Capitolul 30

252 43 36
                                    

Anastasia:

Sunt constienta de faptul ca plang,abia atunci cand Darius incepe sa ma legene,iar cuvintele lui liniștitoare reusesc sa strabata prin amintirea in care am căzut și ma smulg din ea imediat ce ii simt limba fierbinte ca se plimba pe fata mea.
Clipesc des,iar cand privirea imi face focus,il vad foarte aproape de chipul meu. Cu ochii tintiti in ai mei,continua sa-mi linga lacrimile ce-mi curg cand pe un obraz cand pe celalalt si imi vine sa ma fac mica,mica la pieptul lui doar ca sa ma ascund si sa nu ma mai gândesc la nimic din ce a urmat după acea noapte,fiindca aia a fost seara ce a descătușat cu totul Iadul,iar eu am ajuns sa ma afund tot mai mult in el pana cand am ajuns sa sfarsesc pe fundul lui in niște flacari infernale ce m-au ars încontinuu si dupa ce am reușit sa fug din cartier.
În momentul în care dau sa cedez si sa ma las învăluită de protecția ce stiu ca e capabila sa o ofere bratele lui Darius,se aud cateva batai in usa,iar eu imi sterg repede obrajii,apoi ma ridic din poala lui,fiindca mai bine merg eu sa iau bagajele,decat sa o faca el având în vedere ca inca e gol.
Pasesc cu pasi mici și impleticiti spre usa,iar cand o deschid,un băiat din echipa lor baga pe hol trolerul meu si a lui Darius,dupa dispare fara sa scoata un cuvânt.
Inchid usa,dupa duc bagajele in camera si ma trantesc pe pat.
-Acum ai cu ce sa te îmbraci!strig la el si imping cu picioarele trolerul lui ca sa ajungă în mijlocul camerei.
Incepe sa chicoteasca de pe terasa si continua sa o facă pana cand intra inauntru si inchide usa in urma lui.
-Am sa o fac imediat după ce intru in tine,ma informează cu o voce de drac. Apoi o sa facem un dus impreuna,dupa o sa ne pregătim pentru concert.
Imi trag o palma peste frunte cand vad ca o ia de la capat cu facutul programului meu,iar el ranjeste in coltul gurii.
-Hai nu fa figuri pentru ca știu ca-ti place,mi-o tranteste sigur pe el.
Pufnesc.
-Daca nu eram eu aici,pun pariu ca se afla alta in locul meu,asa ca...daca nu te superi,poți sa iti chemi orice parașuta sa te satisfaca,fiindca eu n-am sa pun bot la insistențele tale,dar daca iti aduci pe vreo una,tu ai sa sfârșești satisfacut si poate asa n-ai sa-mi mai freci mie capul! Ti-am zis ca nu am de gand sa ma culc cu tine!ii zic,iar spre final ajung sa ridic tonul din ce în ce mai mult.
"M-a satisfacut cu un sex oral,la fel si eu ca sa fim chit,dar gata! Nu o sa se întâmple nimic mai mult intre noi doi!"
-N-am nevoie de nimeni in afara de tine,ma aduce în simturi vocea lui grava si il privesc sec. Dar daca tu tot ești aici,hai desfa-ti cracii pentru mine,ca sa nu-mi fac eu loc intre ei cu forta.
Imi dau ochii peste cap,apoi ma intind pe pat si ii intorc curul ca sa nu-l mai vad.
-Hmmm...aveam alte poziții în cap,dar daca pizda ta doreste sa i-o trag pe o parte,merge și asa.
-Doamne...ce om nebun si nesimtit...oftez cuvintele si inchid ochii.
Il simt cum se intinde langa mine si nu durează mult pana cand isi trece un brat in jurul taliei mele. Incerc sa nu-i bag in seama greutatea mainii si nici modul în care trupul meu se mulează pe a lui,iar in timp ce vreau sa par impasibila,el incepe sa vorbească și raman muta de uimire cand il aud.
-Insa...inainte sa-mi vâr scula in tine,vreau sa mentionez ca pula mea n-a m-ai cunoscut o alta pizda in afara de a ta.
„Isi bate joc de mine?"
Surprinsa,deschid ochii si ma intorc cu fata spre el ca sa caut orice pe chipul lui care sa-mi demonstreze ca ma ia la misto,insa nu găsesc nici un lucru care sa-mi dea de inteles ca glumeste.
-Poftim?intreb cu glas spart.
Zambeste,iar ridurile din zona ochilor i se accentuează cand ma priveste amuzat.
-Surprinsa?raspunde in schimb.
-Cum adică?vreau sa stiu si intelege ca fac referire la dezvăluirea pe care tocmai mi-a facut-o.
Se ridica putin cat sa-si propteasca cotul in saltea,apoi sa-si sprijine capul in palma,dupa incepe sa ma mangaie cu cealalta mana pe sold si cade putin pe gânduri.
-Iti spun doar dacă îmi zici ce secret mi-ai ascuns atâția ani de zile,imi tranteste un ultimatum si ii pufnesc in fata imediat. Anastasia,imi rostește numele apasat. Trebuie sa stiu. Am tot dreptul.
-Dar nu vreau sa-mi mai amintesc asa ceva!exclam si dau sa ma intorc la loc cu fundul la el,insa nu ma lasa.
Isi inclesteaza degetele pe soldul meu si ma tine in loc.
-Esti curioasa sa afli de ce nu mi-am băgat scula prin vreo alta pizda?ma intreaba,iar de data asta folosește un ton foarte tentant.
„Sunt...dar nu intr-atat de tare incat sa-i destainui ceea ce vrea."
-Am sa zic pass,raspund si chicoteste,dupa clatina parca a lehamite din cap.
-Ti-i morțiș sa ma scoți din minti?punea întrebarea pe un ton satul de toată atitudinea mea de pana acum.
-Nu Darius,dar nu mai are rost sa ne aducem aminte nimic din tot ce s-a îngropat în urma cu foarte mulți ani,raspund oftând.
Isi tinteste privirea in a mea,in timp ce se ridica in genunchi,apoi ma forțează sa ma intind pe spate si imi desface deodata picioarele.
-N-am sa ma culc cu tine!il avertizez in vreme ce se urca deasupra mea.
Se sprijină pe coate fara sa schițeze vreo grimasa la amenințarea mea,apoi imi prinde capul in maini si isi lipeste fruntea de a mea.
-De atâția ani de zile faci parte din trupa noastră,cu toate ca nu te-ai născut cu aceleași nevoi si greutati ca ale celor din brigada,incepe sa vorbească apasat in vreme ce ma privește tinta in ochi. Si chiar daca ai dispărut 14 ani din peisaj,am înțeles de la ei ca toti te-au primit înapoi fără sa-ti ceara vreo explicație,imi zice si inima incepe sa-si schimbe ritmul in pieptul meu. Asta înseamnă baieteala,Anastasia. Cand ramai neschimbat pentru anturajul tău. Cand iti păstrezi valorile si principiile chiar daca pentru mulți erau si raman eronate,dar noi mereu am dat dovada de mai multa demnitate decat mulți alții,iar daca am vrut ceva,l-am spus si l-am făcut pe fata. Nu ne-am ascuns si nu ne-am invartit dupa deget. Ni s-a rupt de toata lumea indiferent de cati bani aveau si i-am scuipat in fata pe aia ce se credeau mari si tari doar pentru ca buzunarele le erau pline. Tu,maraie,iar buzele i se ridica intr-un mod sinistru. Faci parte din aceia care uita de frăție si de oricine cand isi atinge interesul. Tu ești parte din aia care dau cu piciorul atunci cand se vad cu sacii in căruta,iar in clipa asta ma dezamăgești profund,fiindca ma lași sa înțeleg acum ca te-am văzut mai mult decat erai,cu toate ca a exista o vreme în care te răzvrăteai la fel de tare ca noi împotriva celor ce nu ne înțelegeau si încercau sa ne subjuge.
Vorbele lui le simt precum lamele unor cutite ce ma taie peste tot și se infing fara mila atat in inima mea,cat si in sufletul meu.
„E adevărat ca am plecat fara sa dau o explicație sau fara sa anunț pe cineva. Si e adevărat ca acum cand m-am întors nimeni din brigada nu mi-a cerut explicații. M-au primit înapoi in grup de parca n-as fi fost plecata niciodata. Dar de la asta si pana l-a a-mi scoate ticalosul asta ochii si a ma compara cu snobii aia pe care ii detest inca din copilărie e cale lunga,iar eu n-am sa imi las capul jos doar pentru ca la 18 ani am făcut o alegere ce acum vad ca vrea sa ma coste mai scump decât atunci,la cum pune in momentul asta Darius problema."
-Al dracului sa fii tu!ii scuip cuvintele in fata si incep sa ma zbat sub el. Cum poți sa zici asa ceva cand m-am luptat cu toata lumea pentru tine?intreb ca scoasa din minti si simt nedreptatea cum incepe sa arda cu putere in mine. Ti-am jurat iubire și nu m-a interesat de părerea nimanui cu privire la noi doi!incep eu sa-i scot de data asta ochii si ma uit la el ca o turbata.
-Ai facut-o,dar acum iti calci tot juramantul in picioare!spune pe un ton mult prea calm pentru atmosfera tensionata ce s-a creat intre noi.
-Il incalc?intreb in doi peri si continui sa ma zbat sub el,insa degeaba o fac,tancul nici macar nu se urneste macar putin de pe mine.
-Da! Asta faci! Nici măcar nu ai tupeul sa joci cu cărțile pe fata si sa spui in pula mea negru pe alb ce mortii ma-sii s-a intamplat de ai plecat si-ai dispărut exact ca magarul in ceata!urla de data asta la mine,iar verdele ce il poseda in ochi i se aprinde de nervi.
Ma înfurii,iar dracii ce ma acaparează,ameninta sa-mi dea drumul la gura si sa ii spui golanului care a fost într-adevăr motivul.
Încerc din răsputeri sa ma abțin si sa ma calmez,fiindca nu reactionez deloc bine când vin toți nervii pe mine,dar încercarea mea de a ma linisti eșuează cand aud ce aberație scoate pe gura si direct imi da foc.
-Ti-a fost frica sa imi spui in fata ca l-ai ales pe Ovidiu in detrimentul meu?
-Lua-te-ar dracu de prost ce ești!urlu ca nebuna și de ciuda ca nu pot sa-l lovesc fiindca ma tine imobilizata sub el,incep sa-l musc de piept și de gat atat de tare ca ajung sa-i strapung pielea pana la sânge.
-Hmmmm...maraie in vreme ce scrasneste din dinti din cauza mușcăturilor ce i le aplic in lant pe piele. Atunci ce dracu sa înțeleg Anastasia din plecarea ta cu el? Sau crezi ca n-am aflat?ma intreaba si imi tintesc nervoasa privirea in a lui.
-Am plecat fiindca trebuia sa scap! Nu am plecat ca sa mi-o trag cu Ovidiu!
-Si de ce nu ai fugit in pula mea la mine?haraie ca un turbat in direcția mea. Sau credeai ca Ovidiu poate sa-ti ofere mai multa protecție decat mine?
-Nu dobitocule,dar era singura soluție ca lucrurile sa n-o ia razna si mai tare!
-De ce?vrea sa stie si imi inclestez maxilarul.
Incep sa cântăresc in minte dacă sa ii spun sau nu,iar daca constiinta imi cere sa ma calmez si sa pun punct discuției,inima ma îndeamnă sa vorbesc și cum sunt a naibii de nervoasa in clipa asta ma las ghidata de suflet și imi dau drumul la gura.
-Fiindca situatia mi-a cerut-o! Am trecut prin Iad și nu puteam sa risc ca sa te trag dupa mine in el!tip cu ciuda in glas,iar lacrimile din nou ameninta sa-mi curga pe la coltul ochilor. Dar cu toate astea tot am avut un moment de cadere atunci cand te-am cautat după ce am ieșit din spital,iar cand mi s-a spus la telefon ca ești prea ocupat ca sa te ocupi de fane nebune,am luat totul ca pe un semn!
Se incrunta.
-Despre ce pula mea vorbești?
Incep sa rad,dar o fac intr-un mod foarte sec.
-Nu te-a anunțat nimeni ca am sunat la studio in încercarea de a da cumva de tine? Sau sperând ca intr-un final tu ai sa fii cel care raspunde la telefon?
Adancitura dintre sprancene ii devina mai vizibila in timp ce ma asculta,iar cand ii pun întrebarea,da negativ din cap.
Pufnesc.
-Ei bine am facut-o,doar ca m-am hotărât ca e mai bine sa nu afli nimic si sa punem punct. Dupa am fugit fiindca nu mai suportam sa stau in cartier si nici in casa alor mei care ma tot tocau intr-una la cap cu faptul ca trebuie sa-mi revin si sa ma indrept ca sa nu ma mai bag în probleme,zic si ii fac semn sa se dea o data jos de pe mine.
De data asta face întocmai cum ii cer si ma ridic in fund,dupa imi pun coatele pe genunchii îndoiți si imi prind capul in maini. Se pune in poziție turceasca in fata mea,dupa ma prinde de încheieturi si priveste tinta spre mine.
-Ce ai pățit Anastasia?ma intreaba cu toata seriozitatea de care dispune.
Oftez dureros cand il aud si strang cat pot de tare din pleoape.
„Na...daca n-am putut sa-mi tin gura si m-am lăsat purtata de val atunci cand am luat foc,acum nu mai am cum sa o mai dau la întors si trebuie sa ii zic prin ce calvar mi-a fost dat sa trec și ce dureri am avut de indurat,dar si de carat in spate mult timp după plecarea mea."
