Günün 2. Bölümü karıştıtmayınn
-
-
--1 hafta sonra-
Şuan sürükleniyordum. Ciddi anlamda sürükleniyordum. "Efe bi bırak geç kalmadık merak etme!"
Sinirle bana döndü "Bok geç kalmadık derse 10 dakika kalmış lan!" Gözlerim büyüdü "Yemin et!?"
Anında kolundan tutup koşmaya başladım. Siktir ben bu kadar geciktiğimizi bilmiyordum!
Koşarak okula vardığımızda hiç durmadan içeri koştuk. Sınıfa vardığımızda 2 dakika kalmıştı derse.
"Bu seferde geç kalsaydık Tarihçi ebemizi sikerdi yeminime" Kafamı salladım ve içeri adımdalım. Herkes gelmişti bile. Götlerine roketmi takıyor bunlar?
Cam kenarındaki en arka sıraya -bizim sıramıza- geçtik. Tabi geçerken ben cam tarafındayım kavgasınıda yapmasak olmazdı. Neyse ben kazandım sıkıntı yok.
"Akşam Özgürler bizi alcakmış bara gitcez" Kaşlarımı çattım. "Özgürler?" "Fıratta gelcekmiş" Kafamı sallayarak önüme döndüm. 1 hafta geçmişti o olayın üstünden, Fıratla hiç konuşmuyorduk.
Ne o konuşuyordu, ne de ben. Ama birşeyin farkına varmıştım. Ben Fırata çok kötü tutulmuştum. Bu yüzden kendime çok kızıyordum ama napalım.
Umarım normal bir hoşlantı olarak gelip giderdi.
Aklıma gelen şeyle sırıtarak Efe'ye döndüm. "Sende Özgürü öpersin artık" Gözlerim büyüdü "Hayatta olmaz! En son öptüğümde sabah yürüyemiyordum!"
Dediği şeyle kahkaha atmıştım. Efe Özgürle olan konuşmasını anlatmış ve benden yardım istemişti. Bende bu 1 hafta boyunca ikisini gözlemlemiştim. Sonuç olarak Özgüre aşık bir Efe bulmuştum.
Şimdi bunu Özgüre nasıl söylicekti.
"Bi şekilde söyle Özgüre bak. Yakışıklı çocuk alıcısı çok olur." Efe korkuyla gözlerini açtı "Alıcısı çokmu olur!? Hayır lan! Olamaz!"
Hoca içeri girdiği için sesimi çıkarmadan önüme döndüm. Bu korku ona yeterdi bence.
Dersi seviyordum. Ama bu hoca çok sıkıntıymış ya. Çok yavaş anlatıyor canım sıkıldı. Efeyle uğraşmaktan zarar gelmez aslında.
Bacağına vurarak dürttüm "Efe" "Ne var lan!" Fısıldayarak bağırdı puşt. "Baksana şu kızlara, çok güzeller değilmi?"
Efe kafasını çevirip sınıfa baktı "Ee nolmuş?" Sırıttım "Bu kızlardan bir sürü var diğil mi? Çıkışta Özgür geldiğinde içlerinden elbet onu ayartmaya çalışan olcak diğil m- Lan!?"
Kafama aldığım darbeyle bağırmıştım. Hoca dahil herkes bize bakıyordu. "Efe! Barış! Ne oluyor orda!" Hızla konuştum. "Hocam Efe bana vuruyor!"
"O da beni konuşturuyor!" Hoca sabır dilercesine nefes aldı "Efe gittin geldin şu çocuğuda kendine benzettin!" Efe kaşlarını çattı "Hocam ben nalaka"
Hoca bişey demeden tahtaya döndüğünde ellerimle Efe'ye kapak yaptım. Ama sanırım biraz fazla sesli yapmıştım. Hoca tekrar bize dönmüştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen Başkasın Yesari BxB
Fanfiction|Tamamlandı.| Asosyal olan Barış'ın tek arkadaşı geceleri sürekli camına konan yarasadır. Ama onun sadece bir yarasa olmadığından habersizdir. ~Barış ve Fırat'ın hikayesi~ -Argo ve cinsellik içerir- -BxB kurgudur-