-
-
--Fırat'tan-
Gözümü açtığımda etraf karanlıktı. Bu neydi şimdi? Yanıma baktığımda kimse yoktu. Hızla yatakta doğruldum, ayağı kalkıp etrafıma baktım. Barış yoktu! Nerdeydi!?
"Barış!"
Ses gelmedi. Birden ağlama sesi duydum. Sese doğru gittim. Biraz ilerde ışık altında bir dönen sandalye vardı, ve üstünde biri bağlıydı.
Sandalyenin arkası dönüktü, o yüzden ağlayan kişiyi göreniyordum. Birden ağlayan bedenin yanında Merti gördüm. Bu piç ne alaka!?
Ben ona öfkeyle bakarken o gözündeki gözlüğü çıkartıp kızıl gözlerini üzerime dikti. Bir yandanda sırıtıyordu.
"Ne işin var senin burda!"
Cevap vermedi. Aynı ifadeyle bana bakmaya devam ediyordu. Birden dönen sandalyeyi çevirdi. Sandalyeye baktığımda ağzı yüzü kan olmuş bir şekilde ağlayan Barışın gördüm.
"BARIŞ!"
Barışa doğru koşarken bir anda yere düştüm. Ayağıma baktım. Bir ayağım zincirliydi. Merte döndüğümde zevk dolu ifadesini gördüm.
"Mert bırak Barışı sikerim belanı!"
Sinirle bağırdığımda hiç tepkisini bozmadan silah çıkarttı ve silahı Barışa doğrulttu. Gözlerim büyüdü.
"Hayır! HAYIR! BARIŞ!"
Korkuyla bağırdığımda Mert'in sesini duydum.
"Sevgiline elveda de"
"HAYIR! HAYIR MERT SAKIN! SAKIN DENEME BİLE! BARIŞ!"
Mert beni duymamazlıktan geldi. Silahı tam Barışın kafasına dayadığında Barışın bana korkuyla baktığını gördüm.
"MERT! YALVARIRIM İSTEDİĞİN HERŞEYİ YAPARIM NOLUR!"
Mert sırıtarak bana baktı. Ve tetiği çekti.
"BARIŞ!"
Kan ter içinde uyandığımda yanıma baktım. Barış yanımda uyuyordu. Elimi kalbime götürüp gözlerimi kapattım ve derin nefesler aldım. Ancak böyle sakinleşebilirdim.
Titrek bir nefes aldığımda gözlerimi açıp Barışa baktım. İyiki sesime uyanmamıştı.
Yanına eğildim ve kafamı saçlarına gömdüm. Kokusunu içime çekerek saçlarını öpüp geri çekildim. Durduk yerde niye böyle bir kâbus gördüğümü bilmiyorum.
Ama eğer rüyamda Merti gördüysem bu iyiye işaret değildi.
Yataktan kalkıp odadan çıktım. Ne zamandır burda Barışla uyuyordum? Hem en son Güneyde yanımızda değilmiydi?
Odaya tekrar geri döndüm ve Barışın yanına oturdum. Hâlâ rüyanın etkisinden çıkamamıştım.
Barışın yanına geri uzanıp zaten bana dönük olan bedenini kendime daha çok çekip sarıldım.
Sıkıca Barışa sarılmaya devam ederken sesini duydum
"Fırat?" Gözlerine baktım. Bir göz yarı açık bana bakıyordu. "Yok bişey güzelim sen uyumaya devam et" Gözlerini kapatıp kaşlarını çattı. "Titriyorsun?"
"Kâbus gördüm sadece hadi uyumaya devam et sen" Kafasını salladı ve bana daha çok sarıldı. Yüzünü boynuma yaklaştırdı ve güven vermek ister gibi boynumu öptü. Öpmesiyle mayışmaya başladığımı hissederek gözlerimi kapattım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen Başkasın Yesari BxB
Fanfiction|Tamamlandı.| Asosyal olan Barış'ın tek arkadaşı geceleri sürekli camına konan yarasadır. Ama onun sadece bir yarasa olmadığından habersizdir. ~Barış ve Fırat'ın hikayesi~ -Argo ve cinsellik içerir- -BxB kurgudur-