R.I.P:
Ma uit la ea cu privirea tulbure in vreme ce ma retrag din caldura gurii ei,iar cand inchide ochii,un marait mi se ridica din adancul gatului.
„Tot nu o sa scape! Cu toate ca am reușit sa ma descarc de o parte din tensiune,nu imi e de ajuns ca sa o las in pace. De fapt,nici daca ar fi fost sa cad lat langa ea n-as fi facut-o,pentru ca are de dat niște explicații,apoi trebuie sa găsesc o modalitate ca sa o fac sa vrea sa rămână langa mine. Pe vremea când eram puștan,imi era ușor sa obtin lucrul asta,acum insa,situatia e diferita,insa nu imposibila,iar eu n-am de gând sa ma dau în spate oricat de greu ar fi si oricâtă rezistenta ar opune. O vreau și am de gând sa o obțin. Am de gând sa o revendic,iar de data asta lucrurile o sa stea cu totul si cu totul diferit cand trupul ei o sa reintre din nou in posesia mea. La fel cum o s-o faca si mintea si inima,dar si sufletul ce sălășluiește in ea. Fiindca imi aparține. E lumina mea. E cea care zambeste de ani de zile in intunericul meu. A facut-o si atunci cand plecat cu toate ca a rupt inima in mine,dar cu toate astea a continuat sa o faca si atunci cand n-a mai fost langa mine chiar daca relația ni s-a rupt brusc si fara explicații. Fiindca i-am jurat iubire,cu toate ca ea ne-a incalcat-o,insa eu n-am sa-mi retrag niciodata vorbele si nici n-am sa-mi reneg sentimentele,cu atât mai puțin n-am sa-mi terfelesc nici jurămintele. Pentru ca bruneta asta face parte din mine. Eu i-am permis și n-am sa o scot dinauntrul meu indiferent de vreme sau de timp.”
-Uita-te la mine,ii cer cand ma indrept de spate si cobor de pe pat.
Incepe sa clatine din cap si strange mai tare din pleoape.
Oftez,dupa imi trec o mana prin par si ma gândesc care e varianta cea mai rapida ca sa o fac sa vorbească.
Ridic din umeri cand o gasesc in cel mai scurt timp posibil,apoi ma aplec si o prind de umeri. O imping,dupa o ridic pe saltea,iar cand ajunge sa stea cu capul pe perna,ma intind langa ea. Ma sprijin pe un cot,dupa imi trec celalalt brat peste talia ei si o privesc in vreme ce continua sa isi tina ochii închiși.
Respiratia ii e calculata si stiu ca inspira asa adanc,doar ca sa nu-si piardă cumpătul.
-Iti pare rău?intreb si ofteaza subtil printre buze,apoi deschide ochii si vad cum o năpădesc lacrimile.
Incep sa o mangai si sa-mi trec degetele usor pe abdomenul ei pana cand ajung intre sani,dupa imi continui drumul spre gat,iar cand ajung cu ele pe barbia sa,ii ating incet buzele.
-Spune-mi printesa,ii cer pe un ton jos si soptit.
Suspina,dupa isi coboara ochii si inghite de cateva ori in sec.
-Daca nu voiam,nu te lasam,Darius,raspunde intr-un final cu voce mica.
Incuviintez din cap,fiindca la fel de bine cum stie ea ca e capabila sa ma oprească si eu știu ca nu mi-as fi permis sa o iau,dacă nu isi dorea. Insa o cunosc atat de bine,incat si atunci cand zice un lucru,pot sa o intorc pe dos si s-o fac sa se răzgândească. Am metodele mele ce niciodata n-au dat gres in cazul ei si inca continua sa dea roade cand vine vorba de ea.
-Dar nu o sa mai repetam experienta,continua si ridica usor privirea.
Vad in adancul albastrului ce-l poarta in ochi cum se da un razboi,iar iubirea ce inca mi-o poarta si pe care încearcă sa si-o nege,se bate cap in cap cu ura.
"Ura fata de ea sau de mine?"
