Capitolul 13

216 45 4
                                    

Anastasia:
 
Urcam in masini dupa ce ne bem fiecare cafeaua și-am bagat mai toti câte vreo 2 sau 3 tigari la ea pana am dat-o gata,iar cand ma trantesc pe scaunul tapițat din dreapta,oftez zgomotos fiindca n-am reușit sa o fac pe nici una dintre scorpii sa vorbească ca sa aflu despre ce este vorba cu tot secretul asta ce roieste in jurul lor.
-Tu știi ce ascund afurisitele alea?il iau la rost pe Bogdan de cum se urca pe scaunul șoferului și ridica nepăsător din umeri.
-Grija mea!raspunde dezinteresat,apoi pornește motorul si da la maxim volum in boxe.
O melodie cu un bass asurzitor mai ca nu-mi sparge timpanele,iar cand versurile incep sa curga,mie inima mi se opreste in piept.
-Nu din nou!mai ca nu tip,iar Bogdan imi arunca o privire incruntata.
-Ce ai nebuno?ma intreaba si se intinde sa dea mai incet la radio.
-Asta!zic si gesticulez spre bord. Ticalosul asta ma urmărește peste tot!fac referire la cel care se aude în boxe fiindca e nimeni altul decât R.I.P.
Borfasul de langa mine ranjeste ca un drac,apoi revine cu privirea pe drum,iar cand iese din benzinarie,calca accelerația si acul urca cu viteza la kilometraj.
Inchid ochii și oftez din suflet in vreme ce vocea celor trei rasuna pe fundal,apoi deschid doar unul cand Bogdan incepe sa vorbească.
-Iti mai aduci aminte ziua in care muistul de Sebi a dat duma in cartier ca ti-o trasese R.I.P?
Pufnesc.
„Normal ca imi aduc aminte. Zilele trecute tocmai ce ieșisem intr-o amintire ce are treaba cu asta despre care pomenește el. Ma refer exact la ziua in care noi doi ne-am întâlnit pentru prima data după ani de zile in cartier.”
 
*****
 
In urma cu 19 ani...

