46

184 14 15
                                    


Medya: İbrahim Tatlıses - Yetmez mi?

Şarkıyı açmanız gereken yeri göreceğiz zaten

-
-
-

Burnuma gelen kokularla gözlerimi araladım. Gözlerimi açıp etrafa baktım. Güneş ışığı odanın duvarın vuruyordu. Belliki akşam olmuştu.

Dün gece Fırat beni durmaksızın sikmişti. Sabaha karşı dayanamayıp zevkten bayıldığımı bile hatırlıyordum.

Kalçamdaki ağrıyı umursamadan doğruldum. Yatak çarşafı değişmişti, etrafta toparlanmıştı.

Üstüme baktığımda giyinik olduğunu gördüm. Elim saçıma gittiğinde nemli saçlarım Fıratın beni temizlediğini gösteriyordu.

Dün gece Fıratın halleri aklıma gelince kıkırdadım. Cidden uyuyan devi uyandurmıştım, ve gecenin sonunda olan bana olmuştu.

Yavaşça ayaklanarak yataktan çıktım. İçerden enfes kokular geliyordu. Odadan çıkıp mutfağa ilerlediğimde hafif topallıyordum. Bence deliğimin yırtılmadığına şükreymeliydim. Ama yırtılmışta olabilirdi tam bilmiyorum.

Çünkü odadan çıkarken masanın üstünde krem görmüştüm. Belliki Fırat ben uyurken deliğime krem sürmüştü, bu yüzden de şuan fazla bir ağrım yoktu.

Mutfağa girdiğimde aldığım balık kokusu çoğalmıştı. İçeri girdiğimde yanılmamıştım. Fırat balık kızartıyordu. "Günaydın." Sesimi duyduğunda kızarmış balıkları tabağa boşaltarak ocağı kapattı.

"Günaydın yavrum." Yanıma gelip elini belime attı. Beni nazikçe kendine çekerek anlımdan öptü. "Ağrın varmı bebeğim?" Kafamı olumsuz anlamda salladım. "Yok fazla ağrımıyor."

Fırat gülümseyip yanağımdan öptüğünde aklımdaki soruyu sordum. "Sen onları ne ara aldın?" Kastettiğim şeyi anlamış gibi sırıttığında yutkundum. Napayım dün geceden sonra bu sırıtmayı görünce ürküyordum.

"Sen bizi boşmu sandın yavrum? Ben zaten vakti geldiğinde hepsinin acısını çıkarıcaktım. Sen sadece bunu erkene almamı sağladın." Güldüğümde aklına bişey gelmişki konuştu "Sahi sen o kıyafetleri ne ara aldın?"

Omuz silktim. "Efe aldırttı. Sen artık öpmemeye başladığında gittim Efeye yakındım. Oda sağolsun yardımcı oldu. Kargoda Güneyi parka görtürdüğümüz gün gelmişti. Kapının önünde bıraktırdım. Ardından telefonu bahane ederek hızla alıp içeri kaçtım." Fıratın kaşları havalandı.

"Sen o yüzden öyle içeri kaçtın demek." Gülerek kafamı salladığımda o da güldü. Mutfaktaki kokuyu içime çekerek konuştum. "Çok güzel kokuyor. Ne zaman yicez?" Fırat güldü. "Özgürler gelsin yiyecez. Sende tam vaktinde kalktın, kalkmasan birazdan gelip uyandıracaktım."

Gözlerim şokla açıldı. "Özgürler mi gelecek!?" Kafasını salladı "Ben bu haldeyken mi!?" Fırat gülerek bişey diyecekken gözü boynuma kaymış ve aniden durmuştu. Boğazını temizleyip konuştu "Siktir ya." Fısıltıyla dediği şeyle anında ondan ayrıldım.

"Fırat?" Fırat yüzüme baktı "Bebeğim." Gözlerimi kıstım "Umarım. Düşündüğüm, gibi değildir." Fırat yutkundu. "Abartılcak gibi değil ya." Ona ölümcül bakışlarımı atarak mutfaktan çıkıp banyoya ilerledim.

Kesin boynumda iz bırakmıştı!

Banyoya girip aynanın önüne geldiğimde gözlerim dehşetle büyümüştü. "FIRAT!" Fıratın gülme sesi geldiğinde aralık ağzımla boynuma bakıyordum. Morarmayan tek bir yer bile yoktu!

Üstümdeki tişörtü göğsüme kadar kaldırdığımda vücudumdaki ısırık izleri ve moraran yerler yutkunmama neden oldu. Kızsamda çok zevk almıştım.

Sen Başkasın Yesari  BxBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin