•❅──────✧❅✦❅✧──────❅•
1 Gün Sonra - Akşam
"Bütün günümü hastanede geçirmiştim ve artık eve dönme zamanı gelmişti..."
Hastanenin ana kapısından dışarı çıktığımda yüzüme çarpan esintiyle derin bir nefes aldım.
Hastane ışıklarından kurtulmanın verdiği mutluluk tarif edilemezdi... Ancak şu an konu bu değildi. Eve gitmem gerekiyordu.
Satoshi yarraksızını nedense çok özlemiştim. Ayrıyetten ailem nerede ve ne yapıyorlar öğrenmek zorundaydım. Yarın sabah tekrardan hastaneye gelebilirdim.
Shinsou'nun durumunda hiçbir değişiklik yoktu. Hala bilinci kapalıydı. Bir an önce iyileşmesini istiyordum...
Ve Hawks dün ameliyat olmuştu. Durumu stabildi ancak denetim altında tutuluyordu. Doktorlar Aizawa Sensei'ye kısa süreli hafıza kaybının muhtemel olacağını söylemişti. Ben de bunu bir alt kattan duyma özgünlüğümü kullanarak öğrenmiştim.
Şu anlık yapacak bir şey yoktu. Hastanede beklemek aptallık ve zaman kaybıydı.
Gecenin karanlığında yürümeye başladım. Evim biraz uzakta kalıyordu. Ancak acelem yoktu...
Cebimden telefonumu çıkarıp mesaj gelmiş mi diye baktım.
Of... Grup yıkılıyor.
Plus Ultra - Kahramanlık Sınıfı 1-A
Midoriya
● Arkadaşlar! Sakinliğimizi korumalıyız! Hawks ve Shinsou-san yakında iyileşecek, göreceksiniz!Tsu
● Emin misin Midoriya? Odanın camından bakılınca hiç de iyi görünmüyorlardı... Kero!Bakugou
● BOŞUNA BİZİ ÜMİTLENDİRMEYE ÇALIŞMA DALLAMA DEKU! BU KURBAĞA SURAT DA YAZIŞMALARDA BİLE VIRAKLIYOR AMK!Kırmızı gözlü Tanrı'nın mesajını okurken gülmemek için elimi ağzıma bastırdım. Şu hüzünlü durumda bile nasıl böyle davranabiliyor?
İida
● Millet! Sizi anlıyorum. Ancak bu durumda duygularımızı kontrol altına alıp saygı çerçevesi içinde mantıklı davranmalıyız!Uraraka
● İida-kun haklı arkadaşlar! Onlar için elimizden geleni yapmalıyız! Öyle değil mi, Deku-kun!Midoriya
● Evet, Uraraka-san...Kirishima
● Arkadaşlar, iki kişi bize görüldü atıyor, bulanın alnından öpeceğim!Bakugou
● Yarı yarıya piç ve sivri dişlidir onlar kesin. Ayrıca bana yaklaşacak olursan seni gebertirim boktan saçlı!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐁𝐚𝐤𝐮𝐠𝐨𝐮 𝐱 𝐑𝐞𝐚𝐝𝐞𝐫 | 𝑩𝒏𝒉𝒂 𝒙 𝑹𝒆𝒂𝒅𝒆𝒓 |
Fanfiction"Aşk mı? Aile mi? Sorusunun hayatımı bu kadar etkileyebileceğini nereden bilebilirdim...?" ❀•°•═════ஓ๑🥀๑ஓ═════•°•❀ Kişilik bozukluğu olan bir vampir... Yasu Akira, U.A Kahramanlık Sınıfı 1-A'nın yakışıklı kahramanlarından biri olan Bakugou Katsuki'...