Ve o felaket olaylardan sadece ekran karşısında haberdar olabiliyorduk. Artık kimse evinden dışarı çıkmıyordu...

•.:°❀×═════════×❀°:.•

İki gün sonra...

-Haberler-

Saat 00.00 Katili Zero Keiji'nin hapisten kaçışının ardından cinayet vakalarında %65 oranında bir artış yaşandı!

Ülkenin çeşitli yerlerinde fazlaca görülen cesetler halkı gün geçtikçe daha da tedirgin etmekte! Zero Keiji durdurulmalı!

Üç gün sonra...

-Haberler-

Bugün sabahın erken sularında şehir merkezinde 15 ceset bulundu! Cinayetlerin işlenme tarzı ok işaretlerini 00.00 Katili'ne yönlendirirken aynı gün akşama doğru sokağa çıkma yasağı getirildi!

Ertesi gün...

-Haberler-

Gündemimizde şaşırılmayacak üzere tekrardan Zero Keiji var... Bugün herkesçe tanınan U.A Kahramanlık Lisesi'nin önünde 3 çocuk cesedine rastlandı. Müdür Nezu, güvenlik kameralarının o saat aralıklarında çalışmadığını açıkladı.

Yarın saat 13.00'da ölen kişilerin anısına bir anma töreni yapılacağı duyuruldu. Genç, yaşlı ve çocuk herkesin katılması bekleniyor...

Ancak akıllarda tek bir soru var... Seri katil durdurulabilecek mi?

•.:°❀×═════════×❀°:.•

2 Gün Sonra - U.A - Yemekhane

Saat 13.05

"Bir kişi nasıl olur da ülke çapında bu kadar yaygara koparabilir aklım almıyor!"

"Günde ortalama 35 insan öldürerek?"

"O-Otuz beş mi?! Ölü sayıları giderek artıyor..."

Öğle teneffüsündeydik. Hemen yan masamda oturan Midoriya, İida ve Uraraka'nın konuşmalarını dinliyordum.

Okulun yemekhanesi her zamanki gibi tıklım tıklımdı. Önümdeki masanın üzerinde hiç dokunulmamış bir hamburger duruyordu.

Aç değildim. Hatta yemek yemek aklımın ucuna bile gelmemişti.

𝐁𝐚𝐤𝐮𝐠𝐨𝐮 𝐱 𝐑𝐞𝐚𝐝𝐞𝐫 | 𝑩𝒏𝒉𝒂 𝒙 𝑹𝒆𝒂𝒅𝒆𝒓 |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin