Wstęp

49 4 0
                                    

Nigdy nie zdarzyło mi się tego robić, ale z racji, że biorę tą książkę na poważnie, chciała bym przenieść ją trochę na wyższy poziom, choć wysokim językiem nie wydaje się pisana.
Książka porusza wiele może i nawet kontrowersyjnych tematów. Może nie być dla każdego, a zwłaszcza raczej nie dla ludzi i cienkich nerwach.

Pisanie jej sprawiało mi sporo problemów, ale myślę, że przez ten czas sama dowiadywałam się więcej o sobie. Liczę, że wy również dostrzeżecie w niej wiele przekazów, które być może kiedyś będą miały swoje odzwierciedlenie.

Pamiętajcie, że najważniejsze jest dbanie o siebie i to co ma dla nas znaczenie. Nie popełniajmy głupich, spontanicznych błędów, a rozmowa, i tylko ta szczera staje się największym możliwym skarbem orazbszansą do lepszego życia.

Zapnijcie pasy i trzymajcie się mocno. Zapraszam na kolejną książkę z losami Normana i Ray'a, które być może zaprowadzą was w całkowicie inny świat.

Dla tych co cierpią samotnie -
Zawsze istnieje cień szansy.
Po prostu pozwólcie by wasz wewnętrzny, cichy krzyk, stał się głośnym wołaniem o pomoc.


(KOCHANI!!!!
NIE MAM POJĘCIA CO SIE STAŁO, ALE ROZDZIAŁY POMIĘDZY 20, A 30 TOTALNIE SIĘ POMIESZAŁY CHOĆBY NIE WIEM CO SIE STAŁO, NIE MOGĘ TEGO NAPRAWIĆ. Z GŁĘBI SERDUSZKA PRZEPRASZAM ZA TE KOMPLIKACJE ❤️)

~°Połączenie°~Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz