26. bölüm

464 35 16
                                    

Saat geldiğinde Olgu bir araba ile gelir ve iner arabadan. Tam Sadi'nin karşısındadır.

Olgu: Şimdi Sadi Payaslı... Ben Songül'ü indirip bu bota bineceğim, sen burada kalacaksın, ben işaret verdiğimde şu yandaki bota binip törenimize katılacaksın.

Sadi mırıldanarak bir küfür savurur.

Sadi: Tamam.

Olgu baygın olan Songül'ü kucağına alıp bota biner. Botta Songül'ü önceki bavulun boyutlarında bir bavula koyar ve kapağı kapatır. Bavulun birkaç yerinde delikler vardır. Olgu açılır ve bir süre sonra Sadi de bota binip onların hizasına gelir. Çok açılmamışlardır. Yanda ki iki büyük gemide 30'dan fazla polis Sadi'nin işaretini bekliyorlardır. Zaten aşağı yukarı aynı hizalardadır.

Olgu: Sen o botta kal.

Bavulun kapağını açıp Songül'e bakar son kez. Sadi şuan Olgu'nun üzerine atlayıp onu parçalamak istiyordur. Karısına baktığında içi gidiyordur. Onu bu hale sokan herkese bunun hesabını soracaktır.

Olgu diz çöküp Songül'ün alnına bir öpücük kondurur. Sadi yumruğunu sıkıp sabırla bekliyordur.

Olgu bavulu tekrar kapattığında silahını çıkartır. Olgu silahını çıkartır çıkartmaz Sadi hazırda beklettiği silahını Olgu'ya doğrultur.

Sadi: Bırak silahını!

Olgu silahını bavula doğrultur. Sırıtıyordur. Sadi ekibine işaret göndermiştir.

Olgu: Kimse bir şey yapmayacak! Yoksa kurşuna dizerim onu!

Sadi: Songül'ü bırak ve teslim ol! Yolun sonuna geldin zaten!

Olgu botun arka tarafına gerdiği ipin üzerinde yaptığı portatif perdeyi çeker, perdeyi çekmeden önce birkaç el ateş eder. Polislerden 1'i yaralanır.

Sadi'nin kulağında ki telsiz: Komutanım, görüş alanı kapandı, şuan müdahele edemeyiz!

Sadi: Allah kahretsin!

*telsiz*

Caner: Emir, iyi misin kardeşim?

Emir: Sıyırdı, iyiyim.

Sadi: İyi misiniz? Bir şey var mı?

Emir: İyiyiz komutanım.

-

Sadi: Olgu! Seni gebertirim! Bırak Songül'ü! Bak bu son şansın. Onun saçının teline zarar ver, o tetiğe bi bas, o zaman yerle göğü, akla karayı tek tek göstermez miyim?! Bırak!

Olgu bavulu botun kenarına iter iyice. Silahını tekrar eline alır ve bavula doğrultur.

Sadi: Olgu Sakın! BAK SAKIN! OLGU!

Olgu: Güle güle Songül. Seni tanımak güzeldi...

Olgu bavula 2 kurşun sıkar, bunu yaparken sırıtıyordur. Olgu'nun tetiği çekmesiyle Sadi de tetiğe basar. Olgu kolundan ve iki bacağından vurulmuştur ama buna rağmen Songül'ün içinde olduğu bavulu denize iter. Sadi bu sırada hızla Olgu'nun yanına gelmiştir. Ona silahın kabzasıyla sert bir şekilde vurup ona hızlıca kelepçe takar. Perdeyi çeker, ekipler geliyordur bu sırada. Sadi silahını Olgu'dan uzak bir yere bırakıp hemen denize atlar. Bavul hızla aşağıya doğru ilerliyordur. Songül'ün kanı denize yayılırken Sadi olabildiğince hızla dibe doğru ilerler. Bulundukları yer yaklaşık 6 metredir. Sadi her ne kadar hızlı olmaya çalışsa da bavul en dibe ulaşmıştır. Hemen bavulu yakalayıp açar. Songül'ü belinden tutup dışarıya çeker. Hemen yukarıya çeker onu ve hızla yukarı çıkar.

YENİ HAYATHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin