Anastasia:
Ma intind pe canapea in living dupa ce conducem gasca pana la usa si inchid ochii imediat ce imi sprijin ceafa de un mâner de-al ei,apoi fara sa realizez imi pun mana pe burta si-mi odihnesc palma pe abdomen.
-Printesa,tu singur nu știi dacă ești sau nu însărcinată?ma iscodeste Darius imediat ce ajunge langa mine si inspir adanc.
-Habar nu am,dar parca ceva se intampla inauntrul meu.
-Cum adică?intreaba si deschid un ochii cand se intinde pe fasia ingusta ce a rămas la marginea canapelei pe care stau.
-Nu știu...am impresia ca trupul meu lucrează non stop. Ca sa nu mai spun ca ma simt mai mereu obosita,dar pana acum am pus lucrul asta pe seama faptului ca am călătorit foarte mult. Incepand cu turneul tău si sfârșind cu drumul pana in Germania,apoi cu cel pana in Spania si intorsul inapoi in tara,dar acum...chiar nu știu dacă mai e valabil motivul asta. Cred...zic si isi tine respiratia pana cand imi duc constatarea la sfarsit. Cred ca sunt însărcinată.
Elibereaza aerul dintr-o suflare,apoi isi baga o mana in parul meu si imi trage capul spre el,dupa isi lipeste buzele de ale mele si incepe sa ma sarute cu atat de multa iubire incat mai ca nu ma topesc langa el.
Il privesc cu drag și emotie,iar dupa ce rupe sarutul,aluneca de pe canapea,apoi se pune in genunchi la marginea ei si imi ridica rochia pana in dreptul sanilor,dupa isi lipeste un obraz de abdomenul meu si incepe sa faca cercuri cu aratatorul pe pielea mea in timp ce asculta numai el știe ce prin burta mea.
-Auzi ceva?intreb amuzata si incep sa-mi trec o mana prin parul lui.
-Un alt ritm de bpm,raspunde in soapta.
Chicotesc.
-Uite borfasule,nu vreau sa-ti creezi iluzii deșarte,dar pana nu imi fac un test de sarcina sau nu merg la un control,nu avem de unde sa stim cu siguranta daca sunt sau nu însărcinată,zic cu ochii tintiti in ai lui.
-Esti,raspunde sigur pe el.
-De unde știi?intreb cu o sprânceană ridicata.
-Simt...zice incet,apoi ma saruta pe abdomen usor in mai multe locuri si inchid ochii cand ma napadesc deodata toate emotiile.
„Sunt? Nu știu sigur,dar am impresia ca misuna ceva incontinuu inauntrul meu. De parca ceva acolo jos in pântec lucrează fara incetare...dar... daca totusi nu sunt...si de fapt ceea ce simt eu sunt doar crampe ușoare pentru ca trupul mi se pregătește mai cu întârziere sa ajunga iar la menstruație?”
*****
-Nu-ti uita portofelul!il aud cum urla din living si i-au geanta,apoi mi-o pun pe umar si strang intre degete lanțul ce e pe post de cataramă.
-Am totul pregătit!raspund in timp ce mai arunc o privire in oglinda,apoi ies din dressing si pasesc spre scari.
Cum aseară era nerăbdător sa afle dacă sunt sau nu însărcinată,azi de cum am deschis ochii mi-a spus ca trebuie sa ne pregătim ca sa ajungem la doctor.
Din câte am înțeles a început sa sune in stanga si-n dreapta pe la nevestele colegilor lui de trupa cata vreme eu dormeam si uite asa a dat peste o doctorița ce e considerata una dintre cele mai bune din oras,iar acum trebuie sa mergem la ea fiindca a reusit sa-mi faca o programare intr-un timp atat de scurt.
-Esti mortala!exclama cand ma vede,apoi fluiera ca un golan si urca scarile dupa mine ca sa ma prinda de mana.
-Stai linistit ca nu-mi rup gatul,il asigur,iar el se uita intr-o doara la sandalele mele cu toc.
-N-as paria,dar mai bine sa ma asigur ca ajungi întreaga la baza scărilor,replica mormaind,iar cand ajung sa cobor si ultima treapta,ma salta direct in brate si paseste spre usa de la intrare.
-Ce om nebun!exclam zambind. Serios...nici n-am aflat daca sunt sau nu însărcinată si a dat pandaliile in tine!
Chicoteste ca un drac si se uita la mine in aceeași maniera. Cu un foc ce ii arde in verdele cafeniu.
-Sunt protectiv cu ce e al meu,printesa,zice,iar privirea draceasca ii trece la una incarcata de iubire și întind putin gatul ca sa-l sarut in coltul gurii.
-Esti demential borfasule,soptesc,iar el imi face cu ochiul.
-Sunt bărbatul perfect pentru tine,printesa,raspunde fara nici o urma de aroganta in glas,ci doar face o constatare fiindca știe ca are perfecta dreptate.
-Asa este,cu toate ca pari imperfect din foarte multe de vedere,zic si incepe sa rada pe infundate,apoi cand iese din casa si ajunge in dreptul mașinii,ma baga inauntru,iar eu sar putin fiindca pielea scaunului ma frige prin unele locuri.
Desi e septembrie si abia e trecut putin de ora 11,temperaturile sunt foarte ridicate. De aceea sunt îmbrăcată cu o rochie pana deasupra genunchilor,iar el in blugi trei sferturi si-un tricou bleumarin.
-Cat facem pana la cabinet?il intreb cand urca inauntru si apasa un buton,iar motorul mașinii se trezește la viata.
-In jur de o ora. O sa fie trafic,insa,sper sa ajungem la timp.
-Pai de ce nu am plecat mai repede?il iau la rost si mijeste ochii la mine,dupa calca accelerația,iar Range Rover-ul de culoarea cărbunelui pornește din loc si iese dupa cateva secunde in strada.
-Pentru ca o sa ajungem la timp,ma asigura,apoi baga mana dupa telefon in buzunar și începe sa-l butoneze.
E cu un ochi pe ecran și unul la drum,iar eu ma uit cum degetul gliseaza pe sticla si ridic sprâncenele surprinsa imediat ce vad pe cine apeleaza.
-N-ai zis ca ai terminat cu Snik?
-Cu datorita,care oricum nu s-a achitat si pe care n-am cum sa o inchei fiindca Snik e un om de cuvânt,iar daca zice ceva isi duce lagamantul cu el in groapa,insa acum il sun in legatura cu altceva,raspunde si pune telefonul pe difuzor,apoi il arunca în suportul din bord si isi tinteste ochii pe drum.
-Spune,replica borfasul dupa cateva tonuri de apel,iar vocea lui cu tente mortale imi agita putin stomacul.
„Daca nu era bărbatul asta la timpul potrivit prin locul in care eu am ajuns sa ma aflu fara voia mea in urma cu mulți ani de zile,probabil acum eram moarta. Si cu toate ca am încălcat legamantul de curând,nu s-a supărat,cand altul in locul lui putea sa ceara sange pentru ca nu mi-am ținut cuvantul. Insa el...hmmm...rămâne de neclintit asa cum zicea si Darius fiindca nu-si incalca legamintele,ceea ce ii aduce un plus de valoare în ochii mei,dar pe cealaltă parte caracterul lui reuseste sa ma bage foarte mult in ceata pentru ca omul e un foarte mare mister.”
-Ce faci in week-end?intreaba Darius si clatin din cap fiindcă nici macar unul dintre ei n-a aruncat un salut inainte sa pornească conversația.
„Ce relație mai au și bărbații astia...ca sa nu mai zic ca atunci cand ii apuca se mai și injura intr-un mod atat de urat,de zici ca urmeaza sa se ia la bătaie. Doar ca acele cuvinte grele aruncate ca sa încinga spiritele,se încheie la final cu strans de mana și promisiuni ca pe viitor ramane sa se mai vadă pe la o bere.”
-Planific sa ma bronzez la bec sau sa ma dau cu barca pe uscat,de ce întrebi?ii răspunde pe un ton plictisit și imi musc buzele ca sa nu chicotesc.
-Atunci fa bine și pune-ți coaiele intr-o barca sa apari la București la sfârșitul săptămânii.
-Esti bine?vrea sa stie,iar de data asta tonul ii suna putin alert.
-Da.
-Si atunci? Ce vrei de la mine R.I.P?
Ma uit la brunetul meu cand incepe sa chicoteasca si-l intreb din priviri ce naiba are in cap si pune la cale.
-Sa vii pana la mine si s-o aduci pe Eva cu tine.
„Eva? Cine e Eva?”
-Ai tras ceva pe nas?ma scoate întrebarea lui din a mea ce mi se tot invarte prin cap intr-una de cand Darius a pronunțat acel nume si-l privesc de data asta cruciș.
-Nu. Dar pe week-end plănuiesc sa ma insor,zice brunetul in timp ce se asigura intr-o intersecție si lasa o înjurătură cu morti si răniți sa-i iasa printre buze când unul ce vine de pe bulevardul principal si are prioritate abia se misca,iar el nu poate sa se bage din cauza lui mai departe în trafic.
-Te insori in weekend?intreaba Snik mirat. Si ma anunți azi?
-Aseara mi-a venit ideea cand eram la băute cu băieții mei.
-Ce idei iti mai trec prin cap atunci cand ești beat,R.I.P...mormaie in telefon,apoi ofteaza. Sa îmi aduci aminte data viitoare cand ne imbatam sa nu te întreb ce-ti debitează mintea,continua si amandoi chicotim.
-Vii sau nu?intreaba Darius cu ochii pe drum.
-La ce ora trebuie sa ne prezentam?
-La cat vreți voi. Noi pe la 12 o sa fim la primărie. Dupa o sa petrecem la piscina din spatele casei.
-Ah...deci nu te întinzi. Asta e de bine.
-Nu. O sa fim doar noi doi noi,raspunde si imi scutur capul.
„Si cand s-au hotărât toate astea ca eu nu-mi aduc aminte și dintre noi doi,el e cel care a baut,iar eu am fost treaza.”
Imi dreg glasul dupa ce inchide cu Snik imediat ce-l pune la curent și ii da toate detaliile de care are nevoie,apoi imi arunca o privire cu o spranceana arcuita intrebator.
-Ma mărit in week-end si eu acum aflu?vreau sa stiu,iar el incepe sa rada pe infundate.
-Surpriza!spune cu vocea lui groasa si inchid ochii,apoi inspir adanc.
-Esti atat de imprevizibil...mormai in barba.
-Ai avea o viata foarte plictisitoare printesa daca n-as da incontinuu balanta peste cap si nu te-as surprinde.
„Ei bine...de când ne-am regăsit,reuseste sa faca lucrul asta mai tot timp si nu cu chestii inofensive sau nesemnificative. Nu domnule...creaza niște surprize de proporțiile unei bombe ce reușesc sa-mi zdruncine creierii. Prima data copilul,apoi mutatul meu la București și acum nunta? Toate asa pe repede inainte. Ceea ce ma face sa ma intreb,oare ce mai urmează? Sa zburam pe luna?”
-La ce te gândești?
Clipesc o data cand vocea lui ma aduce în simturi si ridic usor din umeri.
-La multe...printre care...o sa-i invitam la nunta și pe ai mei?
-Da. Daca vor sa vina bine,dacă nu la fel de bine. Cu ei sau fara,oricum te iau de nevasta.
Imi frec fata cu palmele cand imi tranteste franc in fata ceea ce gândește si imi frec de cateva ori obrajii.
-Mama o sa înnebunească,zic cu imaginea ei in minte.
„N-am mai vorbit cu ea din prima zi în care am ajuns la Timișoara dupa turneul lui,dar daca n-am fost curioasa de ce face,ea cu siguranta s-a macinat pentru ca a dat prosteala in mine si l-am ales din nou pe borfas. Iar acum sa audă ca ma si mărit atat de repede,probabil o sa faca ca toate avioanele.”
Cu gândul la cum o sa se transforme cand o sa ajungă vestea precum o bomba la ea,imi revin in fire abia cand Darius ma anunta ca am ajuns și imi pun geanta pe umar,apoi cobor din masina,dupa ne impletim degetele si pasim spre intrarea în cabinetul privat.
-Cat e ceasul? Am ajuns la timp?vreau sa stiu si incuviinteaza din cap.
-Mai trebuie sa și așteptăm vreo câteva minute pana cand o sa intram.
Inghit in sec cand emoțiile ajung sa-mi urce intr-o secunda in gat,dupa de nicăieri imi apare un nume în minte si ma reîntorc cat ai zice peste la conversația pe care a avut-o Darius cu Snik.
-Auzi?intreb incet.
-Aha...raspunde mormaind.
-Cine e Eva?
Se uita încruntat la mine,dupa de parca s-ar prinde despre cine vorbesc incepe sa chicoteasca.
-Eu sunt cu gândul la copil si fiert sa aflu dacă ești sau nu gravida,iar tu ma intrebi de Eva?
-Pai da,raspund cu voce gatuita,pentru ca si eu sunt fiarta sa aflu,dar numele acelei tipei reuseste sa nu-mi dea pace. Sunt curioasa de ce si tu si Snik cunoașteți o Eva de care eu nu știu nimic.
-Stii...doar ca nu ti-o aduci aminte fiindca n-ai avut tangente absolut deloc cu ea. O cunoști doar din vedere.
Mijesc ochii in vreme ce cad pe gânduri.
„Eva...nu imi aduc aminte de nici o Eva...”
-Hmmm...spun pe un ton meditativ in vreme ce ne oprim in fata recepției.
O salut pierduta pe tipa ce imi cere buletinul,iar dupa ce il scot din portofel si imi baga datele in calculator,il i-au si pasesc cu brunetul spre sala de așteptare. O aud cum spune din spatele nostru ca imediat am sa intru in cabinet si incuviintez din cap,dupa imi tintesc ochii pe Darius.
-Care Eva?intreb si inspira adanc.
-Femeie nebuna...nu mai poți acu de ea...mormaie in barba. Sora lu Devil,ala ce te-a ținut in ziua aia pe pod cand l-ai pierdut pe Pain si te-ai gândit sa-l cauți in gasca de borfasi de la marginea cartierului.
Cand din nou pe gânduri și prin fata ochilor incep sa-mi ruleze imaginile din ziua cu pricina cand el si-a dat singur numele de R.I.P,iar chipul borfasului ma face sa ma cutremur pe picioare cand mi-l amintesc de parca a stat ieri in fata mea.
-Esti bine?intreaba imediat ce simte ca trepidez si ma strange protector la pieptul lui.
Ma uit cu un ochi prin sala de așteptare,iar femeile dinauntru ce stau pe scaune,ne privesc pe furis cand ne oprim intr-un colt de camera si cel mai probabil ne considera niște ciudați.
„Ei...nu ca ar fi asta un lucru nou. Asa am fost mai mereu priviți fiindca niciodata nu am făcut parte din vreun peisaj din afara cartierului in care ne simțeam ca peștii in apa.”
-Mi-am adus aminte de el,raspund soptit cu nasul băgat in pieptul lui. E tipul ce a murit la revoluție,nu?
-Ahammm...raspunde mormaind si lungind cuvantul in barba.
-Dar pe ea nu o știu,recunosc fiindca nu mi-o aduc aminte,apoi continui. In schimb imi amintesc de ala ce a vrut sa ma arunce în ziua aia peste pod.
Chicoteste.
-Killer...
-Chiar avea o fata de ucigas...bomban ca sa ma auda doar el.
-N-am vorbit niciodată noi doi despre ziua aia,dar sa știi ca lor li s-a părut amuzant sa vadă cum reacționam daca suntem puși sub presiune. Au luat-o ca pe o joaca de copii. Esti constienta ca nu te-ar fi aruncat Killer peste pod,nu-i asa?
-Ei bine...acum dacă stau sa o gândesc logic,probabil n-ar fi facut-o,dar atunci mi-am văzut moartea inaintea ochilor,raspund in soapta si imi intorc capul,dupa privesc spre usa cand o asistenta imi striga numele.
Ii fac cu mana,iar ea imi face semn sa o urmez. Darius ma prinde de dupa talie si paseste impreuna cu mine pe urmele ei,iar cand intram in cabinet,doctorița se prezintă,dupa imi cere sa ma dezbrac si sa ma urc pe capra.
-De cat timp nu ti-a venit?ma intreaba si calculez repede in minte zilele de cand trebuia sa-mi apara menstruația.
-Vreo 5,raspund si clatina stanga dreapta din cap.
-E puțin,dar hai sa vedem dacă se vede ceva.
Ma urc pe scaun cu inima batandu-mi in gat dupa ce scap de haine,apoi imi departez picioarele si le urc pe cei doi suporți,dupa ma prind cu degetele de barele din fier și ma uit emoționată la Darius ce s-a oprit langa biroul doctoriței si priveste tinta spre mine cu mainile încrucișate la piept.
Trasaturile ii sunt împietrite si e atat de concentrat pe fiinta mea de zici ca ma verifica cu puterea mintii in locul doctoriței.
-Bun...hai sa face un control de rutina,propune si inghit de mai multe ori in sec in timp ce ma deschide,apoi imi tin respiratia pana cand vorbeste din nou. E totul în regula,imi zice imediat ce scoate usor cele doua degete din mine. Hai sa iti fac si un ecograf sa vedem despre ce e vorba. Ai făcut vreun test de sarcina pana acum?
-Nu,zic cu voce mica și ragusita,ce da clar de inteles ca sunt foarte emotionata.
-Atunci o sa vedem imediat daca într-adevăr ești sau nu însărcinată.
Cobor de pe capra cu mintea vraiste,cu stomacul ghem si cu inima bubuindu-mi in piept,iar dupa ce ma intind pe pat si toarnă gel pe abdomenul meu,ii fac semn lui Darius sa vina langa mine.
Il prind de mana imediat ce ajunge in stanga mea si amandoi ne uitam la ecranul in care priveste doctorița.
Chicoteste dupa cateva secunda,dar numai ea știe de ce,fiindca eu nu înțeleg ce vede pe acolo.
-S-a intampat ceva?intreaba brunetul meu,iar vocea lui joasa lasa impresia unuia care nu-l cunoaște ca urmeaza sa ia pe cineva la bătaie. Ce e amuzant? Nu de alta,dar sa nu râdeți singura.
Doctorita cand aude sarcasmul din tonul lui ii arunca o privire vicleana,dupa ii face semn spre monitor si bate cu un degete in doua locuri diferite.
-Nu știați daca e însărcinată sau nu,asa-i?raspunde cu o întrebare.
-Da,zice brunetul imediat.
-Pai domnule va informez ca iubita dumneavoastră nu are doar o singura inima ce-i bate in pântec. Are doua inimioare ce o fac.
Icnesc,in vreme ce Darius ramane blocat o secunda,apoi incepe sa rada și o face atat de sincer din cauza fericirii,ca mie îmi dau lacrimile instant si-mi curg unele dupa altele pe obraji.
-Gemeni!exclama cu zambetul pana la urechi și se apleaca asupra mea,dupa ma saruta indelung pe buze. Am pierdut atâția ani departe de tine,dar uite cum recuperez jumătate din ei cu o singura lovitura. Sa-mi bag pula de nu sunt dat rau dracului!
„Pai...daca ti-o mai bagi de vreo câteva ori și ai tot bafta asta,mai bine ne-am proteja pe viitor,altfel in cativa ani din alte câteva focuri de genul asta o sa ajungem sa formam o echipa de fotbal.”
CITEȘTI
Borfașul 🔞
Romantizm#1 - 05/07/24 - Sentimente #1 - 30/07/24 - Speranța #1 - 31/07/24 - Lupta Cand viata iti da lamai,se spune ca cel mai bine e sa faci o limonada. Dar cand soarta ajunge sa-ti dea mai multe decât ai nevoie,ti se acrește de orice limonada oricat de mu...