Capitolul 45

282 49 5
                                    

Anastasia:

Avem mai bine de doua ore de când tot mergem,iar soarele isi face tot mai mult apariția pe cer si caldura ce o degaja de la primele ore ale dimineții,reuseste sa lipească rochia pe mine,desi clima e pornita in masina,dar cum se fumează mai mereu,funcționează cam degeaba.
Imi ling buzele uscate și ma gândesc la o sticla de apa rece ca gheata pe care intenționez sa mi-o cumpar imediat ce oprim ca sa alimentam,iar gestul meu inocent,nu ii scapa lui Darius si intorc privirea spre el cand scoate un marait.
Se lipeste imediat de mine si incep sa respir cu dificultate. Nu stiu daca din cauza faptului ca ma încălzește apropierea lui mai tare decât o face atmosfera fierbinte din masina sau pentru ca dorințele se ridica inauntrul meu,dar cert este ca aerul devine brusc mai sufocant decât era în urma cu câteva secunde.
-Ce faci printesa?mormaie la o suflare distanta de buzele mele,apoi scoate limba printre dinti si de data asta le linge el pentru mine.
-Imi e foarte cald,raspund soptit.
-Atunci ce zici dacă iti dau foc mai tare?intreaba pe un ton jos,dupa imi prinde barbia intre degetul lui mare si cel inelar de la mana stanga,apoi cu cel arătător si mijlociu imi forteaza intrarea în gura.
Casc ochii,iar el imi face semn cu ai lui sa intredeschid buzele. Inghit in sec si arunc o privire pe scaunele din fata.
Warr conduce relaxat in vreme ce fumează,iar Death dupa modul în care ii sta capul,cel mai probabil doarme.
„Oare chiar o sa faca ce cred eu?”
In timp ce întrebarea nu-mi da pace,revin cu privirea pe Darius si caut răspunsul in ochii lui. Il gasesc,iar in momentul in care intredeschid buzele fiindca asta ma îndeamnă sa fac verdele cafeniu din privirea lui,isi strecoară cele doua degete in gura mea si incepe sa le miste.
Mi le infinge de multe ori pana in străfundul gatului si ma uit la el panicata,iar borfasul ranjeste,dupa imi face cu ochiul si incepe sa adune cat mai multa saliva pe degetele lui.
-Nu fi nebun,ii cer in soapta imediat ce le scoate si isi coboara mana in jos.
-Da mai tare muzica!raspunde in schimb,iar cerinta lui e ascultata imediat de Warr.
Muzica incepe sa rasune in boxe,iar ochii i se aprind cu viclenie in timp ce isi strecoară degetele pe sub rochia mea si ma bate pe o coapsa ca sa-mi deschid mai larg picioarele.
Clatin din cap,iar privirea ii ia foc. Vad in ochii lui cum nu accepta un refuz si ma mai bate o data pe coapsa,iar eu oftez subtil printre buze si cedez in fata lui.
„Chiar e nebun,dar ideea sa dementa n-am cum sa zic ca intr-un colt al mintii nu-mi surade. N-am știut ca poate sa fie atat de incitant sa-ti faci de cap în vreme ce mai ai companie,dar al dracului sa fie de nu lucrul asta imi incendiaza mai tare interiorul.”
-Asta-i printesa mea,mormaie,iar vocea i-o aud doar eu. Micuta vagaboanta ce nu se da in laturi de la nimic,continua si fara sa vreau chicotesc.
„Adevarul este ca atunci cand a venit vorba de el,niciodata n-am mai judecat bine și m-am lăsat ghidata doar de ce-mi transmitea instinctul. Si pot sa spun ca n-am regretat vreodata faptul ca l-am urmat in nebunie. Indiferent de ce trebuia sa fac sau sa zic,la final am rămas de fiecare data cu o amintire memorabila.”
-Darius...soptesc cand isi infinge degetele printre labiile mele si ma patrunde pana la capat cu ele,apoi imi inabus un geamat cand incepe sa-mi maseze pereții cu lentoare si sa-si invarta cu încetinitorul degetele inauntrul meu.
Intinde capul si isi apasa gura peste a mea,iar sarutul ce mi-l oferă este atat de umed și excitant incat reuseste sa-mi produce fiori de placere pe sub piele.
Atmosfera se incinge mai tare cand incepe sa-si miste degetele tot mai repede in mine,iar ca sa nu urlu,ii musc buza de jos si un geamat grav ii reverbereaza in gat.
Sunetul se aude destul de tare,iar ochii mei se tintesc automat pe oglinda retrovizoare si ii surpind pentru o fracțiune de secunda privirea lui Warr in ea,apoi vad cum ranjeste,semn ca s-a prins ce facem în spate,iar fata mea o simt cum ajunge sa arda mai ceva decat focurile iadului.
-Calmeaza-te,imi cere Darius cand din cauza rușinii ajung sa ii eliberez buza si inghit in sec de cateva ori cand gatul il simt ca mi se usuca tot mai tare.
-Cum?ingaim cu greu.
-Nu mai gandi. Inchide ochii si simte,imi cere,iar degetele lui se indoaie inauntrul meu,apoi incepe sa le miște cu lentoare,dar in acelasi timp cu precizie si imi dau ochii peste cap fara sa vreau cand ajunge sa-mi atingă acel punct care ma face sa pierd controlul total asupra mea. Asssaaaa...mormaie incantat si din nou isi lipeste buzele de ale mele.
Incepe inca o data sa ma sarute languros,iar miscarile degetelor lui in scurt timp reusesc sa se joace cu toate simturile mele. Ba ma fac sa ma încălzesc,ba sa-mi fie frig. Ba sa tremur usor,ba sa-mi vibreze de cateva ori vaginul. Senzațiile ajung sa ma dea peste cap si asta doar din cauza faptului ca nu suntem singuri. Doar pentru ca exista încă doi oameni cu noi în masina,trupul si mintea mi-o iau razna,dar e atat de bine ce-mi face,incat nu am forta sa ii cer sa se oprească,chiar daca sunt constienta ca oricare dintre cei doi din fata daca isi doreste,poate atat sa ne vadă,cat sa ne si auda.
-Hmmmm...gem prelung in gura lui cand muschii mi se tensioneaza cateva minute mai târziu atunci cand decide sa nu ma mai tina la granita dintre agonie si extaz,iar spasmele ce incep sa-mi strabata trupul,ma cutremura pe bancheta din spate.
Ma las absorbita de placere si ma fac una cu ea,ca sa ma bucur intrutotul de valurile orgasmului ce-mi iau interiorul cu asalt,apoi prin ceata ce o am pe ochi,vad cum borfasul isi linge buzele imediat ce rupe sarutul si scoate degetele din mine.
Isi ridica mana,dupa isi strecoară in gura cele doua degete încărcate cu excitatia mea,apoi le linge si le suge de zici ca gusta cel mai bun nectar de pe lumea asta.
-Esti nebun...soptesc si arunc o privire din nou in oglinda retrovizoare,doar ca de data asta Warr nu mai are nici o treaba și nici intenția de a se uita la noi,in vreme ce Death continua sa doarmă.
Rasuflu usurata si cu toate ca unul dintre băieți stie ce am făcut in spate,ma bucur totusi ca are decenta de a se face ca ploua.
-Sunt nebun,dar cu toate astea iti place ce-ti fac,raspunde dupa ce isi scoate degetele din gura si se așează cum trebuie pe bancheta,apoi isi lipeste ceafa de tetiera si inchide ochii.
Imi tintesc privirea pe pantalonii lui si gura mi se usuca mai tare cand vad umflatura ce o are in spatele fermoarul.
„Stiu ca nu se așteaptă ca sa-i intorc acum placerea,dar o sa ma revansez fata de el atunci cand o sa ajungem la hotel.”
 
*****
 
Deschid ochii cand telefonul imi suna in geanta și buimaca bag mana sa-l caut printre nebuniile ce le am prin ea.
Dupa ce Darius mi-a oferit un orgasm in timp ce Warr conducea,la scurt timp am oprit la o benzinărie,iar dupa ce m-am îndopat cu apa rece și am fost la toaleta,am băut cu băieții o cafea si-am fumat cate o tigara,apoi ne-am pus din nou la drum,iar acum ce-l ce conduce este Death.
Nu știu cât timp a trecut de când o face,doar ca de la caldura,eu am adormit,insa acum somnul imi sare brusc cand gasesc telefonul si vad cine ma apeleaza.
Intorc capul spre Darius ce doarme langa mine si il ghiontesc putin cu piciorul.
Isi intoarce barbia spre mine,apoi deschide un ochi.
-Ma suna mama,spun incet.
-Raspunde-i,ma îndeamnă cu o voce somnoroasa.
„Sa o fac? Sunt sigura ca a auzit despre mine si Darius,iar eu nu sunt dispusa sa-i ascult aberațiile.”
-Raspunde-i printesa,imi cere si inspir adanc,apoi imi dreg de cateva ori glasul si duc fara tragere de inima telefonul la ureche.
-Da?zic si ma ia din start.
-Te-ai dus la mare ca sa te întâlnești cu golanul ala???
Oftez.
„Si...începem...”
-Intamplarea a facut sa ne întâlnim,raspund,iar ea pufneste si imi dau seama după sunet ca pune la indoiala vorbele mele.
-Intamplarea a facut?intreaba ironica. Si daca intamplarea a facut,dupa aceea de ce ai continuat sa te vezi cu el? Uite acum stau în bucătărie și ma uit la un ziar in care apari tu alaturi de el intr-un club din Brașov!
Din nou oftez.
„Femeia asta ma seaca!”
-Pentru ca am continuat sa ma vad cu el,nu-i logic?raspund cu o intrebare,iar Darius chicoteste langa mine.
-Si acum ce faci? Unde ești? Tot cu el?
-Da,raspund si din nou pufneste.
-Tie chiar nu ti-a venit mintea deloc la cap!exclama scandalizata. Dar dintre atâția barbati de pe lumea asta,de ce il alegi tot pe asta?vrea sa stie si incep sa marai la limita răbdării.
-Vrei sa vorbim când ajung acasă? Chiar n-am chef sa discut subiectul asta prin telefon,scrasnesc cuvintele printe dinti.
-Sigur!ridica vocea si-mi raspunde sarcastica. Nu-mi spune ca vii cu el acasă!?
-Ba da,i-o trantesc si incepe sa urle in telefon.
-N-ai ce cauta cu el Anastasia!zbiara atat de tare incat aude si Darius ceea ce-mi spune.
-Da-o aici,imi cere si clatin din cap.
„Chiar nu am chef de asa ceva.”
Mijeste ochii la mine,iar eu ma întorc pe partea cealaltă si privesc spre geam.
-Vorbim cand ajung acasa,zic pe un ton sec,iar ea din nou incepe sa urle.
Ii inchid telefonul in nas cand o aud,dupa las cateva înjurături sa iasa printre buzele mele.
-Deci...n-a murit cand a văzut pozele cu noi,constata pe un ton rautacios si isi trece un brat in jurul taliei mele,in vreme ce eu imi dau ochii peste cap.
-Sa vezi tu ce scandal imi face cand ajungem la Timișoara,mormai deloc incantata.
-Mi se rupe,printesa,raspunde si isi apropie gura de urechea mea.
Isi sprijină barbia pe umărul meu,apoi ma saruta pe un obraz cand intorc capul spre el.
-De ce naiba nu poate sa fie si ea cum trebuie?intreb,iar Darius ridica din umeri.
-Daca asa ii e felul,asa moare.
-Dar lumea cu cât înaintează in varsta n-ar trebui sa fie mai evoluata?zic si surade rautacios.
-Ca sa evoluezi trebuie sa înveți din experiente,Anastasia. Ma-ta toata viata ei n-a facut altceva decat sa persiste in prostia sa fiindca a avut impresia ca are mereu dreptate doar pentru simplu fapt ca avea mai mulți bani decât restul si ii putea dirija,dar nu si-a dat niciodată interesul sa înțeleagă ca acei oameni o ascultau doar pentru ca aveau un interes in spate. Si de ce nu a facut-o? Pentru nu o duce capul,raspunde tot el,apoi continua. Dar,daca ea ar fi trăit pe strada in locul tău iti spun eu ca n-ar fi rezistat,fiindca nu-i genul căruia sa-i meargă mintea,incheie si clatin a lehamite din cap,fiindca are dreptate.
„Mama n-are cum sa înțeleagă,cand mereu are impresia ca tot ce zice si ce face ea este perfect. Pentru ca nu e capabila sa priceapă faptul ca în viata,indiferent de orice vârstă ai avea trebuie sa continui sa înveți sau sa te schimbi o data cu vremurile. Ea a rămas exact la fel de rigida cum era pe vremea lui Ceasca,cand avea impresia ca deține marea cu sarea doar pentru ca făcea parte dintr-o familie bine văzută printre snobi. Si de asta nu o sa ne înțelegem noi doua niciodata,fiindca sunt la extreme fata de ea si de gândirea ei ce pe mine niciodată nu m-a atras. Cat despre strada,ce pot sa zic? Ca m-a versat si m-a educat? Pentru ca din orice experienta bună sau rea,am învățat și m-am transformat,iar atunci cand lucrurile au mers prost am știut cum sa fac ca sa nu repet de doua ori aceeași greșeală. Fiindca tot strada m-a făcut sa înțeleg niște lucruri de care ajungi sa te izbesti de multe ori in viata. M-a învățat ca multi oameni nu sunt ceea ce par a fi si ca rautatea se poate ascunde pana si sub mastile celor ce se dau sfinti. Dar tot ea m-a învățat ce înseamnă loialitatea,onoarea si principiile unui om care nu se schimba dupa cum bate vântul si nu se vinde ca sa-i mearga mai bine. Dar m-a învățat și ca nu trebuie sa tradez oamenii care ar face orice pentru mine indiferent de ce fete ispititoare are avea dracul ce-si doreste sa ma cumpere cu câțiva arginti. Si cu toate ca la un moment dat in cazul lui Darius plecarea mea s-a simțit ca pe o tradare,acolo a fost vorba despre altceva. Trebuia sa fac un lucru necesar pe care nu mi l-am dorit,dar care a fost musai. Nu puteam sa mai risc nimic la vremea aia,dar in rest,toate experientele din strada m-au făcut sa vad viata cu alti ochi. Daca nu ajungeam printre golani probabil creșteam ca orice alta pipita de bani gata ce visa la cai verzi pe pereți și trăia în lumea ei roz plina de unicorni. Lucru ce cu siguranta i-ar fi convenit mamei de minune pentru ca putea sa ma dirijeze dupa bunul ei plac. Dar ce sa faci? Cand soarta si destinul isi baga coada,realizezi ca in viata nu primim chiar tot ce ne dorim,nu-i asa? Si bine ca se intampla asa. Altfel lumea n-ar mai evolua. Daca am urma toti acelasi tipar,cum ar mai avea loc schimbarea?”

Borfașul 🔞Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum