37. Bölüm

74 9 35
                                    

Bugün 2. Bölümü de atıyorum hadi yine iyisiniz qkwmkzmaj

×××

Mine'nin anlatımıyla

"Eğer ben alarm olsaydım beni dinlemeye devam mı ederdin yoksa hemen kapatır mıydın?"

Baran ile el ele bir şekilde eve doğru yürürken yüzümdeki gülümsemeyle yüzüne bakıyordum. Sorduğum soruyla kaşlarını çattı. "Ne?"

"Ya hadi cevap ver"

"Hmm" diyerek düşünüyormuş gibi yaptı. "Ertelerdim"

"Sesimi bir daha duyabilmek için değil mi?" Ona doğru sokulup cilve yaptığımda gülüşünü bastıramayıp kafasını salladı.

"Aynen öyle"

"Sevdim bu cevabı" evimin olduğu mahalleye girdiğimizde aklıma gelen bir soru ile bir kez daha ona doğru döndüm. "Peki, ben-"

"Mine" dedi Baran, sözümü kestiği sırada. "Böyle sorular sormasan mı güzelim? Sevgimden mi şüphe ediyorsun?"

"Hayır ya" diyerek sesli bir şekilde güldüm. "Millet hep böyle soruyor sevgilisine, bende yapmak istedim. Yoksa bana ne kadar aşık olduğunu biliyorum canım"

"Allah Allah" dedi kaşları havaya kalkarken. "Ne kadar aşıkmışım sana?"

Ona verecek bir cevap bulmak için bakışlarımı sokakta gezdirdim. "Şuradaki duvara beni sevdiğini yazacak kadar..."

Gösterdiğim yere baktı. "Yuh, saçmalama istersen"

Yüzümdeki gülümseme soldu ve kaşlarımı çatıp elimi ondan çektim. "Saçmalama derken? Yapmayacak mısın?"

"Etrafta teyzeler var, çocuklar var..."

"Ee?" Dedim kollarımı göğsümde birleştirip. "Bu senin için engel mi?"

Bakışları tereddütlü bir şekilde etrafta gezinirken bana bir süre cevap vermedi. Yapmayacağını anlayıp kafamı salladım. "Neyse ya, yapmanı beklemiyordum zaten. Ben eve geçiyorum gelmene gerek yok"

Onu orada bırakıp bir kaç adım atmıştım ki koşarak önüme geçti. "T-tamam" dedi. "Hemen asma suratını, yapacağım"

"Ben hiç zorlamıyorum istersen yapma"

Sesimdeki tınıyı farkedip kafasını iki yana salladı ve güldü. "Haşa, yapmamak mümkün mü? Kendi isteğimle yapacağım canım"

Kollarımı çözüp sevinçle ellerimi çırptım. "Ayy çok güzel olacak. Bak şurada kırtasiye var sprey boya vardır orada, hadi gel de alalım"

Onu elinden tutup çekiştirmeye başladığımda kendi kendine söyleniyordu ama umursamadım. Laf ağızdan bir kere çıkardı sonuçta değil mi?

İkimizde elimize birer boya sprey aldık ve dediğim duvarın önüne geçtik. Çantamı çıkarıp yere bıraktım. O da aynı şekilde çantasını çıkarıp benimkinin yanına koydu.

"Sevgilin senin için neler yapıyor iyi bak"

Elindeki spreyi çalkalayıp duvara sıkmaya başladı. Kıkırdadım. "Aşıksın bana işte itiraf et"

"Edeceğim" dedi ve duvarı boyamaya devam etti.

Bir süre sırtımı duvara yaslayıp onu izledim. Okul tişörtü ile birlikte elinde sprey ile duvara benim için bir şeyler yazıyor olması...

Asla ben zorlamadım.

Ne yazdığına bilerek bakmadım, sürpriz olsun diye. Sadece bir kaç dakika boyunca onu izledim. Daha sonra ben de kendi elimdeki spreyle duvarın bir köşesine geçtim ve kendimce bir şeyler yaptım.

Sev BeniHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin