Anastasia:
In urma cu 17 ani...
Dau din cap in vreme ce-mi fac tema la matematica,fiindca in tot cartierul bubuie melodia celor trei băieți care au reușit sa-si împlinească visul.
In urma cu o luna,au plecat la București și au înregistrat una dintre piesele lor,ce efectiv in clipa de fata rasuna in toate casetofoanele.
Chicotesc cand pe vers intra vocea lui R.I.P,iar inima creste de mândrie in mine.
„Na! Sa mai spună careva ca golanii n-au nici un viitor! Nu putem sa-i bagam pe toti in aceeași oala. Dar golanii astia,pe care ai mei ii vad cu ochi rai,n-au doua clase si,desi si-au pierdut mare parte din copilărie pe străzile din cartier,facand fel si fel de lucruri dubioase ca sa-si câștige existenta,uite ca inca merg la liceu,iar acum au reușit să si exceleze in domeniul pe care il stăpânesc ca nimeni alții,iar lucrul asta i-a propulsat fara nici un ajutor din partea altcuiva sa ajunga in lumina reflectoarelor. Pana la 17 ani,au răzbit ca nimeni altii si au ajuns sa câștige in sfarsit banii pentru a-si cumpara o pâine cinstita cu ajutorul talentului cu care au fost înzestrați,dar si cu cel al inteligentei. Pentru ca realitatea expusa atat de brutal,dar tot o data cu gust pe versurile lor,a ajuns la inima multori romani ce rezoneaza cu gândirea lor.”
Ma opresc din scris cand inima mi-o ia razna si privesc in gol.
„Maine Darius împlinește 17 ani,iar eu trebuie sa fac in asa fel incat sa ma prezint la ziua lui si poate imi gasesc curajul sa fac eu pasul cel mare,fiindca in baza lui,n-am sa stiu prea curând ce gust ii au buzele. Golanul e golan,dar se pare ca nu in totalitate cu mine,fiindca se abține. Il vad cum se controlează in preajma mea,iar eu m-am saturat sa aștept dupa el. Nu stiu ce vrea sa-mi demonstreze,dar daca are de gand sa mai faca mult pe băiatul bun,am sa devin eu fata rea si am sa apuc cum trebuie taurul de coarne.”
Sunt scoasa din ganduri cand soneria se face auzita peste muzica ce rasuna in cartier si clipesc des de cateva ori pana imi revin de tot in fire,apoi pun stiloul pe caiet si ma ridic de pe scaun. Ies din dormitor si ma incrunt in timp ce pasesc spre usa de la intrare.
-Ce faciiii????urla Mara si Andra cand o deschid.
-Scriu,raspund,iar ele mijesc ochii la mine.
-Scrii?intreaba Andra sec.
Incuviintez din cap si amândouă pufnesc.
-Lasa dracu scrisu,ca ai timp și mâine de el. Ce ai de făcut altceva daca tot e sfarsit de saptamana?pune întrebarea Mara si ridic din sprancene.
-Ce naiba aveți?raspund in schimb.
Fetele isi dau ochii peste cap,dupa ma prind de maini si ma scot afara din casa.
-R.I.P isi serbează ziua mai repede. Tocmai au plecat ai lui de acasă,doar ca sa-i lase apartamentul in grija,iar petrecerea e pe cale sa înceapă. Asa ca...hai dracu sa mergem!tipa Andra in urechea mea.
Fac ochii mari,dupa bag capul in casa si privesc ceasul cuc de pe perete.
E aproape seara,iar ai mei în vreo 3 ore o sa ajungă acasă.
-Hmmm...vin,dar trebuie sa vorbească una din voi cu părinții,le zic si revin cu ochii pe ele.
-Lasa-i lu ma-ta bilet ca dormi la mine,ma îndeamnă Mara.
Surad,apoi aprob cu o mișcare a capului si pasesc peste prag cand ma elibereaza din prinsoarea lor.
-Hai ca vin imediat,le zic in timp ce usa se închide usor in urma mea,doar ca nu de tot,ci rămâne putin crapata.
-Haida!zbiară in sincron si chicotesc in vreme ce ma intorc in dormitor.
Rup o foaie din caiet si ii las mamei mesaj,apoi ma schimb de haine și imi trag pe mine o rochiță scurta din stofa intr-o nuanta de verde perlat,apoi imi i-au un alt rand de haine ca sa am mâine cu ce ma intoarce acasă și sa nu se prindă ai mei ca n-am stat de fapt la Mara peste noapte,dupa le bag intr-o punga cand ajung in bucătărie și pun bilețelul ce l-am luat cu mine,pe masa ca sa-l vadă,iar cand revin pe hol ii dau traista Marei.
-Hai ca mai trebuie sa-mi prind parul si mergem,le zic,iar amândouă ofteaza.
Ma întorc pe calcaie si cu pasi repezi ma indrept spre baie. Imi prind parul lung intr-o coada de cal dupa ce il piaptăn,apoi pun mana pe rujul mamei.
Scot capacul auriu și răsucesc pana cand dau la iveala conținutul verde.
Cu toate ca nu are nici o treaba culoarea cu cea reala,fiindca atunci cand e aplicat pe buze,prinde o nuanta de rosu aprins,ce nu mai dispare pana mâine dimineata,nu înțeleg de ce e verde,dar nici nu-mi bat capul sa ma prind. Important e ca-si face treaba,iar atunci cand sunt gata,ma dau repede cu parfumul mamei,apoi ies din baie și deschid usa de la cuier cand revin pe hol. Imi pun in picioare saboții ce au un toc gros,dupa scot si perechea de adidași.
Cu toate ca e Aprilie,afara nu e atat de cald pentru a fi atat de despuiata,dar nici intr-atat de frig incat sa înghețe inima in mine. Asadar,dupa ce ma incalt,ii pun tot Marei in brate perechea de adidasi si pufneste amuzata,iar dupa ce incui usa,pun cheia pe ceasul nostru de curent,dupa coboram scarile și mergem prima data la ea acasă.
O asteptam in fata ușii cat imi lasa bagajul in apartament si ii scrie la randul ei un mesaj mamei sale sa stie de mine ca am sa dorm cu ea în noaptea asta.
„Bine-nteles ca nu am sa o fac,dar părinții Marei nu vin sa o verifice sa vadă dacă e acasă și dacă mai are pe cineva in pat lângă ea. Oamenii lucra de dimineata pana seara fiindca au doua locuri de munca și atunci cand ajung acasă cad lati.”
-Haida!ne spune cand iese.
Incuie usa,dupa baga cheia sub pres si facem toate cale întoarsă. Iesim din bloc si traversam parcul,iar cu cat ne apropiem de scara lui Darius,cu atât auzim tot mai tare gălăgia de la etaj.
-E tot cartierul la el in apartament!rade Andra si surad fiindca dupa harmalaia ce rasuna de la el din casa,sunt sigura ca are dreptate.
Inainte sa ajungem in fata grădinilor ce dau in scara lui,ni se mai alatura cativa din brigada si urcam impreuna scarile pana la etajul 5 fiindca toti stiu ca am o problema cu lifturile.
Cand ajungem pe palierul ce da spre apartamentul lui Darius,vedem usa ca e deschisa larg,iar dinauntru iese un fum de tigara atat de gros,ca-l poți taia cu cuțitul.
-Vai sa-mi bag!exclam inainte de a intra si ma opresc ca la comanda în prag.
-Ce dracu mai ai?ma ia la rost Andra.
-I-am uitat cadoul!
„Cu toate ca ma asteptam ca mâine sa isi tina ziua,de aia am început sa-mi fac temele de astăzi,eu i-am luat cadou de pe la începutul săptămânii.”
-Sa te fut!ma injura Mara. Trebuie sa ma intorc si eu,fiindca l-am uitat pe pat in dormitor!
Oftam impreuna,dupa ma intorc si o iau la fuga pe scări inaintea ei.
-Vin imediat!urlu ca sa acopăr beat-urile si incep sa sar cate 2 trepte deodata.
O aud si pe Mara cum coboara in urma mea,dar nu ma uit in spate.
Ies intr-un suflet din bloc si ma indrept cu viteza spre al meu. Ma concentrez sa calc cum trebuie ca sa nu-mi rup capul din pricina sabotilor,iar cand intru in scara mea,urc in tromba treptele. Fug pana la etajul 3,apoi i-au cheia de pe ceas si o bag în usa. Dar ce sa vezi,surpriza,ca e descuiata si ma schimb la fata.
„Cum dracu de a ajuns unul dintre ei acasă?”
Inspir adanc de cateva ori si intind mana,apoi las cu lentoare cheia inapoi pe ceas. Dupa deschid usa incet si fara gălăgie,iar cand imi strecor un ochi inauntru,vad ca e lumina aprinsa in baie.
Casc ochii si nu imi vine sa cred ce noroc chior am,asa ca,fără sa mai pierd vremea,intru in apartament pe vârfuri si merg tiptil pana in dormitor. Ma misc ca un ninja si bag mana printre haine atunci cand deschid usa de la dulap,apoi iau bandana si fara mișcări bruște,o închide la loc,dupa ies din camera.
De data asta grăbesc putin pasul ca sa nu fiu prinsa in flagrant si cand ma vad afara din casa,rasuflu ușurată.
O tai pe scări fara sa mai privesc in spate dupa ce inchid usa dupa mine,iar distanta dintre scara mea si a lui Darius o parcurg in cateva secunde.
Ma opresc cand intru in bloc si imi dau voie abia acum sa gafai. Imi duc o mana la frunte si bufnesc in ras cand ma gândesc la tot norocul pe care l-am avut.
„De ma vedea mama sau tata fiindca habar nu am care dintre ei era acasă,ma opreau cu siguranta inauntru si imi mai luam si-o bătaie fiindca am mințit. Ceea ce am scris în bilet,nu are nici o legătură cu felul in care sunt imbracata si care ma dadea de gol în secunda doi.”
Clatin din cap amuzata pentru ca fac numai tampenii si cu zambetul pe buze pasesc incet spre scari. De data asta urc fara graba,iar cand ajung din nou la etajul cinci,intru inautru si ma uit după fete.
In bucătărie gasesc cativa baieti pe care nu-i cunosc,dar după vârsta ce cred ca o au,sunt de la Darius de la liceu.
-Ce te uiți asa gagico?ma intreaba unul dintre ei. Ne vrei?continua,iar eu stramb din nas.
-Vezi sa nu te vrea moartea,ca o cunosc și iti fac cu drag cunostinta cu ea dacă vrei,i-o trantesc,apoi trec mai departe și intru in sufragerie.
Aici nebunia e in toi si atat fetele cat si baietii dansează pe melodia băieților ce rasuna in boxele care sunt legate la combina.
Imi fac loc printre ei,iar cand ajung sa fiu în mijlocul camerei,imi intorc privirea spre usa de la balcon.
Il gasesc pe Darius cu o tigara intre degete si rade impreuna cu frații lui,iar cinci fete se gudura pe langa ei.
Privirea mi se intuneca,iar un marait imi reverbereaza in piept imediat ce o blonda il atinge in treacăt marginea gulerului descheiat de la tricou pe care il tine ridicat si ii ajunge in dreptul urechilor.
Degetele mi se inclesteaza si gelozia o simt ca-mi arde vijelios pe gat. Imi urca si-mi coboara cu o viteza ce-mi incendiaza cu putere interiorul,iar cand ochii lui se tintesc in ai fetei,ea ii surade cu subînțeles.
Da sa ii spună ceva,dar capul i se întoarce în direcția mea. Probabil ma zărește cu coada ochilor,iar cand privirile ni se intalnesc,un ranjet ii apare pe buze.
Unul ce ma provoacă si ma lasa sa înțeleg ca vrea sa vadă de ce sunt in stare sa fac in situatia asta.
„Pai ce pot sa fac,decat sa le rup la amandoi capul?”
Nici bine nu imi duc gandul la sfarsit,ca blonda se intinde spre el cu intenția de a-l saruta,iar ticalosul nu se ferește.
Continua sa ma sfideze inca din priviri si provocarea ce mi-o lansează imi face sangele sa fiarbă mai tare prin vene.
Strang bandana cu putere între degete si pasesc in direcția lui,iar pana sa ajungă fata pe care nici macar nu o cunosc sa-l pupe,eu imi infing mana libera in parul ei si ii smucesc capatana pe spate.
Tipa si da sa se întoarcă,iar cand reuseste sa o faca,ii trantesc una direct in bot.
Lumea adunata nu mai dansează si volumul in boxe scade considerabil cand incep sa dau cu blonda in toate partile,iar cand sunt pe cale sa-i trantesc decisiva,un brat se infasoara in jurul taliei mele si ma ridica pe sus.
-Printesa...chicoteste Darius,iar cand ajunge in sufragerie,ma pune pe jos.
Il privesc nervoasa,iar lui ochii ii sclipesc in cap exact ca la un drac.
-Imi place ce am vazut,continua cu ranjetul pe buze.
-Da?intreb ironica. Mie nu!i-o trantesc printre dinti.
Ticalosul surade intunecat,apoi ma ridica in brate si incep sa ma zbat. Degeaba strig la el sa ma lase,ca face taman pe dos si paseste apasat spre holul ce da in dormitoare.
Usile sunt închise la amândouă camerele,iar cand intra in a lui,o închide cu piciorul în urma noastră si aud cum o incuie.
-De ce?il intreb maraind.
Ma pune pe jos si ma priveste de sus. Pieptul imi urca si-mi coboara cu furie,iar cand buzele lui se curbeaza din nou intr-un ranjet,ma arunc cu ciuda asupra sa.
Ma prinde in brate si se întoarce pe loc,apoi ma lipeste cu spatele de usa si isi împinge soldurile in mine.
-Eram curios sa vad dacă aperi ceea ce iti aparține,rostește pe un ton jos,apoi isi izbeste cu putere buzele de ale mele si pentru prima data de cand ne cunoaștem incepe sa ma sarute.
Ma șochez fiindca desi imi doream,nu ma asteptam la asa ceva si mai ales nu in situatia de fata.
Incep sa ma zbat,cu toate ca nu as vrea sa înceteze sa ma sarute,dar ma arde grav faptul ca s-a lăsat intenționat sa fie pupat. Cu toate ca aia n-am mai ajuns sa o faca,insa...ma deranjează cumplit lucrul asta.
-Hmmm...geme in gura mea cand in încercarea de a scăpa din bratele lui,rochia se ridica tot mai mult pe mine.
Ma prinde strans de coapse si isi împinge mai tare bazinul intre picioarele mele,iar eu ma agat din instinct de gatul lui si imi infasor picioarele in jurul taliei sale.
Suspin cand ma musca cu forta de buze,iar dupa ce-mi inghite sunetul,in ochii lui vad cum se declanșează Iadul. Verdele i se intuneca,iar punctuletele cafenii prind o tenta aprinsa ce ma duc cu gândul direct la foc.
-Mi s-a sculat atat de tare pula,incat ti-as rupe pizda daca as intra acum la propriu intre cracii tai,vorbeste pe un ton ragusit,iar vorbele de borfas in secunda asta ajung sa ma excite.
-Hai,replic cuprinsa de extaz si rămâne cu buzele presate peste ale mele.
Nu le mai misca,insa savoarea lor de pana acum o simt cum imi curge fierbinte prin vene.
-Printesa...nu mai spune lucrul asta inca o data,dacă ai de gând sa te răzgândești pe parcurs. Fiindca o data ce ma apuc de tine,nu mai scapi pana nu te halesc toata,replica cu respiratia grea,iar eu cad putin pe gânduri.
Iau in considerare faptul ca sunt minora si ca am doar 15 ani jumătate,apoi ma gândesc la tata ce daca ar fi sa afle,l-ar baga pe Darius direct la pușcărie chiar daca i-as spune eu ca totul a fost de comun acord,dupa gandul mi se îndreaptă spre mama ce sigur mi-ar face felul daca ar auzi ca m-am culcat cu un borfas si cu toate ca am niște motive bine întemeiate care sa ma faca sa dau înapoi,tot n-am de gând sa ma dau în spate.
-Hai,ii cer din nou,iar privirea ii devine atat de adanca,incat intunericul ce se stârnește in ochii lui simt cum invaluie toata pielea de pe mine.
Ma lasa jos din brate cu mișcări lente,apoi ma da din usa si inghit in sec cand o descuie. Iese fara sa scoata un cuvânt si mai ca nu pic din picioare.
„Ce face? De ce a plecat? M-a pus numai la încercare? A vrut sa ma verifice? Iar acum ca i-am dat acordul si-a schimbat complet părerea despre mine? Se astepta sa raspund negativ? Nu voia sa ma dăruiesc lui? Sau cel puțin nu acuma? Ma considera in clipa asta ca oricare alta ce si-ar desface picioarele in fata sa doar la un pocnet din degete?”
Întrebările fara răspuns mi se amesteca cu repeziciune în minte,facandu-ma sa-mi fie rau. Imi duc mana la gura in care țin bandana si inghit cu greu greata ce mi-a urcat in gat. Ma asez pe pat cu mișcări lente si incep sa tremur in vreme ce lacrimile ajung sa-mi intepe ochii. Ajung sa ma gândesc la faptul ca o sa-mi fie rușine sa mai dau ochii cu el prin cartier si inima mi-o ia la sănătoasă in piept.
„Ce naiba am făcut?”
CITEȘTI
Borfașul 🔞
Romance#1 - 05/07/24 - Sentimente #1 - 30/07/24 - Speranța #1 - 31/07/24 - Lupta Cand viata iti da lamai,se spune ca cel mai bine e sa faci o limonada. Dar cand soarta ajunge sa-ti dea mai multe decât ai nevoie,ti se acrește de orice limonada oricat de mu...