-
-
--Efe'den-
"Ciddimisiniz siz?!"
Barış öfkeyle konuştuğunda bende kaşlarımı çattım. "Bende daha lüks bir yer beklerdim. O kadar övdünüz bumuydu?"
Konuşarak Özgüre baktığımda zaten bana baktığını gördüm. Öve öve bitiremediği bar sokak arası bir yerdeydi.
"Şu ön yargını bi kır ilk önce. Göründüğü gibi değil. Bakma sokak arası olduğuna içerisi mükemmel" "Sen öyle diyorsan"
Kendi kendime konuştuğunda gülümsedi. Kafasıyla içeriyi işaret ettiğinde onunla beraber içeri adımladım. Barışlarda arkamdan geliyordu. Bugün kafayı takmıştım.
O ikisini barıştırcaktım. Gerekirse bi şekilde Fıratın aklına girip hatasını anlamasını sağlayacaktım.
Onların küs olmasına dayanamıyordum. En iyi shipim olabilirlerdi. Bu fırsatı asla kaçırmam!
"Hadi girelim neyi bekliyoruz?" Kafasını salladı ve önden yol verdi. Kibarcığım ya.
Ben ve Barış önden girdiğimizde etrafa baktım. İçerisi cidden güzelmiş. Övmelerine deymiş cidden. Boş masalara bakınırken Özgür birini işaret etti ve oraya doğru yürümeye başladık. Duvar kenarında bi masaydı.
Barışla yanyana oturduk. Barışa baktığımda etrafı inceliyordu. Yazık garibim birde aşık olmuş. Hemde odunun birine.
Fırata baktığımda Barıştan pek bi farkı yoktu. Sanırım ilk onun birine aşık olup olmadığını öğrenmem lazım.
"Ee ne yapıcaz şimdi" Merakla Özgüre baktığımda zaten bana bakıyordu. Ona baktığımda gülümsedi. "Ne yapmak istersin?"
Biraz etrafa bakıp düşünüyormuş gibi yaptım. Ben şimdi ne yapıcaktımda bu iki salağı yanlız bırakıcaktım.
"Bi şeyler içelim bence" Barışa döndüğümde bana bakıyordu. Anında kafamı salladım ve Özgüre baktım.
"İçecek bişeyler alalım o zaman." "Tamam kim ne içiyor?" Barış anında söze atladı. "Bana ve Efe'ye alkolsüz bişey getir. Yarın okul var"
İtiraz etmek için Özgüre baktım. Ama o kafasını sallamıştı. İtiraz edeceğini gördüğünde
"Hafta sonu gelirsek alkol alırsın" Dedi ve Fırata döndü. Ben kendim için değil bu salak Barış için isticektim. Onu ve Fıratı sarhoş edip bi odaya kitleme planlarım suya düştü ya!
"Ben içecekleri almaya gidiyorum. Olay istemiyorum bak" Kafamı salladığımda göz kırpıp masadan kalktı. Barmenler buraya uzaktı, o yüzden gidip gelmesi biraz sürücek gibiydi.
Barışa döndüm "Hadi biraz konuşak. Canım sıkıldı" Bana döndü "Ne konuşucaz? Okulda beraberiz zaten"
"Ay hazır Özgür burda yokken o arabadan anlattığım olaya devam ediyim!" Göz devirdi "Sen dayağa doymadın galiba?"
Onu kınar gibi süzdüm. Hayır piçin elide ağır. "Bu beni hiç alakadar etmez! Çocuk yakışıklıydı tam senlik! Acaba şubesini öğrenip sizi ayarlasammı?"
Barış kaşlarını çatmış bana bakıyordu. Fırata döndüm. Gerildiği belli oluyordu.
"Fırat sende bişey söyle. Düşün şöyle Barışın yanına sarışın, yeşil gözlü, uzun. Çok yakışmazlarmı ya!" Çenesinin kasıldığını fark ettim ama sesini çıkarmadım.
"Yakışmazlar"
Kaşlarımı çattım. Fırat hâlâ ifadesiz bi şekilde bana bakıyordu. Barışa döndüm, o da kaşlarını çatmış Fırata bakıyordu. Burayı biraz daha kızıştırsam bi sorun olmazdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen Başkasın Yesari BxB
Fanfiction|Tamamlandı.| Asosyal olan Barış'ın tek arkadaşı geceleri sürekli camına konan yarasadır. Ama onun sadece bir yarasa olmadığından habersizdir. ~Barış ve Fırat'ın hikayesi~ -Argo ve cinsellik içerir- -BxB kurgudur-