38.Bölüm 'Aranan Dinginlik'

3.3K 258 79
                                    


Merhaba fındıklarım. Özellikle de, az önce kurgumuzu özellikle beğendiğini belirten fındığıma selam olsun. Yazdıklarınızla sesinizi duyar gibi oluyorum. Desteğinize minnettarım. O halde çaylar demlendiyse sizleri yeni bölüme bekliyorum :)

Keyifli okumalar :)


Derler ki; manolya çiçeği bulunduğu ortama iç huzuru ve sadakati getirir. Kötü kaderine rağmen bulunduğu ortama ışıklar saçan bu çiçek Ahu'nun gönlünde güzel bir yer edinmişti. Evine aldığı orta boy saksına mahalledeki çiçekçiden aldığı manolyayı ekmiş ve balkonun en güzel köşesine şans çiçeğini konumlandırmıştı. Evine yerleştiği bugün tamı tamına üç hafta oluyordu.

Geçen süreçte iç huzura ait ne varsa erişmiş ve iç sesini daha net duyabilir olmuştu. İlk kez karakterini özümsemek için zamanı vardı ve bu süreci derinlemesine irdeleyip kendisiyle tanışmakla geçirdi. Gözüne çarpan ufak tefek eksikleri tamamlayarak geçirdiği zaman zarfında ikinci el olarak işini görecek bir laptop almayı ihmal etmedi. Yürütmeyi düşündüğü işleri için bilgisayara mutlaka ihtiyacı vardı.

Eksiklerinin yanı sıra hastaneye giderek sonunda düzenli olarak bir doktorla anlaşmış ve kontrollerini rutin hale getirmişti. Sağlık ocağıyla da görüşüp gereken kontrolleri için kaydını yaptırdığında tamamen Trilyeli oluvermişti. Bebeğinin sağlık kontrollerine bakılırken doktorun ağzından çıkacak olan negatif haberleri beklemedi değil! Fakat kendisini şaşırtan erkek doktor, evet bu seferki doktoru erkek çıkmıştı. Ahu'ya her şeyin normal olduğunu ve bebeğin sağlığının oldukça iyi olduğunu söylemişti. Yaşanan tek olumsuzluk bebeğin cinsiyetini göstermemesiydi ama bunu da dert etmedi.

İçini karartmamak için bir önceki doktordan duyduklarını saklayan Ahu, hiç ses etmedi ve güzel haberlerin iyi niyetine kanarak evine geri döndü. Sık sık Neşe ile görüşerek geçirdiği zamanları soğuk havaya rağmen o kadar güzel ilerliyordu ki, gün içinde evin ortasında dikili kaldığı anlarda yaşadığı hayatın sorunsuzluğuna inanamıyordu.

Hesabındaki bakiyeyi kontrol ettiği süreç dışında iç huzuru oldukça yüksek oluyordu. Her geçen gün harcamalar yapıldıkça düşen bakiye oranı bir nebze boğazını sıkıyordu. Uzun vadede başına sorun açabilecek birikimini arttırması gerektiği için para biriktirmesi gerekiyordu. Çalışıp üretken olmak adına yeni aldığı hat üzerinden daha öncesinde çalıştığı şirketlerin telefon numaralarını aldı ilk önce.

Çayını alıp kapalı balkonundaki tekli koltuğuna yerleştiğinde dışarıda yağmur yağmaya başlamıştı. Kupasını masaya bırakıp laptopu şişen göbeğinin altına yerleştirdi ve şirketlerin mail hesaplarını ulaşıp uzaktan çalışma tekliflerinin halen daha geçerli olup olmadığını soran ilgili bir mail hazırladı. Güvendiği iki şirkete iş teklifini sunup beklemeye koyulacaktı.

Laptopla işi bittiğinde kupasını eline aldı ve bilgisayarı karnından uzaklaştırarak masaya koydu. Sıcacık çayı, kapalı hava ve evinde olmanın verdiği huzurla gözlerini kapayarak hayallere daldı Ahu. Sakin kaldığı zamanlarda bebeği genellikle uyur gibi sessizleşiyordu. Bir hafta önce, karnındaki canın ilk hareketini hissettiğinde kalbinin durduğunu sanmıştı. Yalnız olmadığını en derinlerinde hisseden Ahu'nun, bu yabancı yeni hissi atlatması uzun sürmüştü. Elini karnına koyup panikle bulduğu ilk yere oturmuş ve nefes almayı bile kesmişti. O an karnındaki bebek ses çıkarıp konuşsa ona bile inanacak algıda olduğu için yaşanan doğa üstü olaya anlam vermesi çok uzun sürdü. İlk temastan kısa süre sonra, gün içinde kendisini hatırlatan bebeğiyle ani duraksamalar yaşıyordu genç kadın ama yüzü de gülüyordu.

Yasak FındıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin