•❅──────✧❅✦❅✧──────❅•
"Saat 00.00'a gelmeden önce onu bulmalıydım. Az zamanım kalmıştı... Yetişebilecek miydim?"
Bakugou'nun Ağzından;
Zero'yu bulmak için bir yola çıkmıştık ancak nereye gittiğimiz hakkında hiçbir fikrim yoktu.
Arkamdaki mor lahana da sadece beni takip ediyordu. Onun da bir şey bildiğini zannetmiyordum.
Düşünmeden hareket edince hep böyle oluyor zaten! Kafamı sikeyim!
Shinsou, duraksadığımı fark edince aramızdaki açığı kapattı. Gözlerinden ifadesizlik akıyordu.
"Zero'nun nerede olduğunu bilmiyorsun, öyle değil mi?"
Elimi alnımın üzerine koydum ve ona bir bakış attım. Varlığı sinirlerimi bozsa da katlanmak zorundaydım. Onu peşinden sürükleyen bendim ne de olsa...
"Kapa çeneni! Ben..." Sıkıntıyla nefes verdim. "Evet bilmiyorum. Bir önerin var mı Çakma Aizawa?"
Sanki diyeceği çok şey varmış da söylemiyormuş gibiydi. Bu kadar sessiz olmasının bir nedeni olmalıydı.
Benim bilmediğim bir şeyi mı biliyordu?
Yumruklarımı sıkıp ona doğru bir adım attım. "Konuşsana Shinsou!"
Benden uzaklaşmak için geriye doğru adımladı. Tereddüt ettiği anlaşılıyordu.
"Yasu'nun ailesi..." deyip duraksadı. "Onlar villain."
Ne? Ne dedi o?
Şaşkınlık tüm vücudumu etkisi altına almışken buna bir tepki veremedim. Nasıl olabilirdi? Nasıl bana anlatmazdı?
Uzun bir süre düşüncelerimi toparlamaya çalıştım. En sonunda da gözlerimi kaçırıp yere baktım. "Yalan söylüyorsun."
Şaşırma sırası ondaydı. Mor gözlerini bana dikip bağırdı. "Yalan mı söylüyorum?! Senin hiçbir şeyden haberin yok!"
İki adımda yanına varıp yakasını kavradım. "Dangalaklığı kes de anlat o zaman!"
Ellerimi sertçe ondan çekip ceplerime yerleştirdim. Ardından her şeyi anlatması için beklemeye başladım.
Derin bir nefes aldı. Sanırsam uzun bir konuşma olacaktı.
"Çok eskiden, yani ben Yasu ile sevgiliyken..." diye başladı.
"Tch!" diyerek sözünü kestim. Bunu hatırlamak istemiyordum ancak gerçekleri bilmem için bir şey söylememem gerekiyordu.
Shinsou göz devirdi. Onun bu hareketi sinirlerimi uyandırsa da sustum ve konuşmaya devam etmesini bekledim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐁𝐚𝐤𝐮𝐠𝐨𝐮 𝐱 𝐑𝐞𝐚𝐝𝐞𝐫 | 𝑩𝒏𝒉𝒂 𝒙 𝑹𝒆𝒂𝒅𝒆𝒓 |
Fanfiction"Aşk mı? Aile mi? Sorusunun hayatımı bu kadar etkileyebileceğini nereden bilebilirdim...?" ❀•°•═════ஓ๑🥀๑ஓ═════•°•❀ Kişilik bozukluğu olan bir vampir... Yasu Akira, U.A Kahramanlık Sınıfı 1-A'nın yakışıklı kahramanlarından biri olan Bakugou Katsuki'...