⚠️Ağır smut vardır! Rahatsız olanlar okumasın plss⚠️-
-
-"Bebeğim nerdesi-..." Fırat beni görür görmez kelimesi bıçak gibi kesilmişti. Donmuş bir şekilde bana bakıyordu.
Yutkunarak baştan aşağı beni süzmeye başladı. Tabir-i caizse gözleriyle yemeye başladı. Gözleri etek ve tasmamda daha fazla oyalanıyordu. "Siktir." Diye fısıldadığında vücudumun titrediğini hissettim.
Midemdeki heycan kasılmalarını umursamayıp derin bir nefes aldım ve gözlerimi yumdum. Bir kaç saniye cesaret toplayıp gözlerimi geri açtığımda gülümsedim ve Fıratın önüne yürüdüm.
Tam dibinde durduğunda kafamı kaldırıp ona baktım. "Hoş geldin. Babacığım."
Yutkundu "Babacığım?"
Babacığım? Cidden mi Barış? Neyse etkilendiğini göre Daddy fantazisi'nden devam!
Gülümseyerek kollarımı Fıratın boynuna doladım. Put gibi kalmıştı. Az önce dediği şeye karşılık kafamı salaldım. "Babacığım." Fırat sert bir şekilde yutkunduğunda boynundaki elimle ensesini okşamaya başladım.
"Biliyormusun babacığım, ben bugün çok yaramazlık yaptım." Ensesindeki elim saçına gittiğinde dudaklarına nefesimi vererek konuştum. "Sanırım beni cezalandırman gerek."
Fıratın gözleri hafif kırmızılaşmış dudaklarıma kaydığında nefesi hızlanmıştı. Gözlerinde oluşmaya başlayan karaltı beni tatmin etmeye yetmişti.
"Aslında babacığım bu günlerde çok fazla yaramazlık yaptım." Mavileri dudaklarımdan gözlerime çıkınca kafamı hafif yana eğdim. "Bence hepsinin cezasını tekte çıkarki birdaha yapamayım diğilmi?"
Gözü boynumdaki tasmaya gidince gözlerindeki karartı çoğaldı. Aklıma gelen şeyle içten içe sırıtarak ondan ayrıldım.
Yüzüme üzgün bir ifade kondurup ona baktım. Mavileri tekrar gözlerime çıkmıştı. "Ama zamanı değil diğilmi babacığım? Önce iyileşmem gerek."
Ondan uzaklaşmaya başladığımda dişlerinin arasından tısladı "Sikerim zamanını!" Hızla elini beline sarıp beni kendine çekti ve dudaklarıma yapıştı. Büyük bir açlıkla dudaklarımı öpüyordu.
O kadar hızlıydıki ona yetişemiyorum. Karşılık bile vermeme izin vermiyordu.
Dilni ben dudaklarımı aralamadan zorla ağzımın içine soktu. Ağzımda hissettiğim yumuşak dille inlediğimde bendi kendine daha çok çekti.
Belimdeki eli kalçama indiğinde eteğin altından iki lobumuda kavrayarak sıktı. Ben tekrar inlerken dili ağzımı talan etmeye devam ediyordu. Çoktan sertleşmiştim.
Dili tüm ağzımın içini dolaşıyor ve her noktaya değiyordu. Dilini dilime sürttüğünde inleyerek kendimi ona sürttüm. Bu hallerim hoşuna gidiyordu.
Nefes alamadığımı hissettiğimde Fıratın saçlarını çekiştirdim. Ama o önemsemeden öpmeye devam ettiğinde çırpınmaya başladım. Nefessiz kalıyorum ulan!
Son gücümle Fıratın saçlarını kavrayarak çektiğinde acımasını önemsemedim.
Ben nefeslenirken Fırat nefes nefese kalmış halime bakarak sırıttı. Eli tasma zincirinin ucuna gittiğinde eliyle zinciri birkaç kere döndürdü.
Ardından tasmayı aniden çektiğinde inliyerek gözlerimi yumdum. O kadar yakınına gelmiştimki dudaklarımız birbirine ufaktan temas ediyordu.
Gözlerimi açıp Fıratın gözlerine baktığımda gördüğüm şey yutkunmama neden oldu. Fırat gözlerimin içine bakarak konuştu. "Babacığının seni cezalandırmasınımı istiyorsun bebeğim?" Mümkünmüş gibi daha çok çekti zinciri. "O zaman hakettiği cezayı bebeğime vermem lazım." Ben sanırım uyuyan bi tehlikeyi uyandırmıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen Başkasın Yesari BxB
Fanfiction|Tamamlandı.| Asosyal olan Barış'ın tek arkadaşı geceleri sürekli camına konan yarasadır. Ama onun sadece bir yarasa olmadığından habersizdir. ~Barış ve Fırat'ın hikayesi~ -Argo ve cinsellik içerir- -BxB kurgudur-