𝟹-) 𝙱𝚘𝚡𝚒𝚗𝚐 𝙼𝚊𝚌𝚑𝚒𝚗𝚎

676 52 36
                                    

•❅──────✧❅✦❅✧──────❅•

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

•❅──────✧❅✦❅✧──────❅•

"Kırmızı gözlü Tanrı'yla uzun uğraşlardan sonra bizimkileri bulabilmiştik..."

İstesem vampir yeteneklerimi kullanıp onları bulmamızı kolaylaştırabilirdim.

Ancak Bakugou ile baş başa biraz daha vakit geçirebilmek adına bu süre boyunca sadece yanında süzülmüştüm.

Onlar en üst kattaki bir oyun merkezinde boks makinesine sırayla yumruk atıyorlardı. O kadar odaklanmışlardı ki bizi fark etmediler bile.

Henüz oraya gitmek istemiyordum. Mina kesin bana bir sürü soru soracaktı.

İstemeye istemeye yanlarına vardığımızda Bakugou sinirle Kirishima'nın yakasını kavradı.

"BİZİ BEKLEMEDEN NİYE GİDİYORSUNUZ HAYVAN HERİFLER?!"

Kirishima yarı şaşkınlık yarı heyecanlı bir şekilde elini Bakugou'nun omzuna koydu. "Oh, Bakugou! Geldiğinizi görmemişim. Boks makinesinin kapılmaması için erkenden buraya geldik."

Bakugou, Kirihima'nın yakasını bırakıp geri çekildi. "Bir halt yemeden önce bizi de haberdar edin!"

Bizi...

Tam iki defa bizi dedi.

Başımı yere eğerek düşüncelerimi toparlamaya çalıştım.

Ben ve Bakugou... Biz mi olmuştuk şimdi? Bu çok olanaksızdı. Böyle olmasını istemiyordum.

Ne istediğimi de bilmiyordum ki. Benim sorunum neydi? Bir an önce eve gitsem iyi olacaktı. Özellikle de Mina'nın beni soru yağmuruna tutmasına fırsat vermeden.

Denki konuşarak herkesin dikkatini kendisine çekti. "Hadi ama daha ne kadar bekleyeceğiz? Sırada kızlar var."

Ah doğru ya, boks makinesine vuracaktık.

Bütün gözler Uraraka'ya döndü. Sırada o vardı anlaşılan. Uraraka elleriyle oynayarak "Ben ona vuramam ki." dedi.

Hagakure bundan fırsat bilerek öne atıldı. "Ochako-chan vurmayacaksa o halde sıra bana geliyor, değil mi?"

Kirishima evet anlamında başını salladı ve Hagakure boks makinesinin önüne geçti. Elindeki yeni makineye attıktan sonra bana döndü.

"Bu atışım sana gelsin Akira-chan!"

Kollarımı bağlayarak Hagakure'nin geriye açılmasını izledim. Herkes merakla atacağı yumruğu bekliyordu.

Hagakure yeterince geriye açıldığını düşünmüş olacak ki bir anda yumruğunu kaldırdı ve boks makinesine doğru atıldı.

Yumruğu boks makinesini ıskalayarak boşa gitti. Aynı anda da Hagakure'nin dengesi bozuldu ve yere kapaklandı.

"Uff! Acıdı~!"

𝐁𝐚𝐤𝐮𝐠𝐨𝐮 𝐱 𝐑𝐞𝐚𝐝𝐞𝐫 | 𝑩𝒏𝒉𝒂 𝒙 𝑹𝒆𝒂𝒅𝒆𝒓 |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin