•❅──────✧❅✦❅✧──────❅•
Bakugou ile yemek yedikten sonra diğerleriyle birlikte alışveriş merkezinin sinema salonunda buluşmuştuk.
Midoriya elinde bir All Might figürü tutuyordu. Todoroki sözünü tutmuş olmalıydı.
Onlar hangi filme gitmeleri gerektiğini tartışırlarken Mina bana imalı bakışlar atıyordu.
Ay boyunca Bakugou ile yemek yediğimi bana unutturmayacaktı sanırım. Zaten unutmak isteyen de yoktu ki.
Bir yandan konuşmaları dinlerken bir yandan da Niko'yu düşünüyordum. Onu bulup sorularımı sormayı çok pis kafama takmıştım.
Sırf bu yüzden filme gitmek istemiyordum.
Acaba onlar sinema salonuna girerken içecek alma bahanesiyle oradan ayrılsa mıydım? Aslında mantıklıydı ancak onları da yarı yolda bırakmak istemiyordum.
"Akira-chan, sen gelmiyor musun?"
Uraraka'nın sorusu beni gafil avlamıştı. Diğerleri de bana doğru dönmüşlerdi.
Todoroki başını yana eğdi. "Bir sorun mu var?"
Midoriya telaşa kapıldı. "Y-Yoksa seçtiğimiz filmi mi beğenmedin Akira-chan?"
Bakugou kaşlarını yukarı kaldırmıştı. Kirishima'nın omzuna attığı kolundan kurtularak herkes gibi gözlerini bana çevirdi.
Rolüme uygun olması için gözlerimi yorgunlukla kırpıştırdım. "Kan içmem gerekiyor, eve gitmeliyim."
"Seni bırakabilirim."
Diğerlerinin bir şey söylemesine izin vermeden Bakugou'nun bana sunduğu teklif yutkunmama neden oldu.
Aman Tanrım...
Bu teklifi nasıl reddedecektim? Lanet olsun!
Niko'yu bulmaya gitmem gerekiyordu, yani bunu reddetmeliydim.
Tamam, sadece basit bir "hayır" diyecektim.
Derin bir nefes aldım ve sakince teklifine cevap vermek için hazırlandım. Zor bir şey değildi. Kolaylıkla yapabilirdim.
Hayır demeliydim.
"Olur."
Tam bir aptalım.
•.:°❀×═════════×❀°:.•
Alışveriş merkezinden çıkmadan önce havaya bir göz attım. Güneş artık gökyüzündeki hakimiyetini kaybetmişti.
Bakugou önden dışarı çıkmıştı. Beklediğimi görünce duraksayarak gelmemi bekledi.
Neden diğer erkekler onun gibi mükemmel değildi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐁𝐚𝐤𝐮𝐠𝐨𝐮 𝐱 𝐑𝐞𝐚𝐝𝐞𝐫 | 𝑩𝒏𝒉𝒂 𝒙 𝑹𝒆𝒂𝒅𝒆𝒓 |
Fanfiction"Aşk mı? Aile mi? Sorusunun hayatımı bu kadar etkileyebileceğini nereden bilebilirdim...?" ❀•°•═════ஓ๑🥀๑ஓ═════•°•❀ Kişilik bozukluğu olan bir vampir... Yasu Akira, U.A Kahramanlık Sınıfı 1-A'nın yakışıklı kahramanlarından biri olan Bakugou Katsuki'...