Fierb de nervi cand il aud pe tâmpitul de bani gata cum imi rade in fata in vreme ce spune cu glas tare ca sa audă toti cei prezenți în parc cum stie el sigur ca eu sunt o tarfa ce si-a desfacut picioarele pentru un borfas ca sa i-o traga pana cand mi-a zdruncinat creierii in cap.
Imi strang degetele in pumni si ma gândesc unde sa-l lovesc prima data.
„Sa-i dau una in gura ca sa taca sau una intre picioare ca sa plângă?”
-Va spun eu sigur ca asta a făcut!exclama in vreme ce incerc sa ma hotarasc unde sa-i trantesc prima data lovitura. Am vazut-o cu ochii mei saptamana trecuta cum a ieșit impreuna cu ala din blocul lui!
-Si acum ce mortii ma-tii vrei?il ia la rost Ovidiu. Ai draci pe tine ca tu ești inca virgin? La ce fata de cacanar ai,o sa ramai pe viata,fraiere! Ca nici una n-o sa se uite la tine,asa ca,dispari in pula mea pana n-aude R.I.P ce scoți pe gura si atunci sa vezi mardeala ce iti iei,scuipa cuvintele si-l priveste cu scarba.
Mortul pufneste neimpresionat si da sa isi continuie sarada,doar ca de pe buzele lui nu se mai desprind cuvinte,ci gemete fiindca ma reped asupra lui si incep sa-mi izbesc pumnii de fata de prost pe care o are.
Incep sa-l injur cu patos in timp ce ii sparg gura si aud cum copii incep sa fluiere încurajator in jurul meu,in vreme ce aia din gasca idiotului o rup la fuga si striga ca sa iasa lumea pe la balcoane.
-Anastasia!bubuie vocea tatei la câteva secunde după ce larma se stârnește in cartier si ma opresc abia cand prostul cade la picioarele mele.
-La cât ești de fraier te bate si o fata!rade Bogdan si vine langa mine,dupa il scuipa pe Sebi si ii da un șut între coaste.
Știu ca de tembelul riposta era ca și mancat. De aia n-a schițat nici un gest,fiindca brigada o am întotdeauna in spate,chiar și atunci cand nu suntem toți de la A la Z.
-Anastasia!urla din nou tata si-mi ridic ochii spre etajul 3. In casa! Acum!
Injur in barba de data asta,apoi le fac cu mana celor din gasca si trec nepăsătoare peste idiotul ce geme si care se chirceste de durere pe iarba din parc.
„Asa ii trebuie daca nu știe sa-si tina gura.”
Cu pasi nervoși ma indrept spre bloc,iar vecinii din lumea buna adunati la scara se uita cu repros la mine.
„Da-va dracu si pe voi!”
Trec pe lângă ei fara sa le bag privirile in seama si intru in scara cu furia clocodinu-mi prin vene. Urc pe scări,iar cand ajung in apartament,ai mei ma intampina cu trasaturile împietrite de draci de la intrarea pe hol.
-Ce e in capul tău?se rasteste mama. Dar chiar n-ai de gând sa te potolești?
Flutur dintr-o mana ca sa ma scutească de crizele ei,dar ma prinde de ea si imi da un dos de palma cu cealalta de aproape ca reuseste sa-mi întoarcă capul la ceafa.
-Ilinca...stapaneste-te,ii cere tata si m-as mira ca zice asta,dacă n-as avea tendinta de a-i sari la gat mamei.
„De obicei casuna amandoi pe mine,deci...de ce e astăzi diferit?”
Răspunsul îl primesc imediat,cand imi intorc capatana si vad ca din bucătărie iese un băiat. Habar n-am cine e fiindca nu l-am văzut în viata mea,iar mama cand il observa,incepe sa tremure ca nu-si poate varsa furia. Nervii încearcă sa ii controleze cat poate de tare,dar vad in ochii ei cum in clipa asta m-ar rupe cu bătaia.
-O sa vorbim mai târziu,scrasneste din dinti,iar promisiunea ca ma așteaptă omorul se aude clar in tonul ei.
Imi dau ochii peste cap doar ca sa o enervez mai tare,desi obrazul imi arde și imi vine sa plâng,dar ma abțin eroic ca sa nu-i dau satisfacție si ma uit din nou la cel ce se apropie de noi. E cu vreo 3 sau 4 ani mai mare decât mine,iar parul lui blond e dat intr-o parte si cateva suvite din breton ii aluneca peste ochii inghetati ce ii are în dotare.
-Anastasia,el este Dragoș,fratele tău,zice tata si raman masca.
"Na! Ca am trăit sa o vad și pe asta! Știam ca nu sunt singurul copil si ca mai exista unul in familia mea ce vine din partea tatei,dar nu ma asteptam sa-l vad vreodata."
Deschid gura sa spun ceva pe ea,doar ca nici un cuvânt nu-mi iese printre buze.
-Hai toanto,nu mai știi sa vorbești? Dar cu pumnii știi sa o faci,nu?intreaba mama sarcastica si incep sa marai.
-Hai ca nu am chef de prostii!i-o trantesc si da sa ridice din nou palma ca sa ma lovească,insa ma misc mai repede decât ea si ies din apartament in secunda urmatoare.
Izbesc usa in urma mea si o iau la fuga pe scări.
-Vino inapoi!urla la mine cand deja ajung la etajul doi.
-Lasa-ma in pace!raspund țipând.
-Sa te las in pace?intreaba zbierand. Ei atunci in seara asta sa dormi unde vezi cu ochii fiindca acasă n-ai ce cauta!
„Ma doare fix in cot!”
Nu-i mai raspund si imi vad mai departe de drum. Ies din bloc ca o furtuna si ma indrept spre parc mai mult in fuga. Il vad printre copii adunati in jurul leaganelor pe Darius si de parca m-ar simti,isi intoarce capul spre mine.
Nu-l scap din ochi,iar picioarele lui se pun imediat in miscare. Paseste in direcția mea si observ ca mainile le are pătate de sange cu cat distanta dintre noi devine tot mai mica.
Nu ii bag darele in seama,fiindca atracția dintre noi e atat de mare încât imi blocheaza mintea si ma face sa nu mai gândesc bine.
-Ce faci?spunem in acelasi timp,iar cand bratele lui se strang cu forta in jurul taliei mele,ale mele se infasoara in jurul gatului sau.
-Mama mi-a spus ca azi nu mai am ce cauta în casa,raspund in timp ce privesc peste umărul lui si vad brigada cum ridica mainile in aer.
Se bucura ca borfasului lor ii pasa de mine si pentru prima data face un gest în direcția asta in vazul tuturor fara sa-i pese ca ne poate vedea oricine.
„M-a m-ai luat el in brate de nenumărate ori,doar ca de fiecare data a facut-o ca sa ma ajute pentru ca,ori cădeam si ma loveam,ori ajungeam in pragul leșinului din cauza lipsei de mâncare sau a apei doar ca sa nu intru în casa si sa risc sa raman blocata in ea. Fiindca de multe ori preferam sa stau cu foamea in glanda,decat sa urc sus si sa fiu oprita. Dar acum...e prima oara când imi oferă afecțiune in public.”
-Atunci dormi la mine,raspunde pe un ton soptit si pufnesc pe nas.
-Ca sa ce? Sa se mai trezească inca un prost din cartier sa zica ca mi-am desfăcut picioarele pentru tine?intreb cu ciuda in glas.
Se retrage putin,iar cand ridic ochii,ranjeste ca un drac.
-Nimeni nu o sa mai aibă curajul sa zica asa ceva,imi spune sigur pe el,iar cuvintele sunt rostite sub forma unui juramant. Daca tu i-ai spart fata gainarului,pe mine m-au cautat imediat baietii si mi-au zis ce ai pățit. Am venit si l-am prins inainte sa intre in bloc. L-am bătut atat de tare ca n-o sa-l mai recunoască ma-sa cand o sa vina acasă.
Icnesc.
-De asta ai mainile pline cu sange?intreb si incuviinteaza din cap. Si daca merge sa te denunțe?
Chicoteste.
-Atat ii trebuie ca o sa stea doar in apartament daca ii e draga viata.
„Fir-ar sa fie! Asta imi mai lipsea. Tâmpitul ala cu familia lui de doi bani se intelege de minune cu ai mei,iar daca afla tata ca si Darius l-a bătut dupa ce am casunat eu pe el,ne ia dracu pe amandoi. Ar fi in stare nebunul de gabor sa ne închidă pe amandoi macar vreo 30 de zile pe secție ca sa ne bage mintile o data pentru totdeauna in cap.”
 

Borfașul 🔞Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum