Günün ikinci bölümü diğer bölümü okuyup gelmenizi tavsiye ederim-
-
-"Ay! Bunuda hallettik çok şükür!" Mutlulukla konuştuğumda arabadaki üçlü bana gülmüştü. O gün yemek yedikten sonra hızla gidip Efelerle konuşmuştum.
Dün Özgür bize çok güzel bir restaurant bulmuştu. Etrafı hafif ormanlıktı. İki katlıydı ama biz alt katta yapıcaktık. Duyduğumuza göre üst kat başka biri tarafınfan kiralanmıştı.
Restaurant diyorum ama pek öyle değildi. Genelde böyle şeyler için kiralanan bir mekandı ve büyüktü. Tabi boş günlerde restaurant olarak kullanılıyordu.
Şimdide ben, Efe, Özgür ve Büge süs almaya gidiyorduk. Bügede bizimleydi. O da artık ailedendi ve onu asla böyle şeylede ikinci planda bırakmazdım. Diğerleri de ona alışmıştı. O yüzden sıkıntı yoktu.
"Barış yanlız bu doğum günü işini gerçekten iyi düşündün. Fırat genelde doğum günü kutlayan bir insan değil." Özgür'ün dediğiyle kaşlarımı çatıp ona baktım. Ben ve Büge arkada oturuyorduk, Özgür arabayı kullanıyordu, Efe ise önde yolcu koltuğundaydı.
"Nedenki?" Sorduğum soruyla Özgür omuz silkti. "Bilmem, Fırat genelde pek kutlamaz böyle şeyleri. Belki unutmuş bile olabilir." Kafamı salladım. Fırat şuan bizi -beni- Bügenin açacağı anaokuluyla uğraştığımı sanıyordu.
Büge çocuk gelişimi mezunu olduğu için lise diplomasıyla bir anaokulu açıcaktı. MEB'den izin almıştık, ama ne zaman açarız bilmiyordum. Her neyse, şuan Fıratın doğum günüyle ilgilenmeliydim.
Büyük bir pastanecinin önünde durduk. Hızla konuştum. "Özgür, senle Büge süsleri alın, bizde Efeyle pastayı halledelim." Özgür beni onayladı. "Tamam, pasta bitince arayın gelip alırım sizi." Kafamı salladım. "Tamam."
Hızla Efeyle arabadan indik. Biz inince Özgür kornaya basarak arabayı çalıştırdı ve gitti. Efeyle hızla pastaneye girdik.
Pastaneye girer girmez gördüğü pastalarla ağzım açık kaldı. Çok güzel pastalar vardı! Hepsi birbirinden güzeldi.
"Buyrun efendim hoşgeldiniz." Aynı anda kasadaki abiye baktık. "Hoşbulduk abi." "Nasıl bir model bakıyordunuz? Yardımcı olalım isterseniz?" Efe kafasını olumsuz anlamda salladı. "Yok sağolun biz karar verince söyleriz." Adam kafasını salladığında tek tek modellere bakmaya başladık. Hepsi mükemmeldi.
"Ay, Efe şuna bak." Efe'ye beyaz üstünde gri kelebekler ve beyaz yarım inciler olan pastayı gösterdim.
Efe pastayı görünce gülümsdi. "Evet güzel ama birde şuna bak." Efe'nin dediği yere baktığımda siyah, kenarlarına siyah krem şantiyle şekillerer verilmiş ve üstüne 6 tane kiraz şeklinde yenmeli süs konulmuş pastayı gösterdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen Başkasın Yesari BxB
Fanfiction|Tamamlandı.| Asosyal olan Barış'ın tek arkadaşı geceleri sürekli camına konan yarasadır. Ama onun sadece bir yarasa olmadığından habersizdir. ~Barış ve Fırat'ın hikayesi~ -Argo ve cinsellik içerir- -BxB kurgudur-