•❅──────✧❅✦❅✧──────❅•
"Vampir yeteneklerimi kullandığım zaman çok fazla insanın dikkatini çekiyordum..."
Derin bir nefes verdim ve odağımı bacaklarıma kilitledim.
U.A dışında yeteneklerimi çok fazla kullanmazdım ancak Niko'yu bulmak istiyorsam bunu yapmak zorundaydım.
Bir anda yukarı sıçradım. Bu normal bir insan sıçrayışı sıçrayış değildi. Bulutların üzerine çıkmıştım.
Soğuk hava saçlarımı bir oraya bir buraya savururken görme yeteneğimi kullandım. Bir yandan da uçuyordum. Gözlerim hızlıca her insanın üzerinde gezindi. Eğer dışarıdaysa onu kolaylıkla bulabilirdim.
Bir çift, el ele parka doğru yürüyordu. Arka sokakların birinde beyaz bir kediyle kahverengi bir sokak köpeği kavga ediyordu.
Gözlerimi kıstım. Her şeyi bu kadar detaylı görmeye alışmıştım. Gözlerim sürekli hareket halindeydi.
Uzun boylu, beyaz saçlı biri... Nerede olabilirdi? Sokak araları? Ana caddeler? Bir kafenin önü? Parklar?
Oh, buldum seni.
Malikânemden 5 sokak ötede, kalabalık olmayan bir caddede tek başına yürüyordu. Orada ne yapıyordu?
Uçuş hızımı yavaşlatıp yere doğru yaklaştım. Ardından onun olduğu caddeye yöneldim.
Havadan yere inmeme saniyeler kalmışken onun üzerine atladım ve sıkıca bileğinden tutarak onu yere düşürdüm.
Tam üzerindeydim.
Tanrım, burun burunaydık. Neyse, çok da önemli değildi.
Hiç şaşırmış gibi görünmüyordu. Sırıtarak yüzümü inceledi. "Selam."
İstemsizce dudaklarım yukarı kırvıldı. Onun kuru dudaklarını ve mavi gözlerini incelerken "Selam." dedim.
"Kalkmaya niyetli değilsin sanırım?"
Bir insana bu kadar yaklaşınca ayrılması biraz zor oluyordu.
Onun bileğini bırakıp tek hamlede ayağa kalktım. O ise birkaç saniye daha kendi haline güldükten sonra ayağa kalktı.
Ellerini teslim olurcasına yukarı kaldırdı. "Söyle bakalım vampir, suçum nedir?"
Kollarımı bağladım. "Sorularımı cevaplamadan ortadan kaybolmayı düşünmedin herhalde? Gerçi nereye gittin acaba?"
Kaşlarını yukarı kaldırdı. Sırıtışı yüzünden silinmemişti. "Beni tanımıyorsun bile, bu kadar çok şey öğrenmek istemen biraz..."
"Ah, sen beni tanıyor gibi gözüküyorsun ama."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐁𝐚𝐤𝐮𝐠𝐨𝐮 𝐱 𝐑𝐞𝐚𝐝𝐞𝐫 | 𝑩𝒏𝒉𝒂 𝒙 𝑹𝒆𝒂𝒅𝒆𝒓 |
Fanfic"Aşk mı? Aile mi? Sorusunun hayatımı bu kadar etkileyebileceğini nereden bilebilirdim...?" ❀•°•═════ஓ๑🥀๑ஓ═════•°•❀ Kişilik bozukluğu olan bir vampir... Yasu Akira, U.A Kahramanlık Sınıfı 1-A'nın yakışıklı kahramanlarından biri olan Bakugou Katsuki'...