Capitolul 56

227 45 7
                                    

Anastasia:
 
Dupa o săptămână in care n-am facut altceva decat sa-mi aranjez hainele in dressingul lui Darius si sa-i cunoscut pe părinții lui Cristi,tipul ce era în prima zi alaturi de cainii brunetului meu prin curte,astăzi ne relaxam la piscina și ii asteptam pe baietii de trupa impreuna cu nevestele si copii lor ca sa o punem de un grătar si-un bairam ca-n vremurile în care eram adolescenti.
-Dar ăștia nici dupa atatea săptămâni nu s-au m-ai potolit?intreb pufnind in vreme ce stau pe un sezlong intinsa la soare pe marginea piscinei si imi verific rețelele de socializare,iar Darius bea o bere în timp ce pune carbuni pe grătar ca sa-l aprinda.
-Care ăștia?intreaba in vreme ce elibereaza fumul printre buze si isi duce tigara din nou la gura.
-Ziaristii!pufnesc din nou și ma uit cu scarba la titlurile ce ma privesc atat de mine cat si pe el. Mai nou sunt domnisoara necunoscuta ce l-a zapacit pe rapper,scuip cuvintele si il vad cum isi i-a sticla de bere,apoi vine spre mine continuand sa tragă din tigara.
-De ce te uiți tu in gura presei?intreaba si se lasa pe vine cand se opresre langa șezlongul pe care stau.
-Verificam sa vad ce mai face lumea si au apărut din senin știri cu noi doi,il lămuresc.
Isi pune tigara intre buze,apoi ma prinde de barbie ca sa ma faca sa ma uit in ochii lui.
-Sa lămurim un fapt printesa,rostește cu fermitate. Tu ești a mea,iar ce zic ei este irelevant. Poate sa spună verzi si uscate despre tine,la fel cum fac și despre mine. Insa noi,spre deosebire de ei,avem un legamant pe care nu o sa-l incalcam niciodata indiferent de ce o sa ne mai iasă în cale. O sa rămânem la fel ca pe vremea când eram copii si nimeni n-a reușit oricat de mult a încercat sa ne despartă.
„Cu excepția mortului ce e putrezit de mult,dar care sper sa se rasuceasca si acum in mormânt fiindca din cauza lui am pierdut atâția ani departe de borfasul meu. Insa...Darius are dreptate. Ce avem noi si ce ne leagă,nimeni nu ne poate lua sau desface. De asta spre deosebire de alții,noi chiar suntem câștigați si binecuvântați. Fiindca cu bune și rele avem parte de o poveste fara sfarsit.”
 
*****
 
Cobor scarile exact in momentul in care Darius merge sa deschida usa de la intrare si aranjez rochia cat pot de bine pe mine.
E puțin prea scurta,dar având în vedere ca o sa fie o petrecere la piscina m-am gândit ca merge și decat sa intampin baietii care vin cu familiile lor in costum de baie,m-am gândit sa fiu fata finuta si sa pun prima rochie ce o prind la mana pe mine. In schimb Darius n-are nici o treaba. Defilează intr-o pereche de bermude ce ii atarna foarte tare in jos pe solduri si ii lasa la vedere V-ul din talie ce i se pierde pe sub bata de la pantaloni.
-Hai!le cere cand deschide ușa larg si vad atunci cand ajung la baza scărilor cum rand pe rand intra borfasii inauntru impreuna cu soțiile si copiii lor.
-Buna!salut pe toata lumea,iar cand ajung in fata mea,Darius incepe sa faca prezentările.
Aflu ca pe nevasta lui Death o cheamă,Silvia,iar pe a lui Warr,Nicoleta si dupa ce le pup pe fiecare în parte pe obraji,ma las in genunchi ca sa fac cunostinta si cu cei mici.
Fetele imediat intra in vorba cu mine,dar băiețelul lui Death e mai retras spre deosebire de sora sa care mai are puțin și mi se urca în cap.
Surad,iar dupa ce reușesc sa ma împrietenesc si cu el,mergem împreună la piscina.
-Pentru ce bem azi?intreaba Warr cand ajungem si fiecare dintre ei se pun pe cate un scaun de parca ar fi la ei acasă,în vreme ce copii fug spre balansoar si incep sa se certe pe locuri fiindca toti vor pe margini,nici unul pe mijlocul lui.
Zambesc,fiindca cel mai probabil chiar se simt aici ca la ei acasă,atat baietii cat si fetele,dar si cei micuti care sunt de vârste apropiate.
-Pentru ca ma însor,raspunde Darius si bufnesc in ras.
-Cand?vreau sa stiu,iar el ridica din umeri.
-Maine?intreaba si clatin amuzata din cap. Poimaine?
-Pana ieri voiai copil asa de pe o zi pe alta,iar acum vorbești si de nunta asa de azi pe mâine?
-Pai ce ne tine printesa?
Ridic din umeri.
-Nimic,dar nu se poate întâmpla totul atat de repede,zic in vreme ce ma pun pe unul dintre scaunele ramase libere.
-Spune-mi dacă vrei sa te mariti maine femeie si fac pe dracu in patru ca lucrul asta sa fie posibil. Pana la urma cat ne ia sa semnam un rahat de hârtie?
-Pai si nunta?intreb ca sa-l tachinez.
-Pai ce nunta vrei printesa? Din aia cu fonfleuri? Nu ești genul,o tranteste si raspunde imediat in locul meu,fiindca stie ca nu sunt genul simandicos.
-Dar cum vezi tu nunta noastră?intreb curioasa si il privesc cu sprâncenele usor ridicate.
Imi face semn sa aștept putin pana cand aduce din casa o lada plina cu sticle de bere,iar dupa ce se întoarce și o pune langa masa,incepe sa imparta la toata lumea din ea. Clatin din cap imediat ce ajunge cu randul la mine si imi ranjeste cu subînțeles.
-Stii ceva si nu vrei sa-mi spui?
Oftez.
-Nu...mormăi cu jumătate de gura.
„De fapt cam stiu. Trebuia sa-mi vina normal de cateva zile menstruația si n-a apărut pana acum,dar nici nu da semne ca ar vrea sa-si faca apariția în cele ce urmeaza.”
-Serios?intreaba Darius cu o privire ce da clar de inteles ca nu ma crede.
Clatin din cap,dupa revin la subiectul cu nunta in timp ce ma gandesc ca trebuie sa imi cumpar un test de sarcina ca sa nu mai stam atata în suspans.
-Da chiar Darius...si eu sunt curioasa ce nunta ai face tu?spune Nicoleta si se vede în ochii ei cum așteaptă nerăbdătoare răspunsul.
-Hai ca o dam în sentimentalism si am venit aici sa beau,nu sa va aud pe voi cum palavragiti despre prostii,asa ca,ma duc la grătar,ne informează Warr si isi i-a sticla de bere de pe masa,apoi se ridica de pe scaun și paseste in directia respectiva.
-Vin si eu imediat,raspunde Darius si isi fixează ochii pe mine,apoi continua. N-am nici o dorinta in legatura cu ziua respectiva,printesa,fiindca oricum mananc paradisul pe pâine alaturi de tine la mic dejun,prânz și cina,dar daca ții neapărat sa fii mireasa,pot sa rezolv și lucrul asta.
-Mda...chicotesc usor. N-ai sa ma vezi îmbrăcată in alb și cu zorzoane pe mine.
-Atunci ce zici dacă facem o nunta îmbrăcați ca-n cartier?
-Cu bandane?intreb rânjind.
-Da,răspunde tot rânjind.
-Asta sa fie dress codul?intreaba Silvia mirata. Sa venim îmbrăcați ca-n cartier?
Ma abțin sa nu bufnesc in ras cand ii aud uimirea din glas.
„Ei...pai ce se mira atat? Nu trăiește langa un borfas? Sau o fi dat sfințenia intre timp in Warr si nu stiu eu? Habar nu am ce relație au ceilalți membrii ai trupei,dar asa cum ii știu eu din amintirile mele,nici unul dintre ei n-a fost un sfânt. Deci? Au devenit cumva intre timp? Oare familia i-a făcut sa calce frana? O fi posibil...dar in cazul brunetului meu lucrul asta nu vreau sa se întâmple,fiindca nu-mi doresc sa se tranforme peste noapte doar pentru ca are de gand sa ne căsătorim si in viitor sa ne formam o familie in adevăratul sens al cuvântului. Si cu copiii langa noi mi-l doresc sa rămână neschimbat. Pentru ca asta e farmecul la Darius. Sa fie borfas il prinde cel mai bine. Fiindca s-a născut cu microbul asta in sange,i-ar daca n-ar mai fi asa,n-ar mai fi el,iar eu vreau ca pana la adânci bătrâneți sa ramana pungasul de care m-am îndrăgostit de cand eram mica și pe care il iubesc de atâția ani de zile.”

Borfașul 🔞Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum