𝟹𝟻-) 𝙱𝚊𝚍 𝙽𝚎𝚠𝚜

221 19 98
                                    

•❅──────✧❅✦❅✧──────❅•

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

•❅──────✧❅✦❅✧──────❅•

Ertesi Gün...

"Gerçekten doğru olan şeyi mi yapmıştım? Benim için neyin doğru neyin yanlış olduğuna kim karar veriyordu?"

Sabahın odamın penceresine doluşturduğu can yakan gün ışığı, gözlerimin kamaşmasına neden oldu.

Yatağımdan doğrulduğum gibi çıplak ayaklarımı sürüye sürüye camın önüne gittim ve perdeleri çektim.

"Tanrım... Cidden unutmuş muyum perdeleri çekmeyi?"

Uykulu bir ses tonuyla homurdanırken kollarımdaki küçük yanık izleriyle göz göze gelince sorumun yanıtını aldım.

Dün akşam Zero'nun yanından ayrılıp evime dönüşte mâlikaneye odamın penceresinden girmiştim ve direkt olarak uyumuştum. Perdeleri çekmek aklımım ucundan bile geçmemişti...

Aptal Güneş ışığı da haliyle beni kızartmıştı.

Esneyerek kendime gelmeye çalıştım. Simsiyah saçlarım uykudayken artık nasıl bir dönüşüm gerçekleştirmişse karman çorman olmuştu. Yüzüme gelen bir tutama üfleyerek onu gözümün önünden çektim.

"YASU! KOŞ ÇABUK!"

Satoshi'nin ani seslenişini duyduğum anda yerimden sıçradım ve tavana yapıştım. Gerçek anlamda...

İkizim içeri girdiğinde beni tavanda görünce bir an için gözlerini kısıp sorguladı ancak hemen sonra beni aşağıya çekerek odamdan çıkardı.

"Göt herif! Öyle seslenilir mi?!" diye sitem içinde bağırdım.

Merdivenlerden hızlı adımlarla inerken arkasını dönüp bakmadı bile. Salonumuza geldiğimizde neden bu kadar heyecan yaptığını anlamış oldum.

Haberler...

Televizyonumuzum önündeki siyah koltuğa oturur oturmaz gri gözlerimi kırpıştırıp haber manşetine göz attım.

Koskocaman harflerle yazılmış bir sıcak gelişme vardı. Şöyle diyordu;

ZERO KEİJİ (NAMI DEĞER 00.00 KATİLİ) HAPİSTEN KAÇTI!

"Geçtiğimiz günlerde; U.A Kahramanlık Okulu'nda okuyan Hitoshi Shinsou adlı öğrenci, aynı okulun müdürü Bay Nezu'nun düzenlediği büyük baloda Hawks'ı öldüren Zero Keiji'yi yakalayarak tutuklamıştı."

"************ Hapishane'sinde sıkı bir denetim altında tutulan 00.00 Katili, geçtiğimiz gün hapisten kaçtığı haberiyle bültenimize ulaştı! Zero Keiji'nin nasıl ya da kimlerden yardım alarak kaçtığı tam olarak bilinmese de, polis ve kahraman ekipleri katili bulmak için var güçleriyle çabalıyorlar!"

𝐁𝐚𝐤𝐮𝐠𝐨𝐮 𝐱 𝐑𝐞𝐚𝐝𝐞𝐫 | 𝑩𝒏𝒉𝒂 𝒙 𝑹𝒆𝒂𝒅𝒆𝒓 |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin