Uğurlu sayımız JDŞXNDŞXKLDBu bölüm ful smut haberiniz olsun
-
-
-"İçime girmeni ve beni ağlatana kadar sikmeni istiyorum!"
Aldığım cevapla sırıtmam büyüdü. Anında dudağına yapışarak onu duvardan ayırdım ve yatağa ilerledim.
Onu yatağa yatırırken dudaklarımız hâlâ ayrılmamıştı. Hızla gömleğimin düğmelerini ayıklarken bana yardımcı oldu.
Ben gömleğimden kurtulurken eli pantolonuma gitti. Pantolonumun düğmesini açarken ona engel olmadım.
Pantolonumun düğmesini açarken aniden ayaklandı ve kemer kısmından tutarak aşağı çekti. Ben nefes nefese onu izlerken pantolonumu tamamen indirdi. Geriye çekildiğinde tamamen pantolondan kurtuluştum.
Şuan karşınsında sadece boxser'lıydım.
Ayağı kalktığında belinden tutarak onu kendime çektim ve tekrar dudaklarına yapıştım.
Dudaklarını öperken elim eşorfmanına gitti. Onun aksine sakince eşorfmanını aşağı indirdiğimde eğilmeme gerek kalmadan kendisi yere düşmüştü.
Şuan ikimizde sadece boxser'lıydık.
Beni göğsümden iterek yatağa doğru getirdi ve oturmamı sağladı. Hâlâ dudaklarımız ayrılmamıştı.
Beni yatağa oturunca dudaklarımızı ayırdı ve koyulaşmış gözleriyle bana baktı.
Ardından yavaşça önümde eğildi. Ben kaşlarımı çatmış ona bakarken elini boxser'ımın ucuna attı.
Yavaşça aşağı çekip penisimin orataya çıkmasını sağladığında gözümü kırpmadan hareketlerini izliyordum.
Birden elini penisime atınca kısıkça inledim. İnlemem hoşuna gitmiş olucakki penisimi baştan aşağı çekiştirmeye başladı.
Ben kısıkça inlemeye devam ederken birden beklemediğim bir şey yaptı.
Penisimi ağzına aldı.
"Siktir!" Aletimde hissettiğim sıcak dudaklarla büyükçe inledim ve bir elimi saçlarına attım.
Şeker emer gibi penisimi emmeye başladığında saç köklerini kavrayarak hem inliyor hemde ona yön veriyordum.
Dudakları amatörce hareket ederken kafamı geriye doğru attım ve gözlerimi kapattım.
Resmen ağzını beceyordum!
Birden kafasını bastırarak hepsini ağzına almasını sağladığımda hafifçe öğürdü. Ardından ona yön vermeme izin verdi.
Bir süre sonra geliceğimi anladığımda kafasını geriye çekip ağzından çıktım. Şekeri elinden alınnış çocuk gibi kaşlarını çatmış bana bakıyordu.
"Bu şekilde gelmek istemiyorum." Kaşları düzeldiğinde onu kendime çekip dudaklarına yapıştım. Dudaklarını öperken boxser'imden tamamen kurtuldum ve onu kucağıma oturttum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen Başkasın Yesari BxB
Fanfiction|Tamamlandı.| Asosyal olan Barış'ın tek arkadaşı geceleri sürekli camına konan yarasadır. Ama onun sadece bir yarasa olmadığından habersizdir. ~Barış ve Fırat'ın hikayesi~ -Argo ve cinsellik içerir- -BxB kurgudur-