-Barış'tan-
"İşte böyle Efe." Umutsuzca konuştuğumda Efe gülmemek için kendini zor tutuyor gibiydi. "Valla kötüymüş kanka." Hemen başımı salladım. "Dimi ya! Takmış iyileşmeme! Ulan iyileştim sayılır yeter artık. Öptürmüyo ya öptürmüyo!"
Efe daha fazla dayanamayıp gülmeye başladığında oflayarak kollarımı göğsümün üstünde bağladım.
Kriz geçirdiğim gün üzerinden üç gün geçmişti. Bu üç gün Fırat daha çok hassas olmuştu bana karşı. Asla gözünün önünden ayırmıyor sürekli yanında olmamı istiyordu. Tamam bende istiyorum tabiki ama öptürmüyo bile!
Dudaklarım isyanda artık!
Aklıma o gün gelince yerimde rahatsızca kıpırdandım. Hatırladıkça kötü oluyordum. Fıratta beni sıkmamak için hiçbişey sormamış ama sürekli benimle ilgilenmişti. Bu gerçekten çok ince bir davranıştı.
Bugünde Efeler bize gelmişti. Özgürle Fırat salonda şirket hakkında konuşurken ben Efeyle odamıza gelmiştim.
Fırat ilk göndermicekti sonra Efe bana emanet gibisinden bişeyler diyince tamam demişti. Ulan yan odaya gidiyorum Mars'a değil!
Şimdide Efe'ye dert yakınıyordum. Etrafımda bu konu hakkında konuşabileceğim tek kişi oydu.
Efe'nin gülmesi bitince tekrar ona baktım. "Efe. Bana bir çözüm bul." Efe kaşlarını kaldırdı. "Nasıl bir çözüm?" Göz devirdim. "Nasıl olucak aptal. Fıratı baştan çıkarmak için tabiki." Ben cidden utanmaz olmuşım lan. Hep Efe'nin kanının etkisi bunlar. Tabii bunu yüzüne söylesem sikseler yardım etmez bana o yüzden susuyorum. Şimdilik.
Efe biraz düşündü. Uzun bir sessizliğin ardından gözleri parladı. Anında bana döndü. "Diz üstü bilgisayar varmı sende? Ama sana ait olan Fıratın değil." Biraz düşündüm. Sonrasında kafamı olumsuz anlamda salladım.
Efe'nin yüzü düştü. Ardından aklına bişey gelmiş gibi bana döndü. "Peki kredi kartın varmı? Sana ait. Fırata değil." Kafamı salladım. Annemin kartı bana kalmıştı. İçinde bir miktar para vardı tabii.
Efe'nin gözleri parladı. "Şifresini neyim hatırlıyon!" Anında şiveye geçmesiyle güldüm ve tekrar kafamı salladım. Anında konuştu "Ver telefonunu buldum ben bişey!" Kafam karışsada sesimi çıkarmadan verdim.
Telefonumda biryerlere girip çıktıktan sonra aradığını bulmuş gibi gülümsedi. Telefonu bana çevirdiğinde gördüğüm kıyafetle gözlerim büyüdü.
Sadece tülden oluşan siyah transparan bir üsttü ama crop şeklindeydi ve kolları yoktu. Göğüsün biraz altında bitiyordu. Yani mankende öyle duruyordu. Tam bişey söyleyeceğim an Efe konuştu.
"Dur bak altıda gösteriyim!" hızla telefonu çekip bişeyler daha yapıp tekrar bana çevirdi telefonu. Bu sefer siyah ve ucunda iki tane beyaz çizgileri olan bir mini etekti bu. Ve birde genelde bacakların -tek bir bacağa- baldır kısmına takılan ve demiri kalp şeklinde olan bir kemer vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen Başkasın Yesari BxB
Fanfiction|Tamamlandı.| Asosyal olan Barış'ın tek arkadaşı geceleri sürekli camına konan yarasadır. Ama onun sadece bir yarasa olmadığından habersizdir. ~Barış ve Fırat'ın hikayesi~ -Argo ve cinsellik içerir- -BxB kurgudur-