"Bu gece benle kalsan?"
Fırat bir an duraksadı "Nasıl yani?" Omuz silktim "Yarın okul yok, iki gündür seni görmüyorum ve ne yalan söyliyim seni çok özledim"
Gülümsedi ve benle beraber yatağa oturdu. O oturunca aklımdaki soruları sormaya başaldım. "O gün o ismi masama buralarda sendin diğilmi"
Güldü "Bence cevap anlaşılmış" Aydınlanmış gibi ona baktım "Yani gerçek isminde Fırat" Kafasını salladı "Aynen öyle"
"Peki ismini söylediğimde neden gözün parladı" Derin bir nefes aldı "Sadece ismimi senin ağzından duyunca heycanlandım ve mutlu oldum" Gülümsedim ve sonraki sorumu sordum
"Efe'nin bana yardım ettiğini duyunca neden kıskandın" Omuz silkti "Bilmem. Benden başka bir arkadaşın olunca belki beni unutursun diye korktum sanırım"
Birden kıkırdadım "Emin ol seni unutmazdım ve bu olaydan sonrada asla ama asla unutmicam" O da benimle beraber güldü
Aklıma gelen şeyle konuştum "Açmısın?" Kafasını olumsuz anlamda salladı "Bana bugünlük bu kadar yeterli. Hem sende çok kan kaybettin. Ama sen açsan git bişeyler ye ben seni beklerim"
Bende kafamı salladım "Yok aç değilim sadece uykum var" "Ee ben gidiyim sen yat" Kafamı salladım "Hayır yanımda kal. Lütfen gitme"
Fırat gülümsedi ve dalga geçerek "Gece seni ısırmiyacağımı nerden biliyorsun?" Güldüm "Eğer ısırsaydın bunu 2 yıl önce yapardın"
Gülümsedi "Doğru söze ne denir" Gülümsemeye devam ederken birden ayağı kalkıp kapıya gittim ve kapıyı kitledim. Arkamı döndüğümde Fırat anlamaz gözlerle bana bakıyordu
"Tekrar bi baskın kaldıramam" Diye bir açıklama yaptım. O da gülümseyip ayağı kalktı ve açık olan camı kapattı.
Yatağıma girdim ve yanımı işaret ettim "Gelsene" Sesini çıkarmadan yanıma uzandı. Yorganı ikimizin üstüne örttüm ve Fırata döndüm "İyi geceler Fırat"
"İyi geceler Barış" Gülümseyerek gözlerimi kapattım. Sonrasıysa derin bir sessizlik.
-
-
-Gözlerimi açıp Fırata baktım, arkası dönük bi şekilde uyuyordu. Bayağı bi susamıştım. Ses çıkarmadan yatağın üstünde ayağı kalktım, duvar dibinde yatmıştım bu yüzdende yataktan inmek zor olcaktı.
Yavaşça yatağın ayak kısmına gittim ve yataktan indim. Kapının kilidini açıp mutfağa gittim, ışığı açarak dolaplatan bi bardak aldım ve kendime su doldurup içtim.
Bardağı tezgaha bıraktım, arkamı döndüğümde Fırat tam arkamda bana bakıyordu "ANANI-!" Son anda susmuştum. Umarım annem uyanmamıştır
"Lan ne işin var arkamda" Kaşlarını çattı
"Sen gizlice gidince merak ettim" "Gizlice gitmedim" Tek kaşını kaldırdı "O zaman niye sessizce çıktın"Oflayarak konuştum "Seni uyandırmamak için olabilirmi acaba?" Biraz durup düşündü, sonra bana baktı "Evet olabilir"
"Barış kiminle konuşuyorsun?" Annemin sesiydi bu "Hassiktir! Annem uyanmış. Saklan hemen!" Kaşlarını çattı "Lan nereye saklanıyım!"
Fısıldayarak konuşuyorduk "Ne biliyim yarasaya dön bişekilde saklan!" "Lan ben yarasayken zor saklanıyorum! Bu şekilde nasıl saklanayım!" Panikle etrafıma bakındım "Nerden biliyim ben!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen Başkasın Yesari BxB
Fanfiction|Tamamlandı.| Asosyal olan Barış'ın tek arkadaşı geceleri sürekli camına konan yarasadır. Ama onun sadece bir yarasa olmadığından habersizdir. ~Barış ve Fırat'ın hikayesi~ -Argo ve cinsellik içerir- -BxB kurgudur-