-Zi-mi!imi cere la capătul răbdării.
-Prea bine,oftez extenuata psihic și deschid ochii. Dar daca tot e sa dam cărțile pe fata,zic si imi tintesc din nou privirea in a lui,apoi continui. Incepe sa vorbești despre ce ai început mai devreme și n-ai terminat.
Maraie,apoi se da jos de pe pat si paseste spre bagaj.
-Nu știu dacă o faci ca sa tragi de timp sau chiar ești curioasa,dar eu nu am de gand sa te invart pe degete pana cand amețești,imi tranteste subtil intepatura si ma atinge imediat,fiindca ma simt cu musca pe caciula.
"Chiar asta am făcut. L-am invartit in speranța că el o sa amețească si poate o lasa moarta. Dar golanul se tine bine,iar acum am sfarsit tot in acel punct din care am plecat atunci cand am dat din nou fata in fata cu el. Adica,degeaba am încercat sa ma fofilez,ca tot trebuie sa-i zic in minutele ce urmează de ce am plecat în lume fara sa-i dau o explicație."
-Deci?intreb dupa ce inghit o data in sec,fiindca,desi totul s-a incheiat in urma cu 14 ani,iar trecutul s-a scris deja si mortii nu-i mai putem scoate din groapa,tot imi e inima grea din cauza faptului ca nu stiu cum o sa reacționeze cand o sa auda adevărul ce l-am ascuns atâta timp de el.
-Nu te astepta sa fie vreo poveste lacrimogena,chicoteste rautacios.
„Las ca o sa fie a mea. Cel puțin pentru mine o sa fie cu siguranta. Nu știu in schimb cum o sa-i cada lui dezvăluirea adevarului. Fiindca oricat de greu i-a fost lui Darius si oricat de dura a fost viata cu el,nu a varsat niciodata vreo lacrima,dar ceea ce urmează sa-i spun sunt singura ca nu o sa-l lase indiferent."
-In regula...mormai in timp ce el își găsește în bagaj un pachet de țigări si bricheta.
Scoate una cu dintii si o aprinde cu ochii pe mine,apoi dupa ce trage un fum incepe sa vorbească.
-Ti-am jurat iubire doar ție,iar juramantul n-am vrut sa mi-l incalc niciodata. Insa,cum ai preferat sa fugi,nu puteam sa stau pe uscat,nu?intreaba,dar nici nu dau semne ca as vrea sa-i raspund.
„La cum s-a incheiat relația noastră,nu exista dubiu ca trebuia sa se simta liber precum pasarea cerului ca sa faca ce vrea."
-Si cum ma ajuns sa fiu intre ciocan și nicovala,pentru ca nu voiam sa-mi calc pe vorbe,dar nici sa-mi fac laba la nesfârșit,am ales sa fut,dar doar in gura,continua si clatin incet din cap.
-Daca te aștepți sa ma simt prost acum pentru ca eu m-am culcat cu alții in acesti 14 ani,n-am sa o fac,replic,iar el ridica din umeri.
-Mi-ai cerut sa iti spun motivul,iar acum il știi. Nu ma astept sa te simți nici cum si nici n-am pretenția sa o faci in vreun fel anume. Pana la urma fiecare alegem pentru noi insine. Eu am ales sa-mi calc doar pe jumătate juramantul. Nu mi-am dat pula pe alta pizda in afara de a ta.
„Doamne...ce destăinuiri se fac in ziua asta. Ieri m-a surprins cu tatuajele si verigheta de la gat,astăzi cu faptul ca nu s-a mai culcat cu alta in afara de mine. Ce sa zic? La cum se arata situatia,eu sunt baubaul din ea. Dar măcar am un motiv pe masura. I-am întors spatele fiindca situatia era foarte grava,iar atunci singura soluție ca totul sa nu iasă si mai urat decat era deja,a fost sa plec cat mai departe de locul în care m-am născut și am crescut. In bezna ce m-a invaluit si mi s-a pus pe mansardă,era singura cale doar ca sa ingrop securea. Insa daca as putea sa ma întorc în timp cu mintea pe care o am acum,probabil astfel as face lucrurile,dar cum nu duspun de o asemenea putere,iar trecutul nu-l mai putem schimba,nu-mi rămâne altceva de făcut decât sa ii spun și lui acum de la ce am luat-o razna fiindca totul deja s-a prescris,apoi sa vedem ce ne mai rămâne de facut. Fiindca ruinele sunt pe cale sa se incendieze din nou și mare lucru din ele nu o sa mai rămână. O sa se cam aleagă scrumul de amandoi."

*****

Borfașul 🔞Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum