9.

559 61 16
                                    



"Lan!?" Aniden duyduğum sesle yataktan çıktım. Annemden sonra bi süre telefonda oyalanmış ardındanda uyuya kalmıştım

Saate baktığımda gece yarısı olmuştu, hızla ayağa kalktım. Kapı çok sert çalınıyordu, delikten baktığımda gördüğüm kişiyle yumruklarımı sıktım.

Geç bile kalmıştı pezevenk!

"SELMA AÇ LAN KAPIYI, YOKSA YEMİN EDERİM Kİ KIRIP GIRERIM İÇERİ!" Tamam bu sefer biraz fazla sinirli gibi duruyordu. Hatta olduğundan daha sinirliydi, ve biraz ürkmüştüm.

Ama geri duracak da değildim.

Sesini çıkarmadan beklemeye devam ettim. Sonrasında kapıya vurulan ayak sesleriyle dayanamayıp kapıyı açtım, açtığım an beni iterek içeri koşan adama baktım. Ona baba dediğim için utanıyordum!

"NERDESİN LAN SELMA!" Kapıyı örtüp peşinden gittim. Yine ne olmuştu da kudurmuştu merak ediyordum.

Beni gördüğünde sinirle konuştu. "Anan nerde!?" Derin bi nefes aldım "Gece vardiyasına kaldı. Noldu yine tekmeleyerek vuruyırsun kapıya"

Sesimi olabildiğince sert ve düz tutmaya çalıştım. O ise cevap vermeyip gülerek beni süzdü, ama bu keyiften olan bir gülme değil öfkeden olan bir gülmeydi

"Bende hep diyordum ki bu çocuk niye hiç bana çekmemiş" Anlamayarak ona baktım. Neyden bahsediyordu bu adam?

"Ne? ne alaka şimdi" "Benden değilmiş ki bana çekecek!" O an kala kaldım. Başımdan aşağı kaynar sular döküldü, şok içinde karşımdaki adama bakıyordum.

O'ysa benim bu halimden zevk alarak konuştu "Bende diyordum ki bu kadın niye bu kadar evlenmek istiyor. Altına yattığı birinden hamile kalmış demekki"

Onu duymuyordum, kafam allak bullak olmuştu "Mecazen değil gerçekten orospunun çocuğuymuşsun"

Dediği şeyle anında üstüne atladım "NE DİYORSUN LAN SEN!?" Sinirle onu ittiğimde anında o da karşılık verdi. "Kes lan sesini! O anan olcak orospu gelsin ben ona yapıcağımı bilirim!"

"DÜZGÜN KONUŞ LAN ANNEMLE!" Sertçe onu yere itip üstüne çıktım. Yüzünü yumruklamaya başladım. Bütün sinirimi ondan çıkarıyordum, hoş bütün sinirim onun yüzündendi zaten.

Ben onu yumruklarken boşluğumu yakalayıp karın boşluğuma yumruk attı. Acıyla yüzüm buruştuğunda hızla beni üstünden itip ayağı kalktı, ben kalkmadan tekme atmaya başladı.

Özellikle vücuduma tekmeler atarken sadece kendimi korumaya çalıştım. Pezevenk bilerek ellerime ve yüzüme dokunmuyordu, buna eminim

Vururken birden durdu ve yanıma eğildi. Saçlarımdan tutarak kafamı kaldırdı, öfkeyle ona bakarken sırıttı "Biliyormusun, bi süre annen bilmesin. En azından seni döverken kendi çocuğum olmadığın için içim rahat ederim. Biraz tadını çıkarıyım"

Sinirle tısladım "Sence babam olmadığını söylediğimde bir daha bana karışabilcekmisin. Anında uzaklaştırma alırsın, hoş şuanda da şikayet etsem yine davalık olırsun"

Canım yansada bunu belli edemezdim. Onun zevk aldığını görmek istemiyordum

"Sonuçta resmiyette hâlâ babanım öyle diğilmi? Hem eğer sesini çıkarırsan anan olan o orospuyu öldürürüm! Hiç hapisten korkar yapamaz deme yaparım! Hem sanki öldürsem ne kadar ceza verirler? Aldattığı için bir nevi haklı sayılırım. En fazla 5 yıl? Hem bu 5 yıl'ı sıcacık yatağımda yemek yiyerek geçiricem. Böyle olmasını istermisin?"

Sinirle yüzüne bakmaya devam ettim. Bu adam iğrenç bir adamdı, ama haklıydı. Annemi öldürse 3-5 yıl hapis yerdi sadece. Günümüzün adaleti bu kadardı işte.

Sen Başkasın Yesari  BxBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin