18.

423 38 178
                                    

-
-
-

"Bak kardeş, siktirin gidin belanızı bulmayın"

Efe sinirle konuştuğunda Samet birkaç adım atarak Efe'nin tam dibine girdi. "Belamızı, senin gibi bir ibnedenmi bulucaz?" "Evet başka soru?!"

Onlar tartışırken sessizce yutkundum. Etrafta kimsede yoktu ki amk! Sokak bom boş. Pestilimiz çıkmazsa iyidir. "Samet bi yürü git. Bulaşcak başkalarını bul"

Ben konuştuğumda bana dönerek histerik bir şekilde güldü. "Siz varken başkasina ne gerek var" Çocuklara işaret verdiğinde iki tanesi yanıma geçererek kollarımdan tuttu.

"Lan! Bıraksanıza!?" Samet anında Efe'nin karnına yumruğu geçirince daha çok bağırdım. "LAN BIRAKSANIZA EMBESİLLER!"

Beni tutanların arasında debelenmeye başlamıştım. Efe'ye baktığımda Samete karşılık veriyordu.

Sametten önce davranıp yumruğu çakınca Samet yere düştü. Düştüğünde arkada olan çocuğa işaret verdi. Oraya baktığımda elinde sopayla gelen diğer çocuğu gördüm.

Ve tabi bende şarteller koptu.

Beni tutan çocuklardan birinin bacak arasına tekmeyi bastım. Kolumu kurtarınca diğerinin yüzüne yumruğu çaktım.

Koşarak Efe'ye yaklaşan çocuğun üstüne atladım. "Lan!?" Çocuk neye uğradığını şaşırdığında karnına tekme attım. Acıyla bağırdığında Efe'ye baktım. Çoktan sametin yüzünü dağıtmaya başlamıştı.

Efeyle göz göze geldiğimizde bana gülümsedi. Bende ona gülümsediğimde, arkama baktı ve anında gözleri açıldı. "BARIŞ!"

Arkamı döndüğümde kafama vurulmak üzere olan sopayı gördüm. Gözümü kapatıp bi süre durdum. Bir kaç saniye sonra sopanın düşme sesi geldiğinde gözümü açtım.

Sopa yere düşmüştü, ve çocuğun eli havada kalmıştı. Biri onun elini tutmuştu. Yanıma baktığımda bu tabiki Fırattan başkası diğildi.

Adam hissediyor tehlikede olduğumu.

Çocuğu sürükleyerek duvara sıkıştırdı ve yüzüne okkalı bir yumruk attı.

Çocuk yumruğun etkisiyle yere düştüğünde bana dönerek hızla yanıma geldi. Ellerimi kaldırarak yaram varmı diye kontrol etmeye başladı. "Fırat tamam. İyiyim yaram yok"

"Azınıza sıçtım şimdi!" Fırat hızla Efe'nin yanına ilerleyip onu Sametin üstünden aldı. Sameti görünce gülerek yakasından tutup onu kaldırdı.

"Ben sana bu çocuğun kılına dokunmicaksın demedimmi?" Dişlerinin arasından konuşuyordu. "Hmh? CEVAP VER!"

Samet olduğu yerde dona kaldığında yutkundum. Siktir, umarım düşündüğüm şeyi görmemiştir!

Samet ağzını açıp cevap verceği an yüzüne yediği yumrukla tekrar yere yapıştı. Samet yere düşünce Fırat onun üstüne çıkarak yumruklamaya başladı.

Sametin yüzü kanda kaldığında dayanamadım. Fırata koşup kolundan tuttum. Kolunu kurtarmaya çalışırken konuştum "Fırat hadi tamam deymez!"

Fırat sesimi duyduğunda bana döndü. Göz göze geldiğimizde gözlerini kapatıp derin nefesler alıp vermeye başladı. Sametin üstünden kalkıp geriye çekildiğinde diğerlerine baktı

"3 saniye içinde bu piçi de alıp gitmezseniz ondan bi farkınız olmaz" Sonunu Sameti göstererek konuştuğunda çocuklar hızla Sameti de alıp uzaklaştılar. Arkamı dönüp Efe'ye baktığımda gözlerim fal taşı gibi açıldı.

Sen Başkasın Yesari  BxBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin