•❅──────✧❅✦❅✧──────❅•
"Gündüzleri hiç sevmiyorum..."
Başımı sırama yaslamış ve sol elimle, hemen yanımda duran pencerenin önündeki beyaz perdeyi aralamıştım.
Işık aralanan perdeden fırsat bularak sıramın üzerine düştü.
Işıktan kaçınarak başımı gökyüzüne çevirdim.
Güneş tüm parlaklığı ve şöhretiyle en tepedeydi. Her tarafı göz alıcı bir ışıkla aydınlatıyordu ve bu, benim modumu anında düşürmüştü.
Güneşli hava demek benim için cehennemde bir gün demekti.
Bir kere de benim gibi öğrencileri düşünüp okulu akşam saatlerinde açmadılar.
Sabahın köründe uyanıp okula hazırlanmak tam bir işkence.
En azından bu işkenceyi çeken tek kişi değilim. Bir ikizim var.
Annem ve babamın zaten keyiflerine denecek tek kelime yok. Bütün gün uyuyup akşam olunca rahat rahat dışarı çıkıyorlar.
Tabii onların okulu yok. İstedikleri gibi gezip tozabilirler.
Dışarı çıktıkları zaman sadece geziyorlardır, öyle değil mi?
Her neyse, benim başka büyük dertlerim var.
Mesela bir tanesi yaz ayında olmamız.
Neden yaz diye bir mevsim var?!
Çok sıcak.
Tenimin buz gibi olmasına rağmen eriyorum resmen. Biri beni bir buzluğa kilitlesin. Ciddiyim, üzerine para bile verebilirim.
Gözlerimi gökyüzünden ayırıp sınıfa çevirdim. U.A Kahramanlık Sınıfı 1-A... Nadir sayılan anlardan birindeyiz.
Dersimiz boş.
Aizawa Sensei bugün o sarı uyku tulumundan çıkamadı herhalde. Hayır hayır, sadece diğer Sensei'lerle beraber aşağıda toplantıdalar.
Herkes gayet mutlu görünüyor. Mutlu olmamalarını gerektiren bir sebep yok çünkü.
O sırada sınıf kapısının sertçe açılmasıyla düşüncelerim yarıda kesildi.
Bir an için sınıftakilerin dikkati oraya gitti.
Kapının açılma tarzından anlamıştım zaten... Bakugou.
Bakugou ve Kirishima, ellerinde kantinden aldıkları içeceklerle beraber içeri girmişlerdi.
Bakugou...
Kimseye fark ettirmeden onu izlemeye başladım. Her zaman yaptığım gibi. Sessizce ve uzaktan...
Benim için manzara dediğin berrak bir deniz ya da yemyeşil ağaçlarla dolu bir vadi değildi, Bakugou Katsuki'ydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐁𝐚𝐤𝐮𝐠𝐨𝐮 𝐱 𝐑𝐞𝐚𝐝𝐞𝐫 | 𝑩𝒏𝒉𝒂 𝒙 𝑹𝒆𝒂𝒅𝒆𝒓 |
Fanfiction"Aşk mı? Aile mi? Sorusunun hayatımı bu kadar etkileyebileceğini nereden bilebilirdim...?" ❀•°•═════ஓ๑🥀๑ஓ═════•°•❀ Kişilik bozukluğu olan bir vampir... Yasu Akira, U.A Kahramanlık Sınıfı 1-A'nın yakışıklı kahramanlarından biri olan Bakugou Katsuki'...