17.

441 42 133
                                    

Günün 2. Bölümüü

Bu bölüm sikiş varr ona göre rahatsız olanlar okumasınn

Sonra iki saat linçlerinizle uğraşamam ayol!


-
-
-

Nefes nefese kaldığımızda bi ara sokakta durduk. Yarım saatten fazladır koşuyorduk, Özgürün suratındaki ciddilik beni cidden ürpertmişti.

Efe'ye baktığımda benden bir farkı yok gibiydi. Ellerini dizine koymuş, yarı eğilir pozisyonda nefesleniyordu.

"Noluyo amına koyayım!?" Efe söylendiğinde kaşlarımı çattım. "Özgürün ne kadar ciddi olduğunu gördün! Ne yapsaydık inatlaşsamıydık!"

"Özgürün ben amına koyayım!" Efe sinirle bağırdığında kaşlarım daha çok çatılmıştı. Efe'nin kolundan tutup onu kendime çevirdim

"Ne boklar dönüyor sizin aranızda?!" Dediğim şeyle Efe'nin kaşları çatıldı. "Dedim ya. Kavg-" "Sikerim kavgayı! Salakmı var senin karşında?!"

Ara sokak olduğu için ve tek olduğumuz için rahatlıkla bağırabiliyordum. Beni saf filanmı sanıyordu bu çocuk?!

Derin bir nefes aldı. "Tamam anlatıcam, ama beni bölmiceksin!" Kafamı olumlu anlamda salladım.

"2 ay önceydi...

-2 ay önce-
-Efe'den-

"Hayatıda sikiyim, hayatın adaletinide sikiyim!"

Sinirle önümdeki birayı kafama diktim. Tek başıma bara gelmiştim, çünkü malesef 1 saat önce 2 yıllık sevgilim tarafından aldatıldığımı öğrendim.

Yıkılmıştım işte amına koyayım. Haberi alınca tepkisiz bir şekilde bara gelmiştim. Şimdi içeceklerin yapıldığı yerde uzun tabure gibi sandalyeye oturmuş önümdeki şişeyi kafama dikiyordum.

Şimdiden sesler buğulaşmaya başlamıştı. Çok feci sarhoş olucaktım. Zaten amacımda oydu.

Sürtük okulda ödev sormak için kızlarla konuşsam bile bana 'beni aldatıyorsun' imaları yapıyordu! Şimdide 1 saat önce telefonuma yabancı bir numaradan bi çocukla seviştiği bir video atmılmıştı.

Hayat bana gülmüyor ki. Hep bir engel, hep bir hüsran. Yeter ama! Sikerler artık böyle işi!

Ben öfkeyle solurken yanıma ne zaman oturduğunu görmediğim bir adam konuştu.

"Bardakla alıp veremediğin ne?" Başımı çevirdiğimde yeşillerim karşımdaki adamın kahveleriyle buluştu. Gözlerimi kıstım

"Ne?" Şuan bi bok anlamıyordum. O tepkime gülerek "Diyorumki, bardakla alıp veremediğin ne? Biraz daha sıksan parçalanacak"

Dediği şeyle kaşlarımı çatarak elimdeki bardağa baktım. Cidden bardağı fazla sıkmıştım. Ellerimi gevşetip bardağı masaya koydum.

"Hayırdır? Kız düşürmeyemi?" Tekrar ona bakıp kaşlarımı çattım "Ne?" Tepkimle büyük bir kahkaha attı. "Sen çok tatlısın ya, Özgür ben"

Sen Başkasın Yesari  BxBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin