•❅──────✧❅✦❅✧──────❅•
"Her ne kadar ölmek istesem de bu gece bunun için hiç de uygun değildi..."
Henüz Hawks'ı öldürüp öldürmediğimden bile emin değilken akşamı nerede geçireceğime karar vermem gerekiyordu.
Saat gece yarısını çoktan geçmişti ve sokaklarda yerde sızıp kalmış adamlar dışında hiç kimse yoktu.
Akşam rüzgarı gece kadar siyah olan saçlarımı uçuştururken Bakugou ile olanlar aklıma geldi ve sokağın ortasında kalakaldım.
Ben bu kadar acımasız biri miydim?
Kendi canımdan bile daha çok sevdiğim çocuğa söylediklerimin haddi hesabı yoktu.
Farkındaydım, çok ağır ve kırıcı sözlerdi ancak Bakugou'nun gönlünü sonra alabilirdim.
Şu an beni oldukça zorlayan başka bir derdim daha vardı.
"Hay sıçayım! Uyumam gerek!"
Gözlerimi ovuşturarak iç çektim. Gözlerim yavaş yavaş gökyüzüne tırmandı. Dolunay en tepede tüm parlaklığıyla gri gözlerimi aydınlatıyordu.
Ay ışığından bir an başım döner gibi olunca sokakta hemen karanlık bir yere çekildim.
Işık tehlikeliydi.
"Hey~! Bebeğim~ Senin gibi güzel bir bayan bu saatte burada ne yapıyor, hm?"
Arkamdan gelen buram buram içki kokusu midemi bulandırdı.
Alkolik adama bakmaya bile zahmet etmeden ilerlemeye başladım, fakat adam bana yetişebilecek kadar hızlı yürüyordu.
Sokağın sonuna kadar beni takip etti. En sonunda da dayanamadım ve adama doğru döndüm.
"Bırak peşimi. Ölmek mi istiyorsun?"
Adam orta yaşlıydı, saçları ise hava ne kadar karanlık olsa da pis ve yağlı duruyordu. Kahverengi gözleri ve aynı şekilde kahverengi saçları vardı. Göz altlarının koyuluğunu ve bakışlarını fark ettiğin an uyuşturucu bağımlısı olduğunu anladım.
Adam dediklerimi anlamamış gibi birkaç saniye bana baktı, ardından sırıtarak bana doğru yaklaşmaya başladı.
Beklemediğim bir anda elini omzuma attı. Oradan da hızla bembeyaz boynuma doğru geldi. "Sanırım bir vampirle karşı karşıyayım~"
"Geber."
Adamın boynumdaki elini sıkıca tuttuğum gibi hızla büktüm. Büyük bir çıtlama sesi sokakta yankılandı, adam çığlık çığlığa yere düştü.
Yaptığım şey kesinlikle U.A Kahramanlık Okulu'nda okuyan birine yakışır bir davranıştı.
Adamı orada bırakıp ara sokaktan ayrıldım, ne yapacağımı cidden bilmiyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐁𝐚𝐤𝐮𝐠𝐨𝐮 𝐱 𝐑𝐞𝐚𝐝𝐞𝐫 | 𝑩𝒏𝒉𝒂 𝒙 𝑹𝒆𝒂𝒅𝒆𝒓 |
Fanfic"Aşk mı? Aile mi? Sorusunun hayatımı bu kadar etkileyebileceğini nereden bilebilirdim...?" ❀•°•═════ஓ๑🥀๑ஓ═════•°•❀ Kişilik bozukluğu olan bir vampir... Yasu Akira, U.A Kahramanlık Sınıfı 1-A'nın yakışıklı kahramanlarından biri olan Bakugou Katsuki'...