29.

326 36 104
                                    

-
-
-

"Herşey için teşekkür ederiz Murat abi" Murat abi gülümsedi. "Asıl ben size teşekkür ederim. Siz olmasanız Barışın hâlini düşünemiyorum."

Gülümseyerek son kez kafamı salladım ve merdivenlere yöneldim. 3 gündür burdaydım. Barışın yanında.

Çiğköfte yediğimiz günün akşamı Efe ve Özgür gitmişti, ama ben kalmıştım. Şimdide Barışı ikna ederek onu Özgür'ün evine götürüyordum.

Kendi evime götürmek isterdim ama Mert tehlikesi vardı, o yüzden en iyisi Özgür'ün eviydi.

Tabi gideceğimiz vakit Güney huysuzlanmıştı. Bizde haftasonu onu parka götürceğimize söz vererek evden çıkmıştık.

Binadan çıkarak arabama ilerledim. Barış çoktan arabaya binmişti. Hâlâ çok durgundu, annesinin ölümünü atlatamamıştı.

Sürücü kapısını açarak arabaya bindim. Arkamdan kapıyı örtüp Barışa döndüm.

"Güzelim niye hâlâ üzgünsün?" Barış bana döndü. "Yoo hayır, üzgün değilim. Sadece yorgun hissediyorum."

Gülümseyerek elimi ensesine attım ve yüzünü kendi yüzüne doğru çektim. Anında dudaklarına yapıştım.

Kokusunu içime çekerek öpüp geri çekildim.

"Üzülme yavrum. Bak ben yanındayım, bende üzülüyorum." Gülümseyerek kafasını salladı ve kollarını boynuma dolayarak bana sarıldı.

"İyiki varsın." Ellerimi beline sardım, ve kafamı boynuna gömdüm. "Sende iyiki varsın yavrum."

Yanağımı öperek geri çekildi. Gülümseyerek yanağından makas aldım ve yola dönerek arabayı çalıştırdım.

"Direkt Özgürleremi gidelim yoksa eve uğrayıp birşeyler alıcakmısın?" Kafasını olumsuz anlamda salladı. "Hayır, direkt Özgürlere gidelim."

Kafamı sallayarak gaza bastım. Eve gitmek istememesini anlıyordum. Ona annesini hatırlatıyordu.

Hoş bende annem öldükten sonra bir daha o eve gitmemiştim. "Markete uğricam birşey istermisin?" Kafasını olumsuz anlamda salladı. Olsun, ben yinede alıcaktım.

Yolda bir marketin önünde durdum.  "Sen burda bekle ben geliyorum." Kafasını salaldığında arabadan indim ve markete ilerledim. Marketten içeri girince direkt abur cubur reyonuna ilerledim.

Özgür gelirken Efe için birşeyler almamı istemişti. Büyük ihtimalle Efe şuan onda kalıyordu.

Birkaç çikolata ve cips alarak kasaya ilerledim. Kasaya giderken Biraların olduğu tarafa baktım.

"Acaba bu salağın evinde bira varmıdır lan?" Bi süre düşündükten sonra tekrar kasaya ilerledim. Özgür'ün evinde biradan çok ne vardı sanki.

Tam kasaya gelirken aklıma gelen şeyle kaşlarımı çattım. Hızla telefonumu açıp tarihe baktım.

5 Ocak.

Bugün Barışın doğum günü.

Bugün benim sevgilimin doğum günü!

Hızla pasta reyonuna ilerledim. Eminimki Barışın bugün doğum günü olduğundan haberi bile yoktu.

Pasta reyonunun önüne geldiğimde pastalara baktım. Barış çikolatalı pastayı çok sever. Hızla bir tane çikolatalı pasta alıp kasaya ilerledim.

Kasaya vardığımda aldıklarımı ödeyip marketten çıktım. Barış hâlâ arabada oturuyordu. Aldıklarımı Barışa göstermeden -özellikle pastayı- arabanın arka koltuğuna koyup şöför koltuğuna geçtim.

Sen Başkasın Yesari  BxBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin