•❅──────✧❅✦❅✧──────❅•
"İkizimi geri almıştım ancak şimdi de başka bir sorunla karşı karşıyaydım. Shinsou neredeydi?"
Miğdem bulanmaya başlamıştı, silüetler durmak bilmiyordu. Etraf ölen silüetlerden çıkan siyah lekelerle kaplıydı.
İşin kötü yanı bu gölgelerin Zero'nun öldürdüğü kişiler olmasıydı. Öldürmesi yetmezmiş gibi bir de onları kobay olarak kullanıyordu.
Savaş tüm hızıyla devam ediyordu. Dabi kendisini Hawks'a kaptırmıştı, daha önce hiç bu kadar mavi alevi bir arada gördüğümü hatırlamıyordum.
Niko, Toga ve Twice silüetlerle boğuşuyorlardı. Annem ve babam da sırt sırta hünerlerini gösteriyorlardı.
Satoshi'ye geride kalmasını söylemiştim. Beni dinlemeyeceğini biliyordum ancak en azından şu anda kenarda bekliyordu.
Bakugou'yu ise göremiyordum. O kadar hızlıydı ki patlamalarının gürültüsünden başka bir şey hissedemiyordum.
"Blood! Kımılda!"
Hemen sol kulağımın dibinden gelen Niko'nun bağırışıyla kendime geldim. Düşünecek zamanım yoktu.
Diğerleri gölgeleri oyalarken buradan uzaklaşmalıydım ancak bunun için aradan sıvışabileceğim bir boşluk bulmam gerekiyordu.
Etrafıma bakındım, onca karmaşanın arasında görünür bir kapı aradım. Aslında bir tane vardı ama oraya ulaşmak istiyorsam Zero'nun olduğu yere gitmeliydim.
Yapacak bir şey yoktu, mecburdum.
"Kafaya dikkat!" Bakugou hızla omzumu kavradı ve kendisiyle beraber beni dizlerimin üzerine çökmeye zorladı. O anda da başımızın üzerinden kuvvetli bir hava akımı geçti.
Kıl payı kurtulmuştum. Hâla omzumu sıkıca kavramış olan Bakugou'ya döndüm ve yanağına aceleci bir öpücük kondurup yarasaya dönüştüm.
"Bana verdiğin sözü unutma, Bakugou!" derken kanatlarımı açıp gökyüzüne havalanmıştım bile.
Bakugou birkaç saniye olduğu yerde dondu. Öpücüğün etkisinde kalmıştı. Fakat silüetler durmuyordu, birkaç tanesi üzerine atladı.
Bakugou'nun kaşları çatıldı. Yanaklarındaki hafif kızarıklığın yerini siyah kan lekeleri almak üzereydi.
"Şurada bir an yaşatmadınız be! GEBERİN!"Kırmızı gözlü Tanrı diğer avuç içini açtı ve kendisine doğru atılan gölgeleri geriye püskürttü.
Onun iyi olacağından emin olup daha hızlı uçmaya başladım. Savaş alanını geride bıraktığımı seslerin uzaklaşmasından anlayabiliyordum.
En sonunda Zero'nun durduğu yere tekrardan vampire dönüşerek iniş yaptım.
Ürkütücü kırmızı bakışları yavaşça savaş alanından ayrıldı ve bana döndü. Derin bir nefes verdi, ağzından hafif dumanlar çıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐁𝐚𝐤𝐮𝐠𝐨𝐮 𝐱 𝐑𝐞𝐚𝐝𝐞𝐫 | 𝑩𝒏𝒉𝒂 𝒙 𝑹𝒆𝒂𝒅𝒆𝒓 |
Fiksi Penggemar"Aşk mı? Aile mi? Sorusunun hayatımı bu kadar etkileyebileceğini nereden bilebilirdim...?" ❀•°•═════ஓ๑🥀๑ஓ═════•°•❀ Kişilik bozukluğu olan bir vampir... Yasu Akira, U.A Kahramanlık Sınıfı 1-A'nın yakışıklı kahramanlarından biri olan Bakugou Katsuki'...