•❅──────✧❅✦❅✧──────❅•
Birkaç gün sonra...
"Sanırım sonunda bu zamana kadar kaçtığım şeyle yüzleşmenin zamanı geldi..."
Öğleden sonraydı. Sıramın hemen yanındaki pencereden önüme yansıyan Güneş ışınlarının geliş açısından bunu anlayabiliyordum.
Hawks'ın uyandığı haberi kısa sürede heryere yayılmıştı ve son birkaç gündür herkes hastaneye, onu ziyarete gidiyordu. Kahramanlarının nihayet uyandığını görmek insanları mutlu ediyordu.
Ben ise, Hawks olayını geride bıraktığım için artık eskisi kadar gergin hissetmiyordum. Ancak şimdi bambaşka bir mesele ile uğraşmam gerektiğinin farkındaydım.
Cadılar Bayramı balosu...
Nihayet duyuru vakti gelmiş olmalıydı ki, son ders saatinde Aizawa Sensei sınıfa girer girmez kürsüye çıkıp anlatmaya başladı. Elinde tuttuğu kırmızı zarflar gözümden kaçmamıştı.
Sınıfta ister istemez bir uğultu başladı. Fısıldaşmalar net bir şekilde kulağıma geliyordu.
Arkadan Denki'nin sesi duyuldu. "Yine bir sınava gireceğiz demeyin! Son girdiğimiz uygulama sınavından sonra hâla ceset gibi hissediyorum..."
Kirishima elini uzatarak onun omzunu sıvazladı. "Merak etme. Bu sefer daha eğlenceli bir şey gelecekmiş gibi hissediyorum!"
Aizawa Sensei, öksürerek bütün dikkatleri kendisine çekti. Başımı sıradan kaldırdım. Söyleyeceği şeyler önemliye benziyordu.
"Hepiniz biliyorsunuzdur ki Cadılar Bayramı'na çok yaklaştık. Önümüzdeki hafta cumartesi günü, müdür Nezu tarafından belirlenmiş bir mâlikanede bir balo düzenleniyor."
Mina, sırasından kalktığı gibi bir çığlık attı. "BALO MU?! İNANAMIYORUM!"
Herkesin gözleri heyecanla açıldı. Bir an için Bakugou'ya baktım. Çatılmış kaşları ve itiraz etmek için açılan ağzı, bu balo işinden pek de hoşnut olmadığını gösteriyordu.
Aizawa Sensei devam etti. "Birazdan size balo davetiyelerini dağıtacağım. Ama ondan önce söylemem gereken bir şey var..." Bütün sınıf kulak kesildi. "Bunu söylemekten hiç hoşlanmıyorum ama, baloya villainler de katılabilecek."
"NE?!"
Bütün sınıf dehşete düşmüştü.
Haklılardı. Hangi kahraman villainlerle aynı ortamda bulunmayı, hatta dans etmeyi isterdi ki?
Aizawa Sensei, derin bir iç çektikten sonra sınıfı susturdu.
"Kahramanların ve villainlerin aynı çatı altında olması hoşunuza gitmedi farkındayım. Ancak bunun için önlemler alınmış. Mâlikanenin girişinden geçen herkesin özgünlükleri otomatik olarak balo boyunca silinecek. Bu yüzden korkmanıza gerek yok."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐁𝐚𝐤𝐮𝐠𝐨𝐮 𝐱 𝐑𝐞𝐚𝐝𝐞𝐫 | 𝑩𝒏𝒉𝒂 𝒙 𝑹𝒆𝒂𝒅𝒆𝒓 |
Fanfic"Aşk mı? Aile mi? Sorusunun hayatımı bu kadar etkileyebileceğini nereden bilebilirdim...?" ❀•°•═════ஓ๑🥀๑ஓ═════•°•❀ Kişilik bozukluğu olan bir vampir... Yasu Akira, U.A Kahramanlık Sınıfı 1-A'nın yakışıklı kahramanlarından biri olan Bakugou Katsuki'...