R.I.P:
Rămâne cu palma blocata pe pieptul meu preț de cateva momente lungi dupa ce termin sa-i spun faptele mele din trecut,iar in clipa in care mintea ii procesează dezvăluirile mele,o aud cum inghite de cateva ori in sec.
Incep sa o mangai pe spate cu ochii tintiti pe peretele din fata patului,iar cand se hotaraste sa deschida gura,vocea ii suna sparta.
-Nu pot sa cred ca ai făcut asa ceva...
„Nu? Asta e o nimica toată in comparație cu ce as face daca viata i-ar fi pusa în pericol. Numai cand ma gândesc la faptul ca era pe punctul de a fi violata vad negru in fata ochilor și imi vine sa dau in cap cuiva. De preferat javrei ce si-a permis sa faca una ca asta,dar cum e deja oale si ulcele,toata ura ce a trezit-o in mine destainuirea ei trebuie sa o indrept spre altceva. Si cum nu imi permit sa fac o crima in clipa asta,ce imi rămâne de facut este sa-i dau ei la buci ca sa ma descarc."
-Nu iti vine sa crezi?intreb pe un ton jos si intorc incet privirea spre ea.
Sta pe o parte și e ghemuita langa mine. Capul si-l sprijină pe umărul meu,iar palma continua sa o tina nemiscata la mine pe piept.
-Ce mai exact nu iti vine sa crezi?vreau sa stiu,iar ea inchide pentru o clipa ochii,apoi cand ii deschide,isi ridica putin barbia ca sa privească tinta in ai mei.
-Ca ai putut sa fii atat de brutal cu ea...sopteste si ma abțin sa nu-i pufnesc in fata.
-Sa nu-mi spui ca iti e mila de curva ce te-a bagat in spital!replic pe un ton sec.
-Habar nu am...dar daca stai sa te gândești,nu de mult ce iesise,iar tu ai bagat-o iar.
-Da-o-n pula!injur si clatina incet din cap,apoi inspira adanc si întredeschide buzele.
-Eu i-am dat una in genunchi cu bata si a trebuit sa se opereze la el,iar câteva săptămâni mai târziu ai venit tu si ai impuscat-o unde?intreaba si imi dau ochii peste cap. Tot in picior!
-Asta-i problema?chicotesc ca un drac. Ca am impuscat-o tot in picior? Bine ca nu i-am făcut aerisire la mansarda. Ar trebui sa zica mersi. Oricum dacă ma mai vedea pe strada cu siguranta doar prezenta mea de la depărtare ii readucem aminte de acea zi in care am terorizat-o.
-Mai știi ceva de ea?intreaba,iar privirea imi devine seaca.
-In afara de tine nu m-a interesat de nimeni,dar am aflat la scurt timp după ce ai fugit tu,ca a plecat și ea din tara.
-De frica ta,sopteste si ridic nepasator din umeri.
-Probabil...ma gândesc ca nu e ușor sa știi ca moartea te poate astepta oricând pe la colturi. Daca rămânea... din greșeală si tot dădeam peste ea,iar cum tu ai fugit fara sa-mi dai explicații,as fi pus mereu vina in totalitate pe umerii ei,fiindca era singura pista reala ce avea legatura directa cu tine și de care eu știam. Cum Snik a tăcut ca mutul,n-am știut ce ai mai pățit dupa acea bătaie,dar sunt tare curios sa vad cum o drege cand am sa ma întâlnesc cu el si o sa te vadă langa mine.
-Langa tine?intreaba icnind si se ridica intr-un cot. Cum vine asta?
Surad,dar o fac ca un monstru.
-Adica o sa mergem împreună la Timișoara ca sa ne vizitam vechiul prieten,Anastasia,i-o trantesc si respiratia i se potricneste in gat.
-Darius!ridica tonul imediat ce isi regăsește suflul. N-am cum sa raman cu tine tot turneul. Trebuie sa ma intorc in Germania. Concediul meu e pe terminate. Mai am doar saptamana asta si cealalta la dispoziție,dupa trebuie sa-mi fac bagajele și sa plec.
-Asta s-o crezi tu,raspund pe un ton grav si ii cade fata.
-Esti nebun?intreaba incruntata cand isi revine in fire. Nu poți sa ma ții aici!
-Nu?intreb cu seninătate. Punem pariu pe ce vrei tu ca am sa o fac?
-Doamne...sopteste la capătul răbdării si inchide ochii. Nu se poate...continua si chicotesc,apoi ma ridic putin si ma intind ca sa o sarut.
Pleoapele i se zbat pana sa-i dea la iveala albastru din privire si in vreme ce se decide dacă sa-mi răspundă sau nu la sarut,imi apas buzele mai tare peste ale ei,dupa o inhat de mijloc și o răstorn pe spate. Ma urc peste ea si imi fac loc intre coapsele sale,iar mainele mi le strecor pe sub rochie,apoi incep sa o bulanesc.
-Ramai,spun dupa ce o musc de buze,iar ea sasaie si imi strecor imediat limba printre dintii ei.
Incep sa-i ling interiorul gurii si o fac atat de incet,incat savoarea cu care o gust,o face sa geama.
Ranjetul mi se citește in ochi imediat ce o aud si ii inghit sunetul de placere,iar printesa ofteaza,dupa imi inlantuie gatul si incepe sa-mi răspundă cum trebuie la sarut.
Ma întăresc instant intre coapsele ei in timp ce limbile ni se împletesc intre ele,dar cand atmosfera dintre noi incepe sa se incinga si aerul ajunge sa sfârâie,cateva batai se aud in usa,iar un marait imi reverbereaza in gat.
-R.I.P! Ești gata?intreaba Warr de pe hol si imi dau ochii peste cap.
-In jumatate de ora avem concertul!ridica vocea si Death,apoi alte cateva batai rasuna in usa.
-Vin!zbier imediat ce-mi dezlipesc buzele de ale ei. Dar in seara asta sa nu contați pe mine!
-De ce? Ce pula mea s-a mai întâmplat?vrea Warr sa stie si atat eu cat si printesa oftam la unison.
„Multe...dar cum trecutul nu mai poate fi schimbat,trebuie amandoi sa-l acceptam,indiferent de cate urme a lăsat,decât intuneric ne-a umplut si de câtă durere a provocat. Trebuie sa-l purtam cu noi ca pe o lecție si nu ca pe o condamnare. Fiindca noi suntem aici si o sa fim bine de acum înainte fiindca ne-am regăsit. Restul...sa arda in chinuri din partea mea. Ceea ce ma interesează este ca ea sa trăiască de astăzi inainte viata pe care a visat-o alaturi de mine de cand era doar o pustoaica. Iar eu sa ma bucur de fiecare clipa pe care o s-o împărțim la doi începând de azi și pana la adânci bătrâneți. Fiindca n-am s-o mai las. Nici de-ar fi sa vina sfârșitul lumii peste noi,n-am sa-i mai dau drumul. Suntem din nou impreuna in iubirea noastră nebuna,iar povestea noastră fara sfarsit tocmai a primit un nou început ca sa continuie."
-Atunci grabeste-te!ma scoate din ganduri vocea grava a lui Warr si incep sa-mi trosnesc gatul,fiindca tensiunea mai are puțin si-o sa-mi trosneasca prin fiecare por.
-Ne vedem jos!raspund in schimb,dupa ma aplec sa ii mai sarut o data buzele.
O fac la fel de apasat si incep din nou sa o gust cu pofta,iar ochii incep sa-i vibreze in cap.
"Poate sa spună ce vrea pe gura asta dulce...eu stiu,vad si simt ca isi doreste din suflet sa rămână langa mine. Degeaba o baga pe aia ca are o viata dincolo. Viata ei e aici langa mine. Si n-am sa accept un refuz. Am spus ca atunci cand totul o sa revină la normal,o sa-mi mulțumească la final pentru ca nu am lasat-o si de data asta sa-mi scape printre degete."
-Auzi?intreaba incet in timp ce imi plimb limba prin gura ei,iar degetele le lasa usor sa alunece pe spatele meu si in urma lor simt cum pielea imi ia foc.
-Da?
-Pistolul...sopteste si imi ia doar o secunda sa înțeleg la ce se refera.
-In acea zi nu a fost prima data cand am pus mana pe o arma si nici cand am tras pentru întâia oara,Anastasia...dar da...pistolul din tatuajul meu cu un singur glont ce ii iese pe teava,se refera la amintirea pe care tocmai ti-am dezvaluit-o. Face parte din povestea noastră. Trebuia sa fie acolo.
Inghite in sec,iar degetele i se opresc la baza spatelui meu.
-Niciodata nu te-am întrebat ce faceai inainte sa te lansezi in muzica,dar am banuit ca nu lucruri dragute.
Ridic din umeri.
-Am făcut totul ca sa supravietuiesc. Nu puteam sa le cer alor mei bani fiindca oricum nu aveau,iar visul meu a fost de mic sa cant. Si cum era foarte scump sa inregistrezi o melodie intr-un studio,am făcut și lucruri neortodoxe doar ca sa imi pun deoparte bani. Am strâns de puștan fiindca știam ca asta era drumul pe care voiam sa apuc atunci cand buzunarul imi permitea.
-Iar in cazul asta...scopul scuza mijloacele,concluzioneaza si incuviintez din cap.
-In cazul meu,da. Iar acum in cazul tău,ramane batut in cuie faptul ca ai sa ramai langa mine,schimb subiectul fiindca lucrurile astea chiar nu mai au rostul sa le mai dezbatem.
"Ce a fost si ce am făcut,doar eu stiu cel mai bine. Insa nu mai are rost sa mai scot mizeria la suprafata. E o perioada din viata mea,pe care nu ca o regret,fiindca fara ea n-as mai fi fost cine sunt astăzi,dar nici nu sunt dispus sa o povestesc cuiva. Mai ales ei,pentru ca s-ar ingrozi cu siguranta. Nu ca am făcut ceva atat de grav,cum ar fi sa iau viata cuiva,dar am folosit și armele ca sa imi ating scopurile. Iar victimele au ajuns la un pas de moarte din cauza rănilor cauzate cu buna stiinta de mainile mele. Dar asta e viata...daca am învățat un lucru in toti acești ani,este ca trebuie sa o sfidezi si sa-i dai la muie atunci cand nu iti ies lucrurile asa cum iti doresti."
CITEȘTI
Borfașul 🔞
Romance#1 - 05/07/24 - Sentimente #1 - 30/07/24 - Speranța #1 - 31/07/24 - Lupta Cand viata iti da lamai,se spune ca cel mai bine e sa faci o limonada. Dar cand soarta ajunge sa-ti dea mai multe decât ai nevoie,ti se acrește de orice limonada oricat de mu...