Anastasia:
Ma infierbant dinainte sa ma dezmeticesc din somn atunci cand simt mainile lui Darius ca se plimba pe trupul meu ce incepe sa arda tot mai tare cu cât degetele lui coboara tot mai jos pe coastele mele intr-un ritm mortal de lent,iar cand ajunge sa ma mangaie pe coapse,imi indoi genunchii si ii depărtez cat pot de mult.
Chicoteste,dar cu toate astea lasa o palma sa-i ajunga intre picioarele mele,apoi apasa pe clitorisul meu si gem prelung,atat din cauza durerii,cat si a plăcerii ce mi-o provoaca,fiindca aseară în timp ce am făcut dus,a intrat în mine de doua ori,apoi a mai facut-o o data și in camera,pana cand am ajuns sa pic lata,iar acum,atingerea lui imi starneste atat fiori calzi cat si reci deopotriva. Pentru ca locul il simt ca e inflamat,dar cu toate astea disconfortul nu ma impiedica sa vreau din nou placerea ce stiu ca e capabil sa mi-o ofere.
-Hmmm...geme gutural cand ma patrunde cu doua degete. Esti atat de fierbinte...continua si deschid un ochi.
Il vad cum sta la marginea patului,cu un picior sub el si la fel de gol ca mine. Muschii ii joaca pe sub pielea tatuata in timp ce misca degetele inauntru meu,iar eu inghit zgomotos inainte sa-mi deschid si celalalt ochi,apoi incep sa-mi plimb ca o flamanda privirea pe trupul sau sculptat.
-Inchide gurița printesa,surade ca un ticalos,iar eu incep sa marai cand realizez ca într-adevăr ma uit la el cu gura căscată.
„Dar n-am cum sa nu o fac! Ma minuneaza bărbatul asta,atat cu atitudinea lui,cat si cu felul în care arata,se comporta,vorbeste si gandeste!”
Chicoteste,iar sunetul jos ma face sa-mi focusez din nou privirea pe corpul lui,apoi se apleaca asupra mea si incepe sa ma sarute pe piept. Isi scoate limba,iar dupa ce si-o invarte îndeajuns cat sa-mi întărească sfarcurile,incepe sa muste și pielea toata se infioara pe mine din cauza dinților si-a gurii lui hapsane.
Incep sa tremur cand isi indoaie degetele inauntrul meu si imi masează din nou acel punct sensibil din interior,iar borfasul ridica cu încetinitorul capul si imi ranjeste pentru ca trupul ajunge sa-mi fie pregatit pentru el si e dornic sa-i simta greutatea peste mine.
-Intoarce-te,imi cere inainte sa scoata degetele din mine si ma supun in secunda urmatoare. Hmmm...geme grav si-mi prinde fesele in palme,apoi isi afunda degetele in carnea mea si le depărtează.
Ma sprijin pe coate,dupa ma pun în genunchi și ma cambrez de spate cand imi da doua la fund.
Suspin,apoi ii ingaim numele cand se pune in genunchi intre coapsele mele si incep sa vibrez imediat ce-i simt respiratia fierbinte foarte aproape de clitorisul meu.
Ma prinde mai strans de fund si il împinge mai sus,iar eu ma arcuiesc automat mai mult de spate,iar cand buzele lui fac contact cu labiile mele,pentru cateva secunde incetez sa mai respir.
-Hmmm...atat de buna,de dulce,de fierbinte si de uda...geme incantat,dar pe un ton foarte grav,iar mie tensiunea imi coboara in solduri si incep sa ma misc pe gura lui ca sa ma eliberez mai repede de ea.
Surade ca un drac,dar cu toate astea scoate limba afara și ma lasa sa ma plimb in voie pe gura lui.
Imi dau capul pe spate si gem prelung cand placerea incepe sa arda in mine,apoi respiratia mi se accelerează cand mainile lui incep sa ma manevreze si imi misca fundul intr-o asemenea manieră,incat sa apas de fiecare data tot mai tare pe limba lui.
-Am sa termin!il anunt cu respiraria sacadata.
-Hai!imi cere,iar vocea joasa și ragusita imi declanșează orgasmul si simt cum pe dinauntru incep sa radiez valuri de placere ce ma iau cu asalt si mai ca nu ma sfarama sub intensitatea lor.
Bratele imi cedează si imi afund fata in perna imediat ce cad lata pe saltea,insa fundul imi rămâne in aer si strans bine intre degetele lui ce continua sa ma miste,iar gemete înăbușite se desprind de pe buzele mele in timp ce tremur incontrolabil,pana cand Darius soarbe si ultimul strop de placere din mine,iar la final il aud cum inghite zgomotos si cu lacomie.
-Te vreau la mic dejun,prânz și seara,printesa,geme cuvintele pe un ton ragusit,dar totodată euforic,de parca excitatia mea tocmai ce i-a urcat la cap si l-a imbatat,iar buzele mele se curbeaza automat intr-un zambet fiindca imi place la nebunie cat e de dornic dupa mine.
-Te vreau acum,maine si pentru totdeauna,soptesc cu voce incarcata de dorinta si imi adun puterile ce sunt intr-o stare de recuperare ca sa ma ridic și sa ma sprijin pe palme.
-Intotdeauna la dispoziția ta,printesa...toarce cuvintele,dar cu o incarcatura intunecata,ce reuseste sa ma aprinda si sa-mi dea intr-o secunda in totalitate foc.
Simt prin fiecare fibra cum incendiul se dezlantuie in mine,iar cand ma prinde strans de solduri si isi pune capul umflat la intrarea în mine,imi dau capul pe spate si tip imediat ce patrunde inauntrul meu.
Mișcarea brusca imi intinde muschii la maxim în jurul lui,iar un marait i se desprinde de pe buze cand simte cum ma ajustez la dimensiunile lui.
-Am mai zis ca ești capabila sa ma trimiti la dracu?haraie si isi infinge mai bine degetele in soldurile mele,apoi ma trage spre el in vreme ce se izbeste in mine si ma arcuiesc mai tare se spate.
Inchid ochii cand miscarile brutale ma fac sa vad stele verzi si incep sa tremur cateva secunde mai tarziu.
Placerea intensa ce reuseste s-o provoace in mine intr-un timp atat de scurt după ce tocmai mi-a oferit un oral demential ce m-a secat de puteri,imi aprinde scantei pe piele și face aerul sa sfârâie in jurul nostru.
-In mortii ma-sii cat de bine e!racneste cand incep sa ma contract in jurul lui si o fac atat de tare ca abia mai reuseste sa se miște in mine.
Strang perna in pumni cand orgasmul ma zguduie si intredeschid buzele in cautare de cat mai mult aer.
Continua sa se miște in mine ca sa-mi prelungească placerea,iar izbiturile rasuna in camera de fiecare data cand trupurile noastre se ciocnesc cu putere între ele.
-Darius!tip cand imi tranteste o palma zdravănă la fund.
-Mai duci unul? Sau îl lasam pentru prânz?intreaba cu respiratia grea si ii dau răspunsul imediat ce placerea imi dispare din vene si ma prăbușesc pentru a doua oara pe saltea.
Chicoteste,dupa imi mangaie fesele,apoi se intinde peste mine si se sprijină pe coate.
-Te iubesc,sopteste inainte sa ma sarute pe un umăr.
Il privesc printre geme,iar dragostea ce arde in ochii lui ma face involuntar sa zâmbesc.
-Iar iubirea mea pentru tine n-are sfarsit,raspund cu glas încărcat si imi dau capul pe spate cand vad ca are intenția sa-mi inhate gura.
O face in secunda urmatoare,iar sarutul blând,ii domolește miscarile pana la limita agoniei ce sunt capabila sa o suport.
Sunt lente si lungi,iar cand incepe sa-si mai rotească la cateva impingeri si soldurile,simturile ajung sa-mi fie date iar peste cap.
-Inca unul?intreaba zambind,cu toate ca stie prea bine răspunsul fiindca imi simte trupul cum incepe sa-mi vibreze sub a lui.
„Barbatul asta este absolut demential! Si nu stiu prin ce minune am reușit sa intru în viata lui fara ca macar sa fiu învitata,dar ma bucur nespus fiindca m-a păstrat si atunci cand a fost necesar sa ies din ea fara sa vreau. Dar bine ca ne-am reîntâlnit,iar de data asta suntem într-adevăr pregătiți unul pentru celalat,indiferent dacă in fata ni se arata vreme buna sau furtuni.”
*****
Dupa un dus rapid și o cafea băută alaturi de părinții lui,intram amandoi in dormitor și pasim spre bagajele de langa dulapul cu doua uși din oglinda.
-Trebuie sa pun astăzi toate hainele la spălat,nu mai am nimic curat în afara de perechea asta de pantaloni scurți si de tricoul asta,spun dupa ce scot toalele respective din troler.
-Las ca le duc acum pe toate in baie si ii cer mamei sa le puna la spălat,fiindca noi o sa stam ceva timp pe la Snik.
-Acolo vrei sa mergem?intreb si ii arunc o privire in oglinda.
Incuviinteaza din cap,dupa se lasa pe vine și isi cauta la randul lui hainele prin bagajul sau.
Oftez subtil printre buze fiindca habar n-am la ce sa ma astept dupa atâția ani de zile și atâtea lucruri întâmplate pe care nu le-am mai dezgropat pana in ziua in care Darius m-a scos din minți si a trebuit sa-i spun crudul adevar in fata.
-Sper sa nu faci pe nebunul,mormai in urma gandurilor si dau jos prosopul de pe mine,apoi il arunc pe pat,dupa trag pe mine setul de lenjerie intima.
-Ce te face sa crezi ca am sa fac pe nebunul?raspunde in schimb si imi dau ochii peste cap.
-Fiindca vorbim aici de tine și stim amandoi cat ești de imprevizibil,raspund,iar el chicoteste usor in barba,insa nu mai comentează nimic.
Continui sa ma îmbrac si il vad cum rămâne nemiscat in spatele meu cand trag perechea de pantaloni scurți pe mine.
-Esti bine?intreb dupa ce ma inchei la blugi si intind mana dupa tricou.
-Ai un cur...mormaie pe un ton jos. Al dracului de bun care reușește de fiecare data cand il vad sa ma bage in boala. L-as fute non-stop,mi-o tranteste si ma abțin sa nu rad,in schimb clatin amuzata din cap,iar cand sunt gata echipata,imi scot din bagaj peria de par si mi-o trec usor printre suvitele brunete.
-Diseara am sa intru in el,ma anunta pe un ton ragusit si chicotesc usor.
-Nu ca ma doare,zic,iar el pufneste.
-Lasa ca umezesc bine gaura,iar tu bine pula si sa vezi cum alunec in curul tău ca uns.
Imi dau capul pe spate si incep sa rad ca nebuna,iar el imi îmbrățișează talia si ma lipeste de pieptul lui.
-Iti place cum suna vagaboanto?ma intreaba si il privesc amuzata,apoi incuviintez din cap,iar el ranjeste ca un drac. Bun! Fiindca diseară o sa-ti placa sa simti vorbele mele pe viu.
„Nu am strop de indoiala ca n-o sa fie asa.”
Ma intorc in bratele lui cand ma linistesc si ii inlantui gatul dupa ce las peria sa-mi cada printre degete,apoi ma ridic pe vârfuri si il sarut apasat pe buze.
Isi infinge degetele in soldurile mele si ma trage mai spre el,apoi ma misca in asa fel incat sa-i simt penisul cat e de tare in spatele materialului de la blugi ce-i poarta pe el.
-Hmmm...gem lung cand ma musca de buze.
-Mergem sau ma apuc de pe acum de tine si de curul tau?intreaba mormaind in gura mea,iar ochii incep sa-i mocneasca.
-Desi nu stiu la ce sa ma astept,cred ca trebuie sa mergem la Snik ca sa ti-l iei de pe cap,dupa mai vedem ce facem,raspund si isi lipeste inca o data buzele de ale mele,iar dupa ce ma saruta apasat,se îndreaptă de spate si ma elibereaza din prinsoarea bratelor lui.
-Haide,imi cere si ma intorc pe calcaie,in timp ce isi trage tricoul pe el,apoi se apleaca dupa bagaje si isi pescuiește portofelul de pe noptiera inainte sa scoate hainele pe hol,dupa pasim spre cel de la intrare si se încălță cu adidasii,in vreme ce eu imi trag pe picioare sandalele cu toc,dupa imi i-au geanta din cuier si ii salutam pe părinții lui inainte sa ieșim din apartament.
-Mama? Pui tu hainele la spălat de rog?intreaba inainte sa închidă usa dupa noi.
-Da mama!raspunde tanti Leni si imi împletesc degetele de la o mana cu ale lui,apoi coboram impreuna scarile,iar cand ieșim din bloc,un oftat las sa-mi scape printre buze.
-Nici 12 nu e ceasul si deja e o caldura infernala afara,zic in vreme ce ma trage dupa el.
Invarte intre degetele de la cealalta mana cheile pe care le-a luat din cuier inainte sa iasa din casa,iar cand ajungem in dreptul garajelor,il deschide pe cel ce ii apartine tatălui sau.
Inauntru se afla o mașină suv neagra,dar si o mulțime de unelte puse pe un raft in colt,insa ce imi atrage mie atentia,este motocicleta acoperita cu o folie ce sta lângă mașina a căror numere se termina cu porecla lui.
-Wow!exclam cand îndepărtează celofanul ce da la iveala un motor super mișto.
Unul tot negru,dar a naibii de tunat.
-Hai sus!imi cere si intinde o mana spre mine.
Pasesc spre el si ii dau prima data geanta pe care o baga in scaun,apoi il apuc de mana,dupa ma urc pe șa cat mai sus posibil ca sa ii las loc lui sa se desfășoare în voie.
Il incaleca,iar in vreme ce baga cheia in contact,ii inlantui talia cu bratele si ma lipesc cu pieptul de spatele lui.
-Opresti la alimentara ca sa-mi cumpar un pachet de țigări,zic inainte sa dea cu spatele si incuviinteaza din cap,iar dupa ce iese din garaj,pleacă fara sa mai închidă ușile. Asa il lași?urlu in urechea lui.
-Cine naiba crezi ca intra acolo printesa? Lumea inca stie ca bătaia mea doare,raspunde rânjind.
Clatin din cap,dupa imi sprijin barbia pe umărul lui si zambesc cand niște copii ii fac cu mana si striga la el cand trecem pe langa ei.
-Ai rămas la fel de popular în cartier ca pe vremea când erai pustan,zic cu zambetul pe buze. Doar ca acum nu le mai inspiri teama.
-Vremurile s-au schimbat printesa,iar eu nu mai am motive întemeiate ca sa ma bat. Plus ca in randul copiilor sunt văzut ca un afurisit de zeu al rappului,raspunde si zambesc mai larg.
„Normal! El si baietii lui sunt cei mai buni din industrie in ceea ce fac. De atâția ani de zile nimeni n-a reușit sa ii detroneze si sa-i dea jos de pe piedestal,iar cu fiecare generație ce vine din urma popularitatea lor creste si asta din pricina faptului ca muzica pe care o fac inca relateaza crudul adevar al zilelor in care trăim și pe care il prezintă intr-un mod ce reuseste si la ora actuala sa schimbe mentalitati asa cum au facut-o si pe timpuri cand tinerii prin prisma lor găseau curajul sa se intoarca împotriva tuturor ca sa fie cine voiau sa fie cu adevărat,nu sa se tranforme in niște păpuși dirijate de altii.”
CITEȘTI
Borfașul 🔞
Romance#1 - 05/07/24 - Sentimente #1 - 30/07/24 - Speranța #1 - 31/07/24 - Lupta Cand viata iti da lamai,se spune ca cel mai bine e sa faci o limonada. Dar cand soarta ajunge sa-ti dea mai multe decât ai nevoie,ti se acrește de orice limonada oricat de mu...