Bu bölümde smut var. Smut başladığında işaret vericem ona göre rahatsız olanlar okumasın
-
-
-
"Yavrum yavaş ye boğazında kalıcak."Barış omuz silkerek pastasını yemeye devam etti. Sarılma faslından sonra pastayı kesmiştik. Şimdide oturmuş pastayı yiyorduk.
Gerçi Özgür üçüncü dilimi alıyordu ama neyse.
"Özgür yeter patladın amına koyayım! Sal çocuğun pastasını!"
Özgür kaşlarını çatarak bana döndü. "Sanane lan. İstediğim kadar yerim!" Göz devirip önüme döndüm. O sırada Barış ayaklandı.
"Ben bi lavaboya gidiyorum. Özgür geldiğimde pastamı yemiş olursan yeminime kıyamet koparırım!" Barış içeri yürürken Özgür bağırdı.
"Lan Efe yemek diyince F16'ya dönüşüyo ona niye bişey demiyorsunuz ya!" Kendimi tutamayıp güldüm. O sırada Efe konuştu. "Kes sesini be! Neyse benim canım süt çekti ya. Evde varmı?"
O sırada Özgür anında ayaklandı. "Ben sana yapıp gelirim hemen birtanem!" Efe güldüğünde Özgür kolumdan tutup beni sürüklemeye başladı. "Fırat gel sende yardım et."
Kaşlarımı çatıp peşinden ilerledim. Süt ısıtırken benden mi yardım alıcak bu salak.
Mutfağa girdiğimizde Özgür ısıtılmış sütü bana gösterdi. "Bende bunu nasıl içiricem diyordum. Tam isabet oldu!"
O sırada cebinden bir paket çıkardı içini açıp içindeki tozu sütün içine boşalttı. "İçine ne koydun sen onun?"
Omuz silkti "Birşey değil ya. Alt tarafı libido yükseltici." Göz devirdim. "Onu Efe'ye içireceksin diğilmi?" Kafasını salladı. "Tabiki."
Özgür sütü karıştırırken konuştum "Biraz fazla koymadınmı içine?" Tekrar omuz silkti "O bana kaç gündür neler etti. Bende intikamımı alıcam!"
Bişey demeden onu izlemeye devam ettim. Sütü karıştırınca mutfağın çıkışına ilerledi. Bende peşinden gittim. Salona girdiğimizde Efe telefona bakıyordu. Özgür elindeki bardağı Efe'ye uzattı. "Efe al sana sütünü getirdim." Efe kafasını telefondan kaldırarak Özgür baktı.
"Saol." Efe Özgür'ün elinden sütü alınca Özgür bana döndü. "Fırat sen benle bi iki dakika gelsene." Beni tekrar sürüklediğinde sesimi çıkarmadım. Beni tekrar mıtfağa götürdü.
Mutfağa girdiğimizde heycanla konuştu. "Bu iş tamamdır! Bak gör bu gece hali nasıl olucak!" Göz devirdim. "Bu gece ikinizin inleme sesini duymak istemiyorum!"
Bişey demedi ve sırıtmaya devam etti. Dolaptan açılmamış bir cips paketini aldı ve tekrar bana döndü.
"Hadi gel bakalım içmişimi?" Bişey demeden peşinden ilerledim. Tekrar salona girdiğimizde Efe gene telefona bakıyordu. Barış tekli koltuğa oturmuş pastasını yemeye devam ediyordu.
Özgür Efe'nin yanına otururken konuştu "Sütünü içtin mi bebeğim?" Efe Özgüre döndü. "Ha, şey ben onu Barışa verdim ya." O an gözlerim fal taşı gibi açıldı. Barışamı verdim dedi o!?
Sinirle Özgüre döndüğümde oda aynı şekilde bana bakıyordu. "Özgür kusura bakma ya Efe de görünce canım çekmişti saolsun Efe de beni kırmadı verdi."
Özgür yutkunarak Efe'ye döndü. "Naptın lan sen?" Efe kaşlarını çattı. "Naptım ben?" Özgür birşey demeden bir ona birde Barışa bakmaya devam etti. Barış pastasını yemeye devam ediyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen Başkasın Yesari BxB
Fanfiction|Tamamlandı.| Asosyal olan Barış'ın tek arkadaşı geceleri sürekli camına konan yarasadır. Ama onun sadece bir yarasa olmadığından habersizdir. ~Barış ve Fırat'ın hikayesi~ -Argo ve cinsellik içerir- -BxB kurgudur-