•❅──────✧❅✦❅✧──────❅•
"Dişe diş, kana kan... Çığlıklardan oluşan senfoni kafamda çalmaya başlamıştı bile."
Yasu'nun Ağzından;
Bu anı o kadar uzun zamandır beklemiştim ki... Ona karşı nasıl tepki vereceğimi bile bilmiyordum. Çok kızgındım, aklımdan onlarca öldürme yöntemi geçiyordu.
Ancak nedense bütün ihtimâllerin sonunda canı yanan taraf ben oluyordum.
Bakugou'nun gönderdiği patlamanın ardından her taraf yoğun bir duman bulutuna gömülmüştü ama ben her şeyi görebiliyordum.
İkizimin yorgun kahverengi bakışları benim gri gözlerimle buluştu. Bedeni acı verici bir şekilde sandalyeye bağlanmıştı.
Onu hemen oradan çekip almak istiyordum. Zero'nun bize karşı bir şansı yoktu. Tek başına hepimizle dövüşemezdi.
Bir ıslık sesi bütün dikkatleri dağıttı. Dumanların arasından ağır adımlarla yürüyen Dabi görüş açımıza girdi.
"Partiye son anda yetiştin Akira'ların Kızı. Umarım bize göstereceğin birkaç dans figürün vardır."
O burada mıydı?
Gözlerim birkaç saniyeliğine genişledi. Onun gibi birinin bizim tarafımızda olduğu ve bize yardım edeceği hiç aklıma gelmemişti.
Gözlerimi kapattım ve bütün zihnimi boşalttım. Tekrardan açtığımda ise cevabım hazırdı.
"Dans olmasa da birkaç marifetim var." Gözlerimi doğruca Zero'ya diktim. "Hepsini senin üzerinde kullanmak için can atıyorum pislik!"
Zero üzerindeki tozları silkeledi. Ardından parmaklarını siyah gözlüğünün üzerine yerleştirdi. "Demek sonunda geldin, Yasu." Yüzünde sadist bir gülümseme oluştu. "Davetiyemi kabul ettiğini görmek ne kadar hoş!"
O anda araya Niko girdi. Küçümseyen bakışları o atmosferin arasından bile göze çarpıyordu. Cüretkârca Zero'ya seslendi.
"Davetsiz misafirlere ne yapacaksın peki~? Yoksa klasik tehditin olan 'ruhunu bedeninden alırım' tarzı mı?"
Zero'nun tavırları Niko'yu görünce aniden değişti. Yüz ifadesi ciddileşti, duruşu düzeldi. Yüz kaslarının seğirdiğini görebiliyordum. "Yine sen-"
"Evet, ben." dedi Niko gözlerini bir an bile ondan ayırmadan. "Sevgili dostunu özlemedin mi, Zero Keiji? Anlarsın ya, sokak aralarında gözlüğünü kaptırdığın kişiden bahsediyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐁𝐚𝐤𝐮𝐠𝐨𝐮 𝐱 𝐑𝐞𝐚𝐝𝐞𝐫 | 𝑩𝒏𝒉𝒂 𝒙 𝑹𝒆𝒂𝒅𝒆𝒓 |
Fanfiction"Aşk mı? Aile mi? Sorusunun hayatımı bu kadar etkileyebileceğini nereden bilebilirdim...?" ❀•°•═════ஓ๑🥀๑ஓ═════•°•❀ Kişilik bozukluğu olan bir vampir... Yasu Akira, U.A Kahramanlık Sınıfı 1-A'nın yakışıklı kahramanlarından biri olan Bakugou Katsuki'...