-Pe cine urăști?vreau sa stiu si dau glas intrebarii din minte,iar ea isi inclesteaza in secunda urmatoare maxilarul,semn ca prin fata ochilor vede ceva ce nu-i convine. Pe mine? Ce am făcut Anastasia sa merit asta,fiindca din ce îmi amintesc eu,ti-am dat totul.
Pufneste.
-Da!exclama deodata sarcastica. Chiar mi-ai dat totul!continua pe același ton. Pana si tarfele ce voiau sa ti-o suga!
Ma incrunt.
-Poftim?intreb,iar ea incepe sa ma omoare din priviri.
Iubirea dispare imediat din ochii ei,iar ura se ridica cu o valtoare ce imi da clar de inteles ca un lucru grav s-a intamplat,iar eu n-am aflat de existenta lui nici pana în ziua de astăzi.
-Despre ce tarfe vorbești?intreb,iar un ranjest sinistru ii curbeaza buzele.
-Nu mai contează,raspunde pe un ton demonic. Oricum le-am rezolvat,zice cu un ranjet monstruos pe buze,iar câteva chicote malefice ii ies din gat la final.
O privesc lung in timp ce ma gandesc la trecut si singurele tarfe ce-mi rasar in mine si cu care ea a avut câteva altercații,sunt cele trei din cartierul vecin,insa,din câte știu eu,doar una a incasat-o de cateva ori de la ea si ultima data si-a luat-o foarte grav inainte ca bruneta sa-mi plece.
-In regula...zic cand vrea sa se ridice de pe pat si o trag inapoi pe saltea. Daca nu vrei sa dezvolti,atunci stai aici si spune-mi ca ma iubești,ii cer,iar rasul malefic se transforma in hohote seci.
-N-ai sa auzi asa ceva,raspunde sigura pe ea,doar ca tonul grav pe care imi vorbeste nu ma impresionează deloc si nici nu ma descurajează.
„Stiu ca si-a pus deja o masca,doar ca sa nu riște sa sufere in cazul in care insist sa ii apas butoanele. O cunosc și stiu prea bine cum reacționează atunci cand e rănită sau o doare ceva. Dar nu e nici o problema,ca intr-un final am sa-i vin de hac. O sa-mi zica mai devreme sau mai tarziu despre ce e vorba și o sa-mi si recunoască sentimentele pe care tot încearcă sa le ascundă de mine.”
-Bineeee...mormai in barba și ma ridic cat sa caut bandana pierduta prin pat.
-Ce faci?vrea sa stie cand o gasesc si o apuc de o mana,apoi incep sa infasor materialul in jurul încheieturii ei.
-Am sa te iau cu mine. Ca vrei sau nu,tot o sa vorbim,tot o sa ne iubim și tot o sa ne trăim povestea fara sfarsit pe care ne-am jurat-o,raspund,iar ea incepe sa se zbata.
Imi apas degetele pe încheietura ei mai tare,iar cand innod bandana,incep sa răsucesc restul materialului si pe încheietura mea.
-Lasa-ma!imi cere,dar nu o iau in serios și continui sa-mi fac treaba,iar cand intr-un final suntem amândoi incatusati,ii ranjesc mai ceva ca un drac.
-Dar tu chiar ai înnebunit?se rasteste la mine.
-Deloc,dar tu cu siguranta ai sa ma bagi la nebuni daca nu ne rezolvam problemele,replic pe un ton grav si ii cade fata.
-Nu!tipa deodata. Orice ai in cap,nu vreau sa stiu si renunta la idee, Darius! De aici nu ma misc! Si n-am de gând sa vin cu tine nici in ruptul capului,pricepi?
-Cum vrei,replic de data asta pe un ton indus ca sa fie degajat. Pentru mine nu e nici o problema sa te salt în brate si sa defilez cu tine in curul gol pe plaja sau pe bulevardul principal. Ai un posterior bomba,ce sigur o sa dea bine pe primele pagini ale tabloidelor,chicotesc malefic,iar ea casca ochii cat cepele cand ma aude.
„Cu toate ca n-as permite asa ceva,trebuie sa ii dau de inteles ca sunt de orice in stare,doar ca sa se conformeze. Am zis ca n-o s-o las sa scape,iar daca in felul asta o prind la cotitura am sa imi continui sarada doar ca sa obtin ce vreau.”
-Deci,cum facem printesa? Vii de buna voie cu mine sau te iau pe sus si riști sa-ti vadă ma-ta cu tat-tu curul prin ziare? Fiindca intr-un fel sau altul tot cum vreau eu o sa fie,i-o trantesc si isi inclesteaza maxilarul,apoi incepe sa maraie,dupa ma decimeaza din priviri.
Incep sa o provoc din ochi,iar sfidarea ce i-o lansez,o schimba imediat la fata. Chipul i se transforma si de la nervi,trece intr-o secunda la a-mi rade in fata,ca sa-mi dea de inteles ca de imi duc nebunia la capat,eu am sa fiu cel ce are de pierdut. Dar ce nu știe ea,e ca nu o sa se întâmple asa ceva. Nu stiu ce isi imagineaza,dar singura ei soluție salvatoare este sa rămână cu mine.
-Pe cat punem pariu ca o sa imi faci singur vant,daca accept orice nebunie iti trece prin cap?ma provoacă la randul ei si ranjesc sinistru.
„Ah printesa...n-ai tu draci pe tine cati pot eu duce.”
-Indiferent de ce iti imaginezi ca ai sa faci,nu am sa te alung printesa. Te vreau lângă mine,ii spun purul adevar,iar ea chicoteste ca o dracoaica,dupa isi intinde capul,iar gura si-o opreste la o suflare de a mea.
Privirea i se schimba și devine languroasa,iar senzulitatea ce ii arde intr-o clipa in ochi,imi face sangele sa fiarbă în vene si sa-mi clocotească direct in pula.
Marai cand pe buze ii apare un ranjet erotic,iar flacarile ce se aprind in albastru ei de safir imi promit niște lucruri nu tocmai dragute in viziunea ei.
Încearcă sa ma manipuleze,doar ca sunt inca un golan ce nu cade atat de usor în capcana si nu se lasa prins decat daca premiul e prea mare. Fiindca sunt uns cu toate alifiile si prea multe nu cred ca mai exista pe lumea asta ca să fie capabile sa-mi dea la temelie. Insa daca isi imagineaza ca in felul asta o sa găsească portita de scapare se instala amarnic.
A reusit ce-i drept sa ma fenteze de doua ori in viata ei. O data cand mi-a aruncat verigheta in fata si acum dupa terminarea concertului cand s-a fofilit si a zbughit-o ca o mâță de langa mine. Doar ca ulciorul nu merge de multe ori la apa,iar ea orice ar mai incerca sa faca de acum înainte,nu o sa-i iasa. Mingea e la mine in teren,iar pasele o sa le primească dupa cum imi dorește mie sufletul si-o sa joace dupa cum imi canta mie inima. Iar inima mea vrea sa danseze cu ea,in timp ce sufletul cere ceea ce știe ca ii aparține. Il vrea pe al ei. Si o sa-l primească. Nu ma interesează cu ce preț,dar am sa obtin ceea ce vreau,iar ea la final o sa-mi mulțumească.
Pentru ca juramantul ce ni l-am făcut,asa cum i-am spus și atunci,eu am sa-l iau cu mine in groapa,iar daca ea si-a uitat partea ei din promisiune,nu e problema,ca am sa i-o reamintesc.
Intr-un fel sau altul o sa ne ducem mai departe povestea fara sfarsit.
CITEȘTI
Borfașul 🔞
Roman d'amour#1 - 05/07/24 - Sentimente #1 - 30/07/24 - Speranța #1 - 31/07/24 - Lupta Cand viata iti da lamai,se spune ca cel mai bine e sa faci o limonada. Dar cand soarta ajunge sa-ti dea mai multe decât ai nevoie,ti se acrește de orice limonada oricat de mu...