Erdem silahını Songül'e doğrultur, eli tetiktedir ve bir silah sesi duyulur. Asım... Erdem Songül'ü vuramadan Asım Erdem'i vurmuştur.
Songül olayın şokuyla donakalır resmen. Sadi'nin başını dizlerine koyar. Gözünden akan yaşları siler.
Asım hemen ambulans çağırır.
Asım: Yengem?
Songül şaşkınlıkla Asım'a bakar.
Songül: Asım, Sadi? Sadi'yi vurdu! A-Ambulans! Sadi! Sadi ne olur bırakma bizi.
Sadi mırıldanır bir sesle konuşur.
Sadi: Hoş geldin karıcığım.
Songül: Hoş buldum kocacığım. Gitme tamam mı? Nolur bırakma bizi, dayan.
Asım Erdem'i kelepçeleyip aracına götürür ve hemen Sadgül'ün yanına gelir.
Songül: Asım, Asım ambulans?
Asım: Geliyor yengem, gelir şimdi.
Bir süre sonra ambulans gelir ve hemen hastaneye giderler. Sadi'yi hemen ameliyata alırlar. Songül duvarın dibine çökmüş, dizlerini karnına çekmiştir ve kimseyle konuşmuyordur, kapatmıştır resmen kendini. Sadi'ye bir şey olmasın diye dua ediyordur içinden sürekli. Asım ekibe haber vermiştir, Yaver duyar duymaz gelmiştir, Meltem'e de haber vermiştir, Meltem de gelmiştir hemen. Yaver, Erdem'in götürüldüğünü duyunca emniyete gider.
Meltem Songül'ün yanına geldiğinde onunla konuşmaya çalışır ama pek başarılı olamaz.
Meltem: Songül? Canım iyi misin?
Songül başını kaldırmaz bile.
Meltem: Canım bak üşüyeceksin yerde, hadi gel buraya koltuğa otur.
Songül yine tepki vermez. Asım elinde su ile gelir.
Asım: Yengem su içer misin? İyi gelir.
Asım: İstersen başka bir şey de getirebilirim? İster misin?
Meltem: Güzelim yapma böyle nolur, Sadi abi iyi olacak. O ne kadar güçlü hepimiz biliyoruz, bir kurşun ne yapar ya ona?
Songül: Nerede o şerefsiz?
Asım: Erdem komutanı emniyete götürüyor bizim çocuklar, ifadesi alınacak.
Songül: Götürmesinler. Depoya getirin.
Asım: Yengem emin misin?
Songül: O şerefsiz yaptıklarının hesabını verecek!
Asım: Anlaşıldı yengem.
Asım ekip arkadaşlarını arar ve Asım'ı depoya getirtir.
Songül bir süre sonra Meltem'in zoruyla elini yüzünü yıkamak için lavaboya gider. Gözünden akan yaşların haddi hesabı yoktur, suyu açar, ellerini suyun altına tutar. Sadi'nin, kocasının kanı... Ellerinden kanın bir kısmı akar, kan suya karıştıkça Songül bayılacak gibi oluyordur. Canından çok sevdiği eşinin kanı ellerinden akıp gidiyordur. Songül sabun ile ellerini ovmaya başlar ama kan kuruduğu için bayağı zorlar Songül'ü. Ama sonunda temizler ellerini. Yüzünü de yıkayıp derin bir nefes alır. Meltem'in de dediği gibi Sadi güçlü birisidir, bir kurşun ona hiçbir yapamaz. Songül gözlerini kurular ama gözyaşları durmuyordur. Çıkar lavabodan ve ameliyathanenin önüne gelir. Beklemeye başlar. Kimse bir şey diyemiyordur. Songül solmuştur resmen. Yaklaşık 2 saat sonra doktor çıkar içeriden.
Songül: Nasıl? Kocam nasıl?
Doktor: Açık konuşacağım. Kurşun karaciğeri parçalamış. Hasar büyük. Bünyesi kuvvetli ancak karaciğer fonksiyonlarını yerine getiremiyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİ HAYAT
AksiSadgül'ün hayatına farklı bir pencereden bakacağımız bir hikaye olacak...