Nota

590 44 8
                                    

Ca sa știți de la început de la ce m-am luat si m-am hotărât sa incep o noua poveste desi am doua carti in desfășurare...ei bine...stăteam acum si ascultam muzica,iar destinul a facut in asa fel incat sa dau peste o piesa foarte veche a unei trupe românești de rap cu care eu am crescut și pe care o ascult de fiecare data cu placere cand mai scoate o noua melodie.
O trupa ce spunea intr-un mod violent adevărul gol-golut al străzilor nu doar din București,ci din întreaga tara,printre care și a orasului in care stăteam. Dar cantau si despre problemele sociale,implicit cele guvernamentale.
Asadar,m-am hotărât la secunda sa scriu o "Poveste fără sfarsit",asa cum spune titlul coperții,dar care este și cel a unei piese ce apartine celor trei pe care ii apreciez foarte mult.
Sunt fan B.U.G Mafia,iar cei trei titani din punctul meu de vedere sunt niște monștrii ai rapului din România.
Deci,ca sa va spun pe scurt ceea ce vreau,este sa ne întoarcem putin in timp. Sa descriu perioada inainte de anii 90 si cei de dupa revoluție,dar care o sa se intinda pana in zilele noastre.
Am sa ma inspir din poveștile din acele vremuri pe care le-am auzit in casa,dar si din cele pe care le-am văzut cu ochii mei in cartier.
Sper sa va placa.
Va pup și va îmbrățișez.

Borfașul 🔞